BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. május 13., csütörtök

7. fejezet

írjatok komit kérlek!különben nem folytatom mert nem tudom teccik-e?!




-Te meg mit keresel itt?-kérdeztem összeszorított álkapoccsal.
-Mi az?Talán nem látogathatom meg a lányomat?-kérdezte meglepetten.
-Te nekem nem vagy az apám!-ordítottam a képébe és vissza rohantam a palotába de ő a kertben utol ért.
-Miért menekülsz előlem?-kérdezte meglepetten.
-Én nem menekülök-mondtam és be akartam menni de megragadta a kezemet mire kinyílt a hatalmas kapu.Ott állt mögöttem Alec Félix és Demetri.
-Vedd le róla a mocskos kezed Logen!-ordította szerelmem és letépte az "apám" kezét az enyémről.
-Miért ki vagy te , hogy megmond mit csináljak?-vágott vissza.
-A párja és ha mégegyszer csak hozzáérsz akkor szólok Jane-nek és addig fog kínozni ameddig a halálodért nem könyörögsz.-mondta immár halál nyugodtan.
-Mi folyik itt?-jött ki Alex akit követett a többi fivérem-Azt hittem világosak voltunk amikor azt mondtuk , hogy soha többé ne kerülj a szemünk elé azok után amit tettél.
-Miért mit tettem én?-kérdezte-Nemtudtam , hogy a távollétemben bántják a lányomat.Ez nem az én hibám.
-De a te hibád-fogta meg Alex a torkát-mert nem hittél neki amikor mondta , hogy kínozzák.
-Hisz még csak egy gyerek volt-mentegetőzött-egy gyereknek senki sem hisz.
-Bezzeg az új kicsilányaidnak mindent elhiszel de a sajátodnak minden szava hazugság?!-kiáltotta Kevin.
-Rendben.. bevallom..hibáztam.. de nem beszélhetnénk meg?-kérdezte óvatosan.-Ez az egy amiben egyet értek-mondta Aro.
-Nembánom-emeltem fel a fejem-maradhat egy ideig de csak akkor ha azt a három szipírtyót nem hozza.Megegyeztünk?-néztem a bátyáimra.
-Rendben-mondták vonakodva.
-Örülök , hogy megjött az eszed kicsikém-mondta miközben végigsimított az arcomon mire Alec hngosan felmordult.
-De ettől még nem lettünk puszipajtások-mondtam és elfordultam előle-Félix majd felkisér a szobádba.
-Köszönöm-mondta.



-Miért kellet most felbukkania?-borultam ki mikor felértünk a szobánkba.
-Minden olyan jól ment most meg jönn és mindent felforgat.
-Miért akarsz vele beszélni?-kérdezte kedvesem.
-Mert le akarom zárni ezt az ügyet.
Kopogtak.
-Szabad-mondtuk egyszerre.
-Hallottam mi történt-jött be Jane és megölelt.
-Ha kínozni kell csak szólj-sutogta a fülembe.
-Azt én is meg tudom tenni-mondtam.
-Nem-mondta-gyakorlatilag az apád és bármennyire is megérdemelné nem tudnád megtenni.Nem vinne rá a lélek.-mondta szomorú arcot vágva.
-Lehet , hogy igazad van-válaszoltam.


Éjjszaka van.Az ablakba ülök és várom a reggelt.Azt , hogy innél előbb túlessek a megbeszélésen.Alec éppen Demetrivel beszélget a szomszéd szobába.Csak bámultam ki az ablakon aztán elhatároztam magam és befeküdtem az ágyamba aludni.


Télleg kérek komikat különben nem fojtatom.

2 megjegyzés:

dzsudy13 írta...

Fúúúú,keményen kiosztotta Natalie az apját...a tesói se semmik..:D
tetszett,imádtam,várom hogy folytasd!

puszi!imádlakŁŁ

Kisegér:D írta...

Szia!
Hú Natalie apja jól megkapta! :) Alec a kis hősies! :)
Nagyon tetszik! Folytasd létszi, minél hamarabb! :)
Puszi! :)