BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. május 20., csütörtök

11.fejezet

komihatár!mostantól csak öt komi után teszek fel frisst!


Amikor kimentem a szobájukból a két idegesítő idióta fogadott.
-Tudjuk , hogy te voltál!-mondta Rachel.
-Mi...-mondtam volna.
-Ne hazudj!Tudjuk , hogy te tetted!-mondta ingerülten Noemi.
-Van valami probléma?-kérdezte Félix.
-Nem semmi-hazudtam-már épp vissza készülnek menni a lakosztájukba.
-Apropó Alec mondta , hogy beszélni szeretne veled.A szobátokba vár.-továbbította az üzenetet.
-Köszi-montam és már rohantam is a szobánkba.Nem csak Alec miatt(bár ő volt a fő ok)hanem mert már nagyon idegesített a ruha is.Mikor beértem Alec az ágyon ült én rögtön mellé ültem.
-Beszélni szeretnél velem?-kérdeztem.
-Igen-mondta lehajtott fejjel-bocsáss meg a trónteremben történtek miatt.Nem voltam egészen önmagam.
Amint ezt a két mondatot kimodta én úgy elnevettem magam , hogy majdnem leestem az ágyról.
-Te...most ....te most komolyan..hát ezt nem hiszem el..-nyögtem ki ezt a pár szót nevetés közben.Majd megköszörültem a torkom és mosolyogva átöleltem-Nem kell bocsánatot kérned azért amiért megvédtél.
-Akkor nem haragszol?-kérdezte immár felderült arcal.
-Nem , miért tenném amikor..-akartam volna befejezni a mondatot de belémfojtotta a szót egy gyengéd mégis szenvedélyes csókkal.Szomorú voltam mikor ajkaink elváltak egymástól.Kopogtak majd választ sem várva Barbara nyitott be.
-Ó bocsánat én csak -mondta ilyedten miközben szeme engem és szerelmemet páztázta.
-Semmi baj nekem már úgy is mennem kell őrjáratozni-állt fel mellőlem Alec közben apró csókot nyomva ajkaimra.
-Ja és ne felejcsétek el , hogy holnap két óra körül jön Heidi a turistákkal.-mondta immár az ajtóból de mire elért az agyunkig amit mondott nem volt sehol.
-Na szóval a második csapás mi legyen?-jött be Rose és mögötte a többi csapattagom.
-Alszanak és ez nagy előny.Mennyire vagy fáradt Natalie?-tudakolta   Barbara.
-Most éppen nem vagyok fáradt.
-Akkor este lecsapunk-mondta gonoszan mosolyogva Jane.

Olyan 22.25 kor talpig feketében elindúltunk a folyosón.Mindenkin egy fekete farmer egy fekete hosszú ujjú  és egy tornacipő volt.Na meg persze egy fekete sapka.Beosontunk a szobájukba és kiengedtük  a pókokatés  valamint az egész szobát befújtuk olyan ragadós izével ami olyan mint a pókháló.Röpke fél óra alatt végeztünk.Ezek után a lányok elmentek "sétálni" én meg eleve "aludtam".Viszont amikor beléptem a szobámba az ágyamon ült Alec.
-Látom alszol-mondta mosolyogva-Szabad megkérdeznem hol járt kegyed.
-Persze.Sétáltam.-hazudtam.Mire ő odarohant hozzám és átkarolta a derekam.
-Értemm.De jobban örültem volna ha valaki veledmegy.-mondta aggódó képet vágva.Még jó , hogy ilyen jól hazudok.De bár elmondhatnám neki.
-Na én megyek lezuhayozni-jelentettem ki és elindultam a fürdő felé.Megnyitottam a csapot és beálltam alá.Majd csak amikor szálltam volna ki a zuhanyalól akkor vettem észre , hogy pizsit nemhoztam.
-Na szuper.-morogtam magamban.Vámpírgyorsasággal kirohantam a gardróbomba.Elkezdtem vállogatni a pizsik közt amikor morgás ütötte meg a fülemet.Amikor oldalra néztem már Alec állt melletem majd felkapott és az ágyra tett.Majd felém hajolt és vadul elkezdett csókolni.Aztán mikor ajkunk elvált egymástól Alec bocsánatkérően nézett rám.
-Nem kéne egy szál törölközőbe mutogatnod magad nekem mert a végén még leteperlek.-mosolyodott el félénkül.
-Ugy ahogy az előbb tetted?-viszonoztam mosolyoját.Majd feltápászkodott rólam és az ablakból meredt az erdőre.Én visszavonultam a gardróbba de most bezártam magamután az ajtót.Amikor kijöttem a szerelmem még mindig ugyanott állt ahol az előbb.Úgy láttam nem vette észre , hogy kijöttem ezért odaosontam hozzá és hirtelen a nyakába ugrottam mire elmosolyodott.
-Azt hitted nemláttalak?-kérdezte mosolyogva.
-Azt-mondtam durcásan majd befegüdtem az ágyba.Alec mellémfeküdt én pedig melllkasára hajtottam a fejem és átöleltem.Így aludtam el.Azonban reggel neméppen a legjobb ébreztésben volt részem.

bocsi a helyesírási hibákért!komihatár!

6 megjegyzés:

Kisegér:D írta...

Így abba hagyni!
Szia!
Nagyon jó lett! :) De... Izgiss rész és pont itt hagyod abba?
Alec nagyon aranyos volt! :)
Nagyon jó lett! Várom a kövit!
Remélem hamar összeön az 5 komi! :)
Puszi!

Melanie Cullen írta...

Nagyon jó lett a feji! A pókok nagyon jó ötlet. Kíváncsi vagyok, mit szólnak a kis szemetek ahhoz, ami reggel fogja várni őket:D:D

Landy írta...

Jó lett
Alec és Natalie annyir cukik

dzsudy13 írta...

Regii...

Miért olyan jókislány eza Natalie?!

ÉS eza függővég...
Muszáj volt?!:((

Majd meghalok a kíváncsiság miatt,mi történik!:(((((

Sebaj!

A következőt legkésőbb vasárnapra követelem/jük:D

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon bejön a szoti!:)
Tina

Kisegér:D írta...

Szia!
Gondoltam szólok, hogy a másik blogomat bezártam. Mert megírtam pár fejit, de aztán elfogyott az ihlet. Egyszer lehet, hogy újra megnyitom! :) Nem tudom még!
Köszi, hogy olvastad és még mindig olvasod a nagy választást!:)
Te pedig hamar folytatasd, mert nagyon izgi! :)
Puszi! :)