BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. május 27., csütörtök

14.fejezet

hoztam  a folytatást!köszönöm mindenkinek a komikat!ehhez is kérek!tudom tudom megint rövid lett!



-Szabad-adtam engedélyt.Az a személy jött be akit legkevésbé vártam volna (és legkevésbé akartam látni).
-Sziasztok-köszönt a mostohaanyám-Beszélhetnék négyszemközt Natalie-val?
-Én addig átmegyek Dem-hez-mondta és adott egy puszit az arcomra.
-Oké.-mondtam-Miről akarsz beszélni?-kérdeztem kicsit unottan és felálltam az ágyról.Erre ő odaállt elém és pofon vágott.Nem fájt, szinte meg se éreztem.Azonban rögtön ez után Alec rohant be az ajtón és a nyakánál fogva felemelte Lindát.
-Ha még egyszer csak egy ujjal is hozzáérsz én esküszöm ,hogy megkérem a húgomat , hogy addig kínozzon amíg a halálodért nem könyörögsz!-mondta dühtől fortyogva szerelmem.Erre én rögtön odarohantam.
-Alec hagyd!-fogtam meg a vállát és kezdtem el húzni-Nem ér annyit!Kérlek engedd el!-úgy tett ahogyan kértem és  rám emelte koromfekete szemeit fájdalmas arcot vágva.
Ugyanebben a pillanatban Aro és Kevin jött be a szobánkba.
-Itt meg mi történt?-kérdezte aggodalmasan Aro.
-Semmi-mondta szerelmem és kiment a szobából.
-Jöjjön kedvesem.-nyújtott kezet Aro a mostohámnak amit ő el is fogadott-Á így már minden világos.Felpofozta Natalie-t..-erre halk morgás tört elő bátyám torkából-.és Alec pedig megfenyegette.
-Hát ez esetben megérdemelte.És még örülhet , hogy nem vetjük tömlöcbe vagy nem lesz ebéd.-mondta gonoszan Kevin.

Az események leforgása után csak pihentem és gondolkoztam.Aztán elhatároztam , hogy lemegyek egy kicsit sétálni és gyönyörködni a napnyugtában.

Sorra mentem a folyosókon de nem találkoztam senkivel sem.
Már éppen az utolsó folyosón jártam amikor éreztem , hogy valaki követ.Először azt hittem , hogy Félix vagy Alec.De nem ők voltak.
-Szia Natalie.-hallottam meg Demetri hangját a hátam mögül mire én megfordultam-Hallottam mi történt ma délután.Csak meg akartam kérdezni , hogy minden rendben van e?
-Igen minden-mondtam fejlehajtva.
-Szeretnél róla beszélni?-kérdezte kedvesen.A lányok és persze  Alec után ő volt az akiben legeslegjobban megbíztam.Mindig számíthattam rá.
-Az jó lenne.De nem a történtekről.Vagyis arról is de inkább Alec-ről.Történt vele valami?Annyira megváltozott.Mármint..-hadartam el egyszerre.
-Értem.Én is észre vettem.De tudod mitől vagy inkább kitől változott meg?-kérdezte kicsit mosolyogva-Tőled.Amikor idejöttél mindent úgymond "bearanyoztál".Mindenki boldogabb lett.Pont mint mikor az édesanyád volt itt velünk.De az ő halála után minden úgy... kihalt, olyan... üres lett.Aztán jöttél te és minden és mindenki megváltozott.-mondta mostmár szélesen mosolyogva-Úgy is mondhatnám "életre keltünk".
-De Alec akkor se volt ilyen mint amilyen most.Most olyan védelmező.
-Ez így igaz.Mert ugyan akkor is meg akart téged védeni az élete árán is de most...most méginkább.Sokszor jön fel a téma , hogy lehet háborúzni kellesz a Románokkal és akkor....
-És akkkor én is megyek.Nem vagyok már gyerek , az erőim páratlanok és ezt nem én mondom hanem Aro.Egyszer még azt még azt is mondta , hogy legyőzhetem az egész Román klánt egyes egyedül.
-És szerinted ki fogja ezt neked engedni?Senki mert mind csak téged védenek.Mindenki aki itt van.
-De mondtam már , hogy tudok magamra vigyázni.És ezt valahogy be is fogom bizonyítani.


!komikat kérek!

5 megjegyzés:

Melanie Cullen írta...

Első komi!
Nagyon jó lett:D:D
várom a folytatást
pusz
Mel

dzsudy13 írta...

Áhh,már megint függővég!
Én megtalállak,esküszöm!:D
Úgy csüngtem rajta,mint majom a fán!:D(jókis hasonlat..xD)

alig várom a kövit!

puszi!


ui.:friss nálam,írj komit!
uui:te is benne vagy!

Névtelen írta...

tetszett jó lett.:).
az a köcsög nőszemély-.-"
és volt benn Dem is.:DD:D.
kövit.:DD:D:D:D.
Jeni.

Kisegér:D írta...

Szia!
Nagyon jó lett! De sajnos tényleg rövid! :(
Várom a folytit! Bocsi, de nincs erőm többet írni!
Puszi!:)

Crystal írta...

Szia, natalie! :)

Kérted, hogy nézzek be, így jöttem is. Lehet, hogy van rajta még mit javítani, de engem megfogott, mert van benne valami... Nem is tudom. Különleges. Nagyon tetszik. Igaz, hogy rövid volt, de tartalmas. Nagyon tetszik, nem hazudok - nem szokásom. Az egész hangulatát imádom, a történet is magával ragadó, szerintem egyre jobbakat fogsz majd csak írni, bár most sincs benne túl sok kivetni való. Gyorsan visszaolvasgatok, hogy jobban képben legyek.

Sok puszi: Crystal ^.^