BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. május 16., vasárnap

10.fejezet

komikat kérek!Az előzőhöz is meg ehhez is!tudom ez is rövid de ma dupla fejit hoztam!:D




-Á  a kedves hugicánk is berepült!-mondta nevetve Noemi.Na a tipikus IQ nuku szőke banda.Nem értettem az apámat , hogy hogy szerethet bele egy ilyen idióta nőbe.Na jó azért az ellenem elkövetett merényleteik nem voltak rosszak.Jesszusom miket gondolok!Na majd most visszakapják kamatos-amattal!
-Ó nézd már annyira örül , hogy itt vagyunk ,hogy meg sem bír szólalni.-mondta gügyögő hangon Rachel és a kezeit a szívéhez tette.Na jó itt a végük.Jane szinte fortyogott a dühtől.A gondolatolvasói képességem be se mertem kapcsolni mert akkor a fejemben ordítanának a szitkozódások.
-Micsoda ruha!Jelmezbálba készülsz?-kérdezte Linda.Na itt elszakadt a cérna és majdnem beszóltam neki amikor..
-Nem!Tudja szerintem maguk nincsenek megfelelő ruhában.-mondta mosolyogva szerelmem mire mind a hárman vérvörösek lettek a dühtől.Most néztem végig rajtuk igazán.A két lányon nagyon mini szoknya volt egy hatalmas magassarkúval és egy "köldökig"kivágott felsővel.Lindán pedig egy ugyan ennyire kivágott ruha és egy tűsarkú kombináció ékeskedett.
-Nem kell kiokítanod kis fiú!Az anyád lehetnék!-ordított Linda Alecra.
-Igen az látszik bár azt nézve , hogy maga ember ez lehetetlen.-folytatta mosolyogva és még mindig higgadtan.Jane egy nevetést fojtott el mint mindenki más a teremben.Alec jól beszólt neki.
-Kikérem magamnak ezt a hangnemet !Mégis hány éves vagy , hogy ilyen nagy a szád?-tette fel a kérdését Linda.
-317 éves !Miért maga mennyi , hogy így mer vele beszélni van vagy 1200! Ja nem az én vagyok!-vágott vissza Dem.
-Na de fiúk fejezzük be ezt a "támadást" a vendégeink ellen!-szólt Aro-Inkább vezessétek őket a lakosztályaikba!
Azzal mind a "kedves" kis vendégeink mint Alec Dem és Jane elindultak ki a teremből.Csak én követtem őket a hatalmas ajtón túlra , a többiek még maradtak.
-Jane mit csináltatok a szobájukkal?-kérdeztem suttogva.
-Majd meglátod!Vagy inkább hallod!-kuncogott a kis "terrorista".
-Mi olyan vicces?-kérdezték vendégeink.
-Ahoz neked semmi közöd!-mondta Jane és már készült volna ereje használására mikor oldalbaböktem.
-Jane ezt ne!-suttogtam.Elértük a szobájukat.Szerencse , hogy az annyuk apámmal ment mert ha itt rikácsolt volna Jane már biztos halálra kínozta volna.
-Ez lesz a ti szobátok!Jó pihenést!-mondta mosolyogva Dem.
"Hát jó lesz az biztos csak nem nekik!"üzente gondolatban Jane.Muszály voltam bekapcsolni ezt az erőm de csa Jane felé irányítottam.Közben már egy fal mögött álltunk és vártuk a reakciójukat a kis meglepetésünkre.Szerencsére a villanyt nem kapcsolták fel a sötétitő pedig be volt húzva.Hallotuk ahogy lehuppannak az ágyaira.
-Ez meg mi a ....-kérdezték mindketten.Az egyikőjük (nem tudom melyik) felállt , hogy felkapcsollja a villanyt.Amint ez megtörtént iszonyat hangos sikítást hallotunk a szobából.Ez volt a jel.Jel arra , hogy itt az ideje mennünk.Vámpír gyorsasággal rohantunk Jane-ék szobája felé mert az közelebb volt.A szobájuk (Jane-é és Kevin-é) nagyon hasonlított a miénkhez egyedül a szín tért el.Mivel Jane kedvenc színe a lila volt így a bátyám beadta a derekát és átfestette valamint átrendeztette a szobályukat olyanra ,amilyenre Jane szerette volna.
Gyorsan berohantunk a fürdőbe és elkezdtem sminkelni Jane-t úgy mintha már rég ezt csináltam volna.Nem hiába.Kevin rohant be a szobába. Bármikor felismerem a lépteinek a hangját.Gondolom minket keresett.
-Bárki is az a fürdőben vagyunk!Jöjjön ide és mondja meg mit akar!-kiabáltam ki miközben még mindig Jane-t pingáltam-Egyetértek ez a szín télleg jobban ál mint a zöld.A zöld nem megy a piroshoz annyira mint a halvány kék.-mondtam mintha már rég csak ez lenne a témánk.Ahogy megfordultam ugyancsak Kevinnel találtam magam szemben.-Ó szia!Mi történt?-kérdeztem halál nyugodtan.
-Nem hallotátok a sikítást?-kérdezte meglepetten.
-Ami azt illeti de, de úgy gondoltuk csak szórakoztatják magukat a "kedves" vendégek.
-Hát nem éppen.-nevette Kev-Valaki nagyon merész volt és teletette patkánnyal a vendégeink ágyát-mondta nevetve.Erre én is elkezdtem nevetni Jane-nel együtt.-Na mindegy már kitakarították a kis rágcsálókat a szobábol de a két csaj úgy néz ki mint aki szellemet látott.Látnotok kellet volna.-újságolta tovább.Majd amikor kiment hangosan kifújtuk a levegőt.Ez egy hajszálon múlt.
-Legközelebb megtervezzük és kimegyünk a kastéyból , hogy még csak ne is gyanakodjanak ránk.-nevettem tovább.
-Rendben.-eggyezet bele.

4 megjegyzés:

Kisegér:D írta...

Szia!
Hát én is megnéztem volna az arcukat!
Nagyon nagyon jó lett! :) A beszólásokon jót nevettem, meg a sminkelásen is! :)
Nagyon jó lett! Várom a kövit! :)
PUSZI!

gicus19 írta...

Szia!
Hehe! Patkányok xD Megkapták xD
Szerintem is jó kis rész lett :)
Puszi

dzsudy13 írta...

hihihihi

Natalie,ezt jól megcsináltad.
te kis "terrorista":D

tetszett,frisselj hamar!;)

Melanie Cullen írta...

Szia!
Nagyon nagyon jó lett...
Várom a folytatást:)