BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. május 24., hétfő

12.fejezet

itt a feji!köszönöm mindenkinek a komikat!




-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!SEGÍÍÍÍTSÉÉÉÉÉÉÉÉGGG!-kiáltották dobhártya szakadási hangerővel "kedves" nővéreim. 
-Most mit csináltatok?-kérdezte mosolyogva Alec.
-Miből gondolod , hogy mi csináljuk ezeket?-kérdeztem értetlen arcot vágva.
-Tehát nem ti voltatok?-kérdezte komolyabban.
-Nem,dehogy is.-hazudtam neki.Ezek után gyorsan felöltöztem és ki akartam menni a "szövetségeseimhez"amikor szembetaláltam magam a két szörnyeteggel.Nem bírtam magam visszafogni , hangos nevetésben törtem ki.A hajuk tele azzal a ragadós izével , az arcukon pedig az esti hidratálómaszk ékeskedett.
-Szerinted ez vicces?-tette fel a költői kérdést egyikük.Fogalmam sincs melyik-melyik a zöld maszk miatt.
-Néztetek már ma tükörbe?-mondtam még mindig nevetve.
-Na várj csak most majd kapsz anyától-mondta fenyegetőn az egyikük,de én még mindig csak mosolyogtam.
-A ti rangotokban én nem fenyegetőznék-lépett mellém Jane szintén mosolyogva.
-Miért mi a mi rangunk?-kérdezték.
-Emberek.És ugye tudjátok , hogy mi mit iszunk?-kérdezte Jane ördögi mosollyal az arcán.
-ANYUUUUU!APUUUUUUUUUU!MEG AKARNAK MINEKT ENNNNIIIIIIIIIIIIIIII!-rohantak végig visítva a folyosón, mi meg majd megpukkadtunk a röhögéstől.
-Két ilyen idiótát-mondta még mindig röhögve Jane.

Amikor végre kiértünk a kertbe mindenki nevetett vagy mosolygott.Gondolom nekik megadatott az az öröm , hogy látták a szörnyek arcát amikor azok meglátták a mi kis meglepetésünket.
-Úgy látom ti is láttátok már őket!-mondtam minden szövetségesemnek.
-Bizony!-kezdte Barbara-Én és Heidi pont arra mentünk amikor felkeltek.Majdnem beszakadt a dobhártyánk de megérte!-nevette el magát.
-El tudom képzelni.-nevettem el magam.Lépteket hallottam a palotábó és automatikusan a hatalmas szépen kidolgozott fa kapu felé kaptam a fejemet.A bátyáim léptek ki rajta szélesen mosolyogva.
-Kedves Jane-fordult barátnőm felé Alex-nem szép azzal ijeztgetni  a vendégeinket , hogy rákerülnek az étlapunkra.- és mire befejezte a mondatot mindenki hangos nevetésben tört ki.
- Én nem fenyegettem meg őket , csupán felvázoltam előttük rangjukat .Vagy nincs igazam , hogy az emberek a rangsor legalján állnak?-kérdezte valamivel komolyabban Jane.
-Ez kedves volt tőled de inkább kíméld meg őket a szívinfartustól.-mondta szélesen mosolyogva.
-Majd észben tartom..-mondta gonoszan mosolyogva a "kis terrorista".
-Köszönöm.
Majd újra nyílt a hatalmas fakapu de most az illetők akik kiléptek rajta nem vámpírok voltak.Egyből tudtam kik azok és azt is , hogy mit akarnak.
-Mit követtünk el ellenetek , hogy ezt érdemeljük?-kérdezte nyávogós hangon Linda.Akét idióta már megfürdött , hajat mosott és felöltözött.
-Azt a borzasztó dolgot , hogy léteznek-mondta mosolyogva Jane.Mire mind a hárman gonoszan néztek Jane-re amit ő egy gyenge fájdalom hullámmal viszonzott.
-Jane hagyd abba!-rohant ki vámpír gyorsasággal apám.De Jane mintha meg se hallota volna.
-Jane kérlek.-kértem szinte suttogva de mosolyogva.
-Most megúsztátok,de legközelebb nem lesz ekkora szerencsétek!-fenyegette meg őket.
-Köszönöm.-mondtam egy kisebb mosolyt kiültetve az arcomra.
-Apuci éhes vagyok-ment oda Noemi apámhoz.
-Az ebédet nemsokára felszolgáljuk az étkezőben.-mondta Alex-Előre is jóétvágyat.
"Az  nem lesz olyan jó"-gondolta magában Barbara mire én egy értetlen pillantást küldtem felé."Majd meglátod"-válaszolta gondolatban.

ennyi lenne mára !komikat kérek + és - egyaránt!a helyesírási hibák miatt bocsi.

7 megjegyzés:

^^GreenGirl írta...

ÓÓ nagyon jó volt:D!! Imádtam kíváncsi vagyok mi lesz az ebédnél hehexD légyszíí siess a kövivel puszi

Kisegér:D írta...

Szia!
Nagyon tetszett! :)
Jól megkapták megint. Kíváncsi leszek mit csináltak Barbaráék az ételükkel.
Várom a folytatást! :)
Puszi!

Névtelen írta...

Jó lett
Megnéztem volna azt a két idiótát reggel
Tetszett a "kis terrorista" fenyegetése.
Eni

Drusilla írta...

Szia!
Sajnálom, hogy csak most értem ide, de három töri mellett nem olyan könnyű egy kicsit lazítani. Szóval a történetről. Szerintem nagyon jól összeszedett és átgondolt munka. Látszik, hogy szeretnél jó munkát kiadni a kezedből, ami dícséretes. A helyesírás itt-ott kicsit félrecsúszik, de láttam már a tiédnél sokkal rosszabb helyesírást is. Szóval, lényeg a lényeg. Nekem tetszik a történet. Csak így tovább, és sok kitartást, mert az olvasók többsége bizony lusti hogy írjon pár sort, de ez nem azt jelenti, hogy nem szeretnek :)
Puszi

dzsudy13 írta...

hihi:D:D

ez jó volt,kettérepedt a képem:D

a következőt legkésőbb csütörtökre kérjük!:D

puszi!

Névtelen írta...

szia.:).
én egy új olvasó vagyok és nagyon imádom a történeted.:D:D.
főleg azért is mert a volturi a kedvencem és alec a kedvenc szereplőm az egész twilightban.:D.
nagyon bírom hogy, hogy gonoszkodnak jane-ék a "kedves" vendégekkel.XD.
azt nagyon bírtam amikor :

Kedves Jane-fordult barátnőm felé Alex-nem szép azzal ijeztgetni a vendégeinket , hogy rákerülnek az étlapunkra.- és mire befejezte a mondatot mindenki hangos nevetésben tört ki.

ezen szakadtam.:D:DD.
és nagyon jól írsz.:):)
áá kiváncsi leszek hogy mit csináltak az étellel.:DXDXD.
grat az oldalhoz.:).
és várom a folytatást;).
pusz.
Jeni.

Drusilla írta...

szia!
TEgnap is írtam neked komit, de az még mindig nem jelenik meg. Ez fura. Na sebaj. Lényeg a lényeg, hogy szerintem nagyon jó a történeted :) Tetszenek a szereplők, és az egészen van egy nagyon jól kigondolt menete, és hangulata :D Csak így tovább :)
Puszi, Drusilla