BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. május 7., péntek

2.fejezet

annyira siettem amennyire csak tudtam!komit kérek!


-Ez lehetetlen-mondtam suttogva de mégis meghalloták, hála a vámpírhallásnak.
-Mitörtént kedvesem?-kérdezte Aro kíváncsisággal a hangjában.De én meg se tudtam szólalni.A két gyerekkori legjobb barátnőmmel találtam magam szemben.És VÁMPÍROK?Ezt nem hiszem el.És itt minden megszakadt és csak sötétség volt.Aztán már a szobámban ébredtem fel a baldahinos puha ágyamban.Mikor kinyitottam a szemem rengeteg vörös színű aggódó szempárral találtam magam szemben.
-Mitörtént?-csak ennyit birtam hirtelen kinyögni.
-Jólvagy?-kérdezte egy bársonyos és agódó női hang.1000 közül is felismerném a barátnőm hangját.
-Persze Rose semmi bajom csak kicsit fáradt vagyok.-hazudtam.
-Álj amikor elájultam akkor te még Egyiptomban voltál nem?Vagy cssak álmodtam.-kérdeztem kétségbeesve.
-Natalie egy egész hétig voltál kiütve-mondta a rémísztő informéciót.
-Az nem lehet.Hisz olyan volt mintha csak pislogtam volna eggyet és már nyitva is volt a szemem.
-Hát akkor az elég hosszú pislogás volt-mondta nevetve Félix.Nem bírtam nekem is nevetnem kellet az egyáltalán nem vicces viccen.Azt viszont láttam a nevetésem közepedte milyen szúrós pillantásokat küldtek az izomkolosszus felé mire ő védekezőn felemelte hatalmas kezeit:
-Hé de rajtam legalább nevetett-mondta komolyan.
-Ó nebántsátok már szegényt-mondtam vigyorogva-elég nagy csapás az neki , hogy nincs még párja-nevettem.
-Na ezt még visszakapod-mutogatott rám nagy virsli ujjaival.
-Uh már alig várom-mondtam és egy gonosz mosoly ült ki az arcomra és emellet dörzsölgettem a tenyerem.
-Biztos , hogy jól vagy?-kérdezte agodalmasan alex.
-Száz százalék.-mondtam nyugtatóan és szinte kipattantam az ágyamból.-Nah látni akarom azokat az újszülötteket.-mondtam mosolyogva, de amint kinyitottam az ajtót a két régi jóbarétnőm ugott a nyakamba.
-Barbara,Keira!Istenem de jó , hogy megint látlak titeket-csak nem így akartalak viszontlátni benneteket-tettem hozzá magamban.
-Istenem még emlékszel ránk-tapsikol barbara.
-Hát persze , hogyne emlékeznék azokra a lányokra akkikel annyi pizsibulit szerveztem , felsorolni se tudom.-mondtam vigyorogva.
-Akkor te vagy itt a hercegnő jól tudom-szólalt meg végre keira.
-Mondhatni-dobtam oda neki ezt az egyetlen szót.Nemszeretem ha a rangommal jönnek álandóan.Amikor megfordultam észrevettem , hogy a szobába mindenki értetlenül néz kivéve josht.Ő pontosan tudja kikről van szó.Kevin nyugtatóan átfonta karját jane derekán, amitől a lány láthatólag lehiggadt.
-Öhm..vámpírok szeretném nektek bemutatni a két gyerekkori legjobb barátnőmet
Barbarat és Keirát.Barbara , Keira ők itt mind az én családom a Volturi clan.
Balról jobbrahaladva :Aro,Caius,Kevin,Jane,Félix,Alex,Marcus,Rose,Alec,Annah,Demetri és Josht már ismeritek.-soroltam a családomban lévő összes vápír nevét.Mind a ketten illedelmesen kezetfogtak az egész családommal.
-Örölünk , hogy megismerhettük magukat.-mondták egyszerre amin nevetnem kellet.
-Mi is örölünk hogy megismerhetünk két ilyen elbűvölő lányt natalie múltjából-mondta Aro kedvesen-esetleg szeretnétek csatlakozni hozzánk a családba?-erre leesett az állam ahogy mindenki másnak hisz Aro anélkül , hogy tudná mi a tehetségük a csatlakozandó vámpirnak vagy vámpíroknak.De biztos tudta , hogy ez milyen sokat jelent nekem.
-Ez most komoly?MMármint...mármint természetesen csatlakozunk-mondta Keira mert
Barbara véleményem szerint sokkot kapott.Ezen nevetnem kellet.
-Tehát-szólalt meg Alex-üdvözlünk titeket a családban Barbara és Keira Volturi-mondta mosollyal az arcán.
-Nagyon szépen köszönjük-mondták egyszerre.

Este van,telihold.A hold fény nyalábjai utat törnek a felhők között.Pont ahogy az én szívemben a családom szeretete tör utat a borzasztó emlékeimen.Aludnék de a mai események izgatottá tettek.Kopogtattak.
-Szabad-adtam engedélyt.
-Szia-köszönt Demetri-bocsáss meg nemtudtam alszol e.Nem zavarok?
-Nem dehogy.Mond csak.
-Igazábol csak azért jöttem , hogy megkérdezzem jól vagy e?Nagyon ránkiesztettél!
Alec azt mondta ,hogy....-nem fejezte be a mondatot ami kíváncsivá tett.
-Mit mondott Alec?
-Áh semmit,semmit-ha tudná milyen rosszul hazudik-Na én hagylak aludni.Jóéjt
-Neked is.-köszöntem el.

5 megjegyzés:

Kisegér:D írta...

Szia!
Nekem bagyon tetszik! :)
Hú vajon mit mondhatott Alec? Nagyon kíváncsivá tettél! :) Siess a kövivel! :)
Kitehetlek a linkcserék közé??? :) :) Válaszolj nálam létszi! :)
Puszi!

trixi írta...

Szia!
Nekem is tetszik ez a fic!
Várom a folytatást!!

Natalie írta...

köszi a bíztató szavakat lányok:)

Lyly és Lenaa írta...

Szija!
Figyelj h gondolod az egész oldalt megcsinálom mármint a fejléc meg háttér meg ilyesmi =D
Szóval szólj és kész van!

Amúgy a történetben szerintem azért tartsd meg a volturi klánnak azt a visszataszító jellemét..
Mert azért valljuk be neméppen kedvesek..
Mondjuk itt még elfogadható.. :D

Puszi: Lenaa

Melanie Cullen írta...

szia!
nagyon jó ez is!
csak így tovább:)