BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. május 11., kedd

6.fejezet

e-mail be szeretnék komikat kérni.az e-mailcímem:regi0106@freemail.hu
komikat szeretnék és bocsi hogy ennyit kellet várni csak nagydogák tömkelege zúdult a nyakamba

-Jó reggelt szerelmem-mondta mézesen Alec és egy apró csókot lehelt ajkaimra.
-Jó reggelt-mondtam és hirtelen eszembe jutott mit ígértem Keirának és szinte emberi bombaként ugrottam ki az ágyamból és mentem zuhanyozni.

Mikor kijöttem egy mosolygó Alec-kel találtam magam szemben.
-Hova ez a nagy sietség?-kérdezte és magához ölelt.
-Beszélnem kell Félix-szel.-jelentettem ki és már indultam az ajtóhoz amikor Alec megfogta a karomat.
-És biztos , hogy törölközőben kell vele beszélned.Vigyázz mert még féltékeny leszek-nevetett saját szavain.Igaza volt.Berohantam a gardróbba és magamra zártam az ajtót.
Felvettem egy szürke csőfarmert,egy lila ujjatlan pólót és egy tornacipőt és már rohantam is Félix szobája felé.Bekopogtam.
-Szabad-hallottam az engedélyt.
-Szia.-köszöntöttem.
-Helló kislány-kérdezte.Hát igen ez az a laza Félix aki engem mindig vagy lekislányonz vagy a hercegnő jelzővel idegesít.De már megszoktam.Akárhányszor megverem ő kezdi előröl.
-Miért keresett fel méltóságos kegyelmed?-kérdezte majd meghajolt.
-Beszélni szeretnék veled.
-Állok rendelkezésére hölygyem.Miről óhajt tárgyalogni felséged.-nah itt telt be a pohár.Megfogtam Félix karját és kihajítottam a (szerencsémre)nyitott ablakon.
-Na szerintem ezt tudod miért kaptad-ordítottam ki az ablakon.Ő fel állt és visszamászott a szobájába.
-Rendben, oké-védekezett felemelt kézzel-nem szólítalak többet így.-mondta félve amin én csak nevettem.-Na szóval mirél akarsz beszélni?
-Keiráról...vagyis ...,hogy ...te...őt..-dadogtam.
-Még ma kinyögöd?-kérdezte szemöldökét felhúzva.
-Te Keirát csak mint barátként szereted?-kérdeztem meg végül.
-Miért kérded?-nem volt egy csepp meglepődöttség se a hangjában.
-Mert ő tudni akarja.-hajtottam le a fejemet de a szememet nem mozditottam az arcáról.
-Igazából...én se tudom..amikor vele beszélek különös bizsergés fog el..mintha soha nem akarnám , hogy eltünjön az "életemből"-mondta akadozva.Ezek a mondatok után Keira rohant be és Félix nyakába vetette magát mire Félix csak annyit tudott mondani:
-Szeretlek-és megcsókolta.Úgy gondoltam itt az idő , hogy távozzak.

A nap nyugodtan telt.Alec-kal sokat beszélgettünk a múltjáról.Vagyis inkább é beszélt én meg halgattam.Utána elmentem az erdőbe sétálni egyedül.Úgy éreztem , hogy követ valaki.Ugyan ebben a pillanatban az a személy bukkant fel akit a pokol legméllyebb bugyraiba kívánnék.
-Szervusz.


komikat kérek e-mailbe és bocsi a helyesírási hibákért!És azért mert rövid lett!

1 megjegyzés:

angel90 írta...

áááááááá!most mi van???