BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. május 7., péntek

3.felyezet

Meghoztam a következő felyezetet!
Remélem teccik majd
Negatív pozitív komikat egyaránt kérek!



Már ébredeztem amikor meghallottam egy hangos vitatkozást.Nem tudtam kiknek a hangját hallom , jelen pillanatban nem is érdekelt.
-De előbb utóbb el kel neki mondanod , hogy...-ordította az egyik férfi hang.
-Akkor inkább utóbb-vágott a szavába a másik férfihang.
-Na jó de mikor?-vonta kérdőre az egyik a másikat.Ekkor ajtónyitódást hallottam aztán egy női hangot.
-Nemlehetne halkabban még felébred Natalie?!-kérdezte őket szinte suttogva.
-Bocsánat-mondta a két férfi egyszerre.Nem folytatták a vitát.Ránéztem z órára.06:34
et mutatott.Elhatároztam , hogy megyek és letusolok de mivel hétvége van inkább vissza alszom.Hát igen a visszaalvás.Délután 16:05 kor keltem fel újra arra , hogy nyitódik a szobám ajtaja.
-Na itt a vége csipkerózsika-hallotam meg Barbara hangját-nem bírom ttovább tudod mit terveztünk mára?-kérdezte izgatottan.
-Nem de ha titerveztétek az már régen rossz nekem-mormoltam az orrom allat.
-Tessék ?
-Áhh semmi semmi-hazudtam.
-Nah szóval azt tervezgettük , hogy elmegyünk diszkóba és viszünk persze téged is.
-Oh az szuper-"lelkesedtem"az ötletért.Nem nagyon bírtam a diszkókat.Mármint szerettem táncolni de...mindegy ha ők ezt kitalálták akkor tűzzel vassal küzdhetek ellenük ha kell még el is rabolnának.
-Na beszéljünk fontos dolgokról-szólalt meg most Keira-mit veszel fel?
Kinyitottam az eddig csukott szememet és láttam , hogy ők már fel vannak öltözve.
-Még nemtudom -mondtam álmosan-hirtelen jött a hír-mondtam egy elfolytott ásítás közben.
-Na csak találunk itt valamit-mondta Barbara és már nyitotta is a gardróbom ajtaját-ez jó lesz meg ez meg ez és ez-hallotam meg a hanját és éreztem ahogy a kiválasztott ruhadarabokat az ágyamra dobálja.
Remélem nem olyan összeálítás amilyen rajtuk van.Keirán egy vörös színű flitteres mélykivágású passzos aljú ruha ékeskedett egy fekete magas sarkúval.Míg az én drága Barbarámon egy nagyon mini farmerszoknya és egy alig takaró topp és rajta is egy fekete magas sarkú volt.Megnéztem az én összelításomat és csak reméltem hogy nem hasonlít az övékhez.Szerencsére nem.Az én ruhám egy farmer rövidnadrágból,egy kék kicsit kivágott toppból és egy pántos fekete magas sarkúból állt.Megkímélt engem.
-Mikor indulunk?-kérdeztem.
-Egy olyan nyolc óra körül-mondta ki az időpontot-addig készülj el!-adta ki a parancsot és rögtön kiviharzottak mind a ketten a szobámból.
Feláltam letusoltam majd felöltöztem és ki sminkeltem magam.Szolid fekete smink volt.
Amikor ránéztem az órára az már hét órát mutatott így barátnőim keresésére indultam.
Tudtam hova kell mennem.A garázsban rögtön megtaláltam őket a kék ferrárim mellet.Mindenki pirosat akar de nekem a kedvenc színem a kék és így ezt választottam.
-Nah indulhatunk?-tettem fel a könnyen megválaszolható kérdést.Majd Keira vámpírgyorsasággal futott oda hozzám és kölyök kutya pofival próbálkozott.
-Vezethetem én?Kérlek igérem vigyázok rá-könyörgött majd megrebegtette szempilláit.
-Na nembánom-de már megbéntam mert rögtön a nyakamba ugrott és én meg hátraestem.
-Hupsz ... bocsi.
-Nem baj de ugye a kocsimat nem így akarod majd vezetni?-kérdeztem gúnyosan.
-Gonosz vagy-tette karba a kezét.
-Nah akkor még ma elindulunk vagy maradunk holnapig.-kérdezte a kocsiból Barbara.
-Induljunk-mondtam majd beszáltam az anyósülésre.Amint beszááltam Keira beletaposott a gázba.Szerencsénkre a garázs már nyitva volt.

-Megérkeztünk - mondta és leparkolt egy Moonlight nevü diszkó előtt.
Kiszáltunk a kocsimból és bementünk a szórakozóhelyre.Volt egy hatalmas bárpult ami előtt magas kerek bőrpárnés székek sorakoztak.Volt egy Dj emelvény amin .. hét volt minden ami a zeneszolgáltatáshoz kell.Na meg persze volt egy csomó ember.
-Ezt ti most komolyan gondoljátok?-kérdeztem.
-Igen -mondták kórusban-mi tudjuk urlni a szomjunkat.Ugye te is?-kérdezték aggodalmasan.
-Persze csak kicsit ... meglepődtem-dadogtam.
-Akkor igyunk valamit-mondta Barbara.És már rángattak is a bárpulthoz.
-Segíthetek valamiben?-kérdezte.
-Igen - vágta rá Barbara - három rumos koktélt kérek.
-Máris-mondta készségesenn a pincér.
-Hé állj én nem iszok alkoholt-akartam lebeszélni őket mire ők azt mondták "Lazíts már".Szuper .Persze túljártam az eszükön és egy kortyot sem ittam.

Már van vagy hajnali egy .Fáradt vagyok annak ellenére , hogy mennyit aludtam ami kicsit fura.Haza akaro menni de a lányok hallani sem akarnak róla.Ekkor megpillantottam a bejáratnál Demetrit Félixet és Alecet.Szuper. A bátyáimtól mostmár biztos , hogy egy aapos fejmosásban fogok részesülni.Elkezdtem a lányokat keresni a szememmel a téncparketten.Két férfival táncoltak amíg meg nem látták az új "vendégeket".Rögtön odamentek hozzájuk .Mentem volna én is de egy alak megfogta a karomat.
-Hová hová kiscicám-kérdezte vigyorogva.Alec rögtön ottermett.
-Száljon le róla vagy nem éli meg a hajnalt-fenyegette meg.Szerencsére egy pipogya alak volt még részegen is.Aztán Alec elindult és magautánhúzott.
-Szálj be-mondtta mikor már a kocsi előtt áltunk.Beültem ismét az anyósülésre.Alec vezetett.Nem ment tul gyorsan ami meglepett.Mi vámpírok mindig száguldozni szoktunk.Majd behajtott egy erdőbe és megállt.Tudtam , hogy beszélni akar velem.
-Figyelj ha arrol van szó nem ittam egy kortyot se és nem támadtam meg senkit-mondtam neki de ő csak magaelé meredt-Oh és köszi , hogy segítettél lerázni azt az alakot.Erre már felkapta a fejét.
-Beszélnünk kel.

7 megjegyzés:

Melanie Cullen írta...

Szia!
Ez is nagyon jó!
Egy kicsit furcsa, hogy a vámpírok alszanak és piálnak, de épp ez benne a jó:D
azt szeretném ajánlani, hogy figyelj kicsit a helyesírásra, mert elég furcsán néz ki.
amúgy minden rendben van vele és nagyon jó:)

dzsudy13 írta...

igaza van Melanie-nak.
De már mondtam neked:D

Tiszta jó.
Látom jön az iklet:D
Mint nálam a bolondórák:D

imádom.
Keira a kedvencem:D(kimás,én ihlhettem..:D)


PuszillakŁŁ

Natalie írta...

köszi nektek :D persze próbálok figyelni a helyesírásra is
imádlak titeket:D

Kisegér:D írta...

Szia!
Így abba hagyni???? ÁÁÁ, most mi lesz velem?!
Nagyon várom a kövit! :) Nagyon tetszett! Az én kedvencem Alec, de tőlem ez várható! :)
SIESS! :)
Puszi! :)

Lyly és Lenaa írta...

Szija!
Figyelj ami hibát észrevettem hogy a na után mindig raksz h-t
persze nem gond csak ha leírunk történetet h-t nem szoktunk belerakni

amúgy kész van a design az egész oldalra ha gondolod megcsinálom
és nem élek vissza a felhasználóneveddel és a jelszavaddal :D
már másnak is csináltam meg :D
pl.: Lyly és nézd csak a társszerkije vagyok =)
msn címem: vincze-kamilla@hotmail.com
vegyél föl és megbeszéljük :D

Puszi: Lena

Melanie Cullen írta...

mellesleg Annah Volturi képe Lily Truscott??

angel90 írta...

Magyon jó!!!