BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. május 7., péntek

1.fejezet

kész vagyok ezzel is.kérlek írjatok komikat hogy folytassam e?!

Azon a gyászos napon hófehér karácsony volt.Addid a napig nagyon szerettem a karácsony és igazából a nyolcadik születésnapom is akkor volt.Már aludtam amikor sikitást hallottam az erdőböl.Féltem.Nem tagadom féltem hisz sem a testvéreim sem apa nem volt itthon.De anya igen és ez megnyugtatot.
-Anya!Anya hol vagy?Kintről hallotam valami zajt!-szólongattam édesanyám.De nem válaszolt.Kétségbeestem és már nem érdekelt semmi.És akkor láttam meg azt a borzasztó dolgot ami még most is kísért a rémálmaimban.Anya feküdt előttem.Vagyis csak a holtteste.Mindent vér borított és minden lángolt.Borzasztó volt.Lerogytam a testre és sírni kezdtem.Egészen hajnalig amíg apa és a fiúk haza nem értek.Ez még Forksban történt 8 éve.1 éven keresztül sírtam minden este.Aztán apám megint megházasodott egy hárpiával.Ezzel járt két lánytestvér.Teljes szívemből gyűlöltem őket és ők is minket.de 10 éves koromban szerencsére a báttyám elvitt engem gy Olaszországba a volturihoz hogy éljek én is velük.Nekem ez egyenlő volt a megváltással.
Aztán hirtelen , ábrándozásomból jane ébresztett fel.
-Hé natalie jól vagy?-kérdezte aggodalmas pillantások közepette.
-Ja persze.Csak belemélyültem az emlékeimbe.-mondtam nyugtatásképp.
-Ne hibáztasd magadat.Nem tehetsz róla.-mondta
-De IGEN.-vágtam a szavába ugyanabban a pillanatban fakadtam sírva - Ha kicsit hamarabb kelek fel akkor meg tudom akadályozni hogy megöljék és akkor..
-És akkor téged is elveszíttetünk volna.Nem hiszem , hogy egy szemtanút is hagytak volna.-vágott a szavamba úgy ahogy én az előbb az övébe.
Ekkor Félix nyitott be a szobánkba.

- Aro azt mondta , hogy...mi van itt ? Talán lemaradtam valamiről?-kérdezte fájdalmas arckifejezéssel

-Nem semmi- kezdtem el letörölni könnyeim - Mond mit mondott Aro?!

-Ja persze.-köszörülte meg a torkát- Aro azt mondta , hogy szeretne titeket látni de megmondom neki hogy most nem alkalmas.-hazudta.Szegény rosszul hazudik.

-Mondom jól vagyok . - biztosítottam-Úgyhogy mond meg az igazat.

-Jó-jó .Igazábol újszülöteket hoz Demetri és Alec , és  Aro azt szeretné ha ott lenétek.

-Rendben-álltam fel az ágyamról Janet magam után húzva-Mennyünk.

Majd kimentünk a szobámból a hosszú folyosóra ahol minden őr meghajlott nekem.Ez az amit ki nem állhatok.gyorsan értünk be a trónterembe ahol a báttyám a megszokott középső trónuson ült.Mellete(bal oldarról) Aro,Marcus és Caius ült.A másik oldalán Josh és Kevin foglalt helyet.Az én helyem rögtön jobb oldaláról az első volt.Helyetfoglaltam és vártam.Josh rögtön észrevette hogy sírtam.

-Mi a baj hugi-kérdezte és fájdalmas képet vágott. Legszívesebben most leordítanám a fejét szegénynek , hogy nem lehet engem békénhagyni.De nem tehetem ezt.

-Nincs semmi baj.-mondtam kicsit ingerülve

Csevegésünket az ajtó nyílássa zavarta meg.Demetri és Alec sétált be rajta és mögöttük újszülöttek.Amikor megláttam a két lány arcát belémhasított a felismerés.Hogy lehet hogy pont ők?


bocsi tudom hogy ez rövidke lett de megpróbálom hamar hozni a folytit.

Komolyan komizzatok lécci!!!

Lehet negatív vagy pozitív!!!

5 megjegyzés:

dzsudy13 írta...

Natalie,drágám,ez fantasztikus!
Imádlak.Benned egy író veszett el(csak nem találjuk:P)
Áh,ne is foglalkozz az én hülyeségemmel...

IMÁDOM.
De a folytatást követelem 5 napon belül!:D

Puszillak:dzsudyy(L)

Natalie írta...

köszi a bíztató szavakat
lehet hogy a étvégén kész leszek :D

Lyly és Lenaa írta...

Szija!
Írok ahogy kérted!
Maga a történetfantasztikus! Nagyon tetszik!
Főleg így az alapsztori!
Csak rövid lett szerintem..

Viszont a képek összezavarnak engem (tudniillik nagy vampirediaries rajongó vagyok)
nemtudom mások hogyvannak vele engem zavar hogy damon salvatoret belekevered ráadásul más képpel!
De tetudod!
Egyébként ha kell valami fejléc,háttér az oldalra szólj és csinálok egyet!
SZeretek kreatívosokodni!


Várom a folytatást!
Puszi: Lena

Névtelen írta...

Szia! Észrevettem egy nagy bakit! A mennyünk, nem helyes... Menjünk! Az már igen.

angel90 írta...

Nagyon jó lett!!!