BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. augusztus 3., kedd

A szavazás lezárva!

Sziasztok!Mint már a címből is kiderült MÉG nem hoztam a fejit!Nagyon köszönöm , hogy szavaztatok,bár az az öt negatív szavazat nagyon elszomorított még a sok jó mellett is!Akinek nem tetszik a történet az 1.vagy ne olvassa! vagy 2.mondja meg miért nem tetszik!NEM HARAPOM LE SENKINEK A FEJÉT CSAK AKKOR LEGALÁBB AZT MONDJÁTOK MEG , HOGY MI NEM TETSZIK!Nos erről ennyit!Nagyon köszönöm még egyszer a szavazatokat!

Puszi


Natalie

1 megjegyzés:

Isabella38 írta...

Sya!!!
Barom már elnézést a kifejezésért,aki azt az 5 negatív szavazatot küldte!Mondjuk úgy hoogy én pozitív szavazatot küldtem.:-)
Na mármost nem tudom mi nem tetszik nekik a Dark Princess-ben de szerintem nagyon jó a töri !!!
Jól írsz ,jók a fordulatok benne úgyhogy szerintem nincs benne mi kivetni való!!!

U.I.:Az én nevem Prs volt idáig de most megváltoztattam Isabella38-ra miután én is elkezdtem fanfiction-t írni !!!

Pusy

Isabella38 alias Ors

Pusy