BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. augusztus 10., kedd

2.ferjezet

/Natalie szemszöge/




Reggel arra ébredtem , hogy Jane ugrál az ágyamon.

-NATALIE!NATALIE KELJ MÁR FEL!-kiabálta a kis terrorista.

-Minek keljek fel?-kérdeztem kómásan.

-Hát mert vásárolni megyünk!-nevetett.Az utolsó két szó hallatán a fejemre szorítottam a párnámat.

-Jesszus Jane!Minek mennénk vásárolni?-kérdeztem a párna alól.

-Na ne mond , hogy nem tudod!A jövőhét miatt kell elmennünk vásárolni!-mondta miközben tovább ugrált.

-Miért ?Mi lesz a jövőhéten?-vettem le a párnát a fejemről.

-Hát bál!-nevetett Jane.

-Minek rendeznek  bált?-kérdeztem durcásan.

-Hát tényleg elfelejtetted?--hagyta abba az ugrálást.

-Mit ?

-Jövőhéten leszel 18 éves!-mosolygott angyalian Jane.NA NE !




/Alec szemszöge/



Tegnap meghívó érkezett.Meghívták az egész családot Natalie 18. születésnapi báljára.Én nem akartam menni de még Logen is azt mondta , hogy legalább ennyire tiszteljem a lányát , hogy megjelenek  a születésnapi bálján.Belementem.Jövőhéten,a bál előtti napon, Volterrába utazunk.

/Natalie szemszöge/

Végre!A lányok adtak egy kis pihenőt!Három órája mást sem csinálok csak:ki a próbafülkéből,be a próbafülkébe,ki a próbafülkéből,be a próbafülkébe........!
-Na ennyi volt a pihenés!-csapta össze kezeit Jane.
-Ne már!-tiltakoztam.
-De bizony!-helyeselt egyszerre Heidi,Keira és Barbarah.
-Én innen fel nem állok az biztos.-vágtam be a durcit.
-Natalie egyezünk meg!Ez lesz az utolsó bolt amibe bemegyünk.Rendben?-próbálkozott Barbarah.
-Na jó.-álltam fel-De csak öt ruhát vagyok hajlandó felpróbálni.
-Oké,oké.

Bementünk az utolsó üzletbe.A lányok kiválasztottak öt ruhát aztán megint beküldtek a próbafülkébe.Volt egy ruha ami különösen tetszett ezért ezt próbáltam fel elsőként.Egy sötétkék abroncsos estélyi volt,melynek a teteje csipkés volt és a tetejének a segélye ki volt rakva kristályokkal.Gyönyörű volt.
Amikor kimentem csak olyanokat hallottam , hogy :wáó,gyönyörű és így tovább.
-Ez a tökéletes ruha!-mosolyodott el Jane.
-Végre!Akkor most mehetünk haza!-sóhajtottam fel mire mindenki el kezdett nevetni.

Amikor már otthon beszélgetütnk eszembe jutott valami.
-Pontosan kik is lesznek itt a bálon?-kérdeztem Jane-t.
-Hát..itt lesznek Cullen-ék,meg Denali-ék is,meg itt lesz az összes katona....-sorolta Jane.
-Jane tudod , hogy nem így értette.Rájuk gondolt!Igaz?-nézett rám Barbarah mire én csak lehajtott fejjel bólintottam.
-Igen.Sajnos itt lesznek.De egy rossz mozdulat és kitekerem a nyakukat.-morogta Jane.
-Ahogy gondolod Jane.-mosolyodtam el.

Natalie báli ruhája:

Komikat kérek!!!!

7 megjegyzés:

Landy írta...

Szia!
Jó lett!
Remélem a bálon Natalie és Alec újra összejönnek!
Natalie ruhája nagyon szép!
Alig várom a kövit!

Puszi

Kisegér:D írta...

Szia!
Nagyon jó volt, mint mindig! :)
Remélem Alec és Natalie újra összejönnek! :)
Olyan szép pár!!!!
Várom a folytatást!
Puszi! :)

u.i.: Nagyon szép a ruha! :)

Vivi írta...

A ruha isteni:D
Nagyon tetszett:)
Kíváncsi vagyok a bálra...:)
Nem akarod kinyírni?:P
Siess
Vivi

Névtelen írta...

Szia nagyon tetszik a fejli remélem Alec és Natalie összejönnek várom a kövit=) ! Nagyon szép a ruha !!! Pusy Becky

Black Lamb írta...

ááá te szadista nőszemély :/ *durcizik*
am isteni lett :D már várom a NAGY SZEMBESÍTÉST :DD siess a kövivel
am téll naon szép a ruha *-* én is akaroooooook :D
puszi Zakuro am köszi a díjjat :DDD (L)

Névtelen írta...

Szia! :D
Nagyon jó lett. Szegény Natalie és Alec.
De ugye minden jóra fordul.
Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz, ha találkoznak.
Már alig várom. ;)
Siess a folytatással!
Puszi,

Alice^^

Devonne Crescent írta...

Szia!
Megint itt vagyok, remélem, hogy ezzel nem késtem el annyira, mint az előzővel :s 1000bocsi amiért mindig későn jövök!
A fejeztről:
Nagyon jó!
Végre egy olyan fejezet, ami után nem az az egyetlen gondolatom, hogy Alisha, egy hülye ribanc
mert az!
visszatérve az eredeti témára:
Natalie..ha Nátalie akkor születésnap..ha születésnap, akkor bál... ha bál, akkor
tánc... ha tánc akkor Alec..ha Alec, akkor Alisha:@..ha Alisha
akkor Jane..ha Jane, akkor meghal

Na? milyen az elméletem?
Tudom hogy nem ölikmeg... MÉG! de megfogják!
team Jane!
sok puszi niki