BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. augusztus 12., csütörtök

4.fejezet

itt a feji!!kis türelmetlen banda:):D!



/Natalie szemszöge/


Amikor beléptem a nagyterembe minden szem rám szegeződött.Az ítéletre váró vámpírt Felix és David fogta le.
A fogoly elé sétáltam aki már engem vizslatott.
-Engedjétek el!Nem fog sehova menni!Azt garantálom.-terült el egy ördögi mosoly az arcomon.A fiúk elengedték és hátraléptek egyet. És eljött az én időm.Elkezdtem lelketlenül kínozni Jane erejével.Persze a gonosz mosoly még mindig ott "virított" az arcomon.Pont olyan voltam mint Jane.Imádtam fájdalmat okozni valaki másnak.De legszívesebben Alec-nak okoztam volna olyan fájdalmat amilyet ő okozott nekem két évvel ezelőtt.Csak néztem mosolyogva ahogy ott vergődik a földön.Most Alisha-t akartam így látni a vámpír helyett.
Azt akartam hogy szenvedjen.A vámpír már rég kegyelemért könyörgött.Intettem Felix-nek és Adam-nak , hogy segítsenek.Ők megfogták a kezeit én pedig a fejét.Majd biccentettem egyet nekik , hogy kezdjük.És abban a pillanatban letéptem a vámpír fejét, míg a rácok a kezeit tépték ki.Majd eldobtuk a testrészeket ,és én felgyújtottam a maradványokat.A felső ablakok nyitva voltak így a keletkezett füst ott távozott.Ahogy  a szemem sarkából végignéztem a teremben,mindenkinek,aki nem tartozott a Volturiba,döbbenet honolt az arcán.Esme még halkan zokogott is.Alec arcáról pedig lerítt a csalódottság.




/Alec szemszöge/



Nem hiszem el!Jó Demetri mondta , hogy kegyetlen lett ,de....nem gondoltam hogy ennyire.És ami a legjobban megrémiszt , hogy miattam vált ilyenné.Bárcsak elmondhatnám neki , hogy Alisha zsarolt és , hogy még mindig szeretem őt és mindig is szerettem de a saját érdekében tettem azt amit tettem.
Egy lelketlen szörnyeteggé tettem azt akit a világon a legjobban szeretek.



/Alisha szemszöge/



Kezdek kicsit félni ettől a ribanctól. De majd Alec megvéd tőle.Az én hős lovagom.-erre a gondolatomra mosolyognom kellet.

/Natalie szemszöge/



Miután végeztem visszamentem a szobámba.Lefeküdtem az ágyamra és magamban fortyogtam a düh-től.Tulajdonképpen nem is tudom miért vagyok dühös.Kinyílt az ajtó , és Kevin jött be rajta.
-Hugi az új éned szépen bemutatkozott a vendégeinknek!-nevette.
-Kevin most nincs erőm a hülye vicceidhez!-tettem a szememre a kezeimet.
-Ó ...hát nem is viccet mesélni jöttem.Ha most Josh hallana kinyírna , de....büszke vagyok rád hugi!-nevette el magát a mondat végén.
-Ó..-mosolyodtam el-hát igyekszem én!-nevettem vele.
-Hát Josh szörnyülködött rajtad...mint bárki más aki már nem látott két éve.-mondta.erre én csak nevetéssel
tudtam reagálni.


Miután letusoltam, fogat mostam és belebújtam a pizsamába lefeküdtem az ágyamba.Miért kell , hogy a gyengébbik énem ennyire szeresse Alec-et?
Ezután a gondolatom után elaludtam.


ennyi lett volna:D

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

röööviiid :'(
De tetszik:)
Nat szépen bemutatkozott!
Siess a kövivel :D
Üdv.
A kis türelmetlen banda eggyik tagja :
Tamyyy

Névtelen írta...

Rövvidd:'(
De tetsziik:)
Nat szépen bemutatkozott :D
Siess a kövivel :)
Üdv.
A kis türelmetlen banda egyik tagja:
Tamyyy

Landy írta...

Szia!
Szuper lett!
Hát Natalie-ból elég félelmetes vámőír lett!
Alig várom a kövit
Puszi

Black Lamb írta...

ügiy vagy :d jó lett:D
háát jahh szép kis bemutatkozás... xD
siess a kövivel puszi Zakuro

Devonne Crescent írta...

nagyon jó!
ügyi vagy!
natalie tényleg egy lelketlen szörnyeteg lett.. remélem hamar visszakapjuk a régit
igen, a bemutatkozás szép volt...xD
siess a kövivel
sok puszi niki

Névtelen írta...

Szija!
Jó lett a fejezet. :)
De egy kicsit én is elszomorodtam, amikor Natalie ilyen gonosz volt. Bár azért tetszett is. :D
Kíváncsi vagyok mi lesz.
Remélem kiderül minden és Alisha szörnyű halált hal. :D XD
Nagyon várom a folytatást! :D
Puszi,

Alice^^

Névtelen írta...

HÚ!!! Natali egy lelketlen szörnyeteg lett remélem Alishát is meg fogja ölni=) Pusy becky Imádom!!!

Wyyy írta...

Szia Csajszi!
Most olvastam a művedet elejétől a végig...és nagyon szuper lett....bár először a szereplőket néztem én mikor elkezdtem nem értettem hogy most ha ennyire boldogok együtt..mármint natalie és Alec akkor miért Alisha a párja..de aztán rájöttem...a szemét...ibanca..
Uhh Natalie rendesen megváltozott 2 év alatt...borzalmas...kegyetlen....és mindenki el van képedve tőle hogy milyen lett
nagyon tetszett a fejiii
siess a kövivel

puszillak♥

Wyyy(=

Névtelen írta...

Nagyon jó,csak így tovább! :D (L)
Sok sikert a továbbiakra...