BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. augusztus 18., szerda

7.fejezet

itt a feji!noss van egy bejelenteni valóm:pénteken azaz augusztus 20.-án utazok el.Horvátországba nyaralni.És nem jövök haza csak szeptember 3.-án!Szóval az azt jelenti , hogy ez az utolsó friss ezen a blogomon!tehát legyetek jók!jó iskolakezdést!(BÁR AZ SOHA NEM JÓ:D)!könnyes búcsút veszek tőletek!


puszi

Natalie




/Natalie szemszöge/



Alec ajka elvált az enyémtől és a hang irányába fordult,immár állva.
-Mindent elmondtam neki!-mosolygott gúnyosan szerelmem.Alisha-nak csak állt ledöbbenve.
-Hát jó!Engem nem érdekel!De azokat az együtt töltött éjszakákat sose feledem el!-mosolygott gúnyosan.Majd rám nézett-Azok aztán a felejthetetlen élmények igaz Natalie?-már a düh fortyogott bennem de még tűrtem-Ó neked nemvolt ilyen szenvedélyes élményekben részed , nővérkém?-tetetett meglepettséget-Hát bánhatod!Nem tudod mit hagytál ki!-mosolygott gúnyosan Alec-ra , aki már alig bírta megállni , hogy ne essen neki.
-Ó hát igen!Én tényleg nem állok ki az utcasarokra!Ebben igazad van!-mosolyogtam rá , miközben közeledtem felé.Láttam ahogy őt is elönti a méreg,ahogy azt látja , hogy milyen nyugodt vagyok.Aztán ő közeledett, és pofon akart vágni,de én kitértem előle.Alec rögtön megmozdult ahogy látta , hogy Alisha nekem esik.A nyakánál fogva felemelte.
-Ha még egyszer!Csak még egyszer meglátlak Volterra közelében,esküszöm , hogy megöllek.De nem gyorsan.Nem.Lassú , kínokkal teli halált kapsz.-mondta fogát összeszorítva,majd elengedte.
Amikor már szabad volt , még rám nézett , majd elfutott.

Amikor visszamentünk mindent elmagyaráztunk a többieknek.Majd felmentünk a szobámba, azaz a szobánkba pihenni.Eseményekkel teli nap volt.Ami kifárasztott.De most felhőtlenül boldog voltam.Miután letusoltam,bebújtam Alec-hez az ágyba.Annyira hiányzott az érintése, a csókjai , az , hogy van nekem.Jane is megbékélt vele , akárcsak a többiek.Még apa is bocsánatot kért tőle.Amikor azt kérdezték , hogy hol van Alisha csak annyit mondtunk , hogy elment valahova.Alec visszatért a Volturi-hoz.És az életembe.

-Nagyon hiányoztál!-mondta el már ezredjére.
-Te is nekem!-csókoltam meg.Aztán visszahajtottam a fejemet a mellkasára.Ő a hátamat cirógatta-Milyen volt a házas élet?-kérdeztem kuncogva.
-Ó ne is kérdezd.-mosolyodott el-De nem akarok a múltra emlékezni.
-Rendben.
-Szeretlek.-puszilta meg a fejemet.
-Én is.-adtam egy puszit az arcára.Ezek után rögtön elaludtam.


Reggel , arra ébredtem , hogy nincs mellettem senki.Akkor csak álmodtam volna az egészet?Pedig olyan valóságos volt.Az órára akartam nézni, de volt előtte egy kis boríték.Elettem , és kinyitottam.Azonnal felismertem Alec kézírását.

Jó reggelt szerelmem!
Sajnálom , hogy ismét nem vagyok ott amikor felébredsz.Ígérem kiengesztellek valahogy.
Vadászni mentem.Tényleg nagyon sajnálom.

Szeretlek

Alec


Miután elolvastam a levelet,letusoltam , fogat mostam és felöltöztem.majd a kedvenc könyvem a Rómeó és Júlia kíséretében lementem a kertbe.Leültem az egyik padra és olvastam.
Miután elolvastam ,  csak gyönyörködtem a tájban.Majd elhatározta magam.Felszaladtam a festőkészletemért, az állványért, és hoztam le egy vásznat is. Elkezdtem festeni.

Egészen alkonyatig festettem.Már csak tökéletesíteni kellett a képen, amikor valaki hátulról átölelte a derekamat.
-Gyönyörű.-csókolt bele Alec a nyakamba-De te szebb vagy.-súgta édesen a fülembe.Megfordúltam az ölelésében, és szenvedélyesen megcsókoltam.


ennyi lett volna!nos akkor búcsúzóul csak annyit , hogy:KOMIKAT:):D;)

9 megjegyzés:

Black Lamb írta...

isteni :d végre megint boldog mindenki :D :D
jó nyaralást :D élvezd :D puszi Zakuro

Kisegér:D írta...

Szia!
Nagyon jó lett! :) Annyira aranyosak együtt. Nagyon várom a folytatást! Csak kár, hogy soká lesz.
Érezd jól magad a nyaraláson! :)
Puszi! :)

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon szép fejezet lett.
Örülök, hogy Natalie és Alec végre megint együtt vannak.
De van egy olyan rossz előérzetem, hogy Alisha ezt nem hagyja annyiban.
Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz, várom a folytatást.
Addig is neked pedig jó nyaralást! ;)
Puszi,

Alice^^

Landy írta...

Szia!
Nagyon jó lett!
Én biztos azonnal kinyírtam volna Alishát.
Végre együtt vannak!
Nagyon jó nyaralást!
Puszi

Wyyy írta...

Szia!
Először is jó nyaralást!=P
Wáááá...én már ott kinyírtam volna Aishát Natalie helyében és nem lettem volna nyugodt!Az biztos!!
De legalább mindenki boldog már (=
nagyon jó lett
siess a kövivel

puszillak♥

Wyyy(=

Névtelen írta...

Szia!
Nekem nagyon tetszett a fejezet :)
Ha Natalie helyében lettem volna, én már kitekertem volna Alisha nyakát :)
Jó nyaralást kivánok :) Majd mesélj (:
Sok puszi : Tamyyy

Névtelen írta...

kegyetleeeen vaagy:((
de azért szeretlek xĐ
Miért ennyire rövid?:'(

Vivi írta...

Jó légy=)
Siess haza:D
A fejikkel eggyüt:D:D
Nagyon jó lett.
Imádom
Siess*-*
Vivi

Devonne Crescent írta...

Jaj, ez nagyon jó lett!!!
jó nyaralást! :)
Sok puszi niki