BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. augusztus 5., csütörtök

33.fejezet

na itt a feji!alaposan megszenvedtem vele de még így se lett jó:(meg rövid is lett!
SAJNÁLOM!!(de azért kérek komikat)




Mikor megláttam Alisha gúnyos mosolyát úgy elrugaszkodtam az ágytól , hogy majdnem áttörtem a falat!
-Mit keresel te itt?És hol van Natalie?És hol vannak a többiek?-zúdítottam kérdéseim a még mindig mosolygó Alisha-ra.
-Natalie?Natalie elment ,Alec!Lelépett az első nomáddal aki idejött!Azt mondta,hogy utál téged és soha nem akar téged újra látni!Azt is mondta ,hogy inkább megöleti magát minthogy megint lásson téged!-mondta még mindig mosolyogva.Nem!Az nem lehet!Natalie sose tenné ezt velem!Ő szeret engem, és én is szeretem őt! Alisha hazudik!Remélem meg fog bocsájtani nekem!
-És a többiek?-kérdeztem higgadtan.
-Lions-ék házavató buliján vannak!Úgyhogy most kettesben vagyunk!-nevette , majd Levette magáról a takarót.Nem volt rajta más csak fehérnemű.De engem ez sem tudott érdekelni.Meg kell találnom Natalie-t!
-Nem hiszek neked!-közöltem vele miközben ő megállt előttem.
-Ó hát pedig ez az igazság!-mondta és meg akart csókolni de én ellöktem magamtól,és kiugortam az ablakon.

/Natalie szemszöge/


Amikor felébredtem az első dolog ami szembeötlött velem az , hogy fáj a fejem.De ugye ez lehetetlen.De mégis...Majd mikor kinyitottam a szemem és szembesültem azzal , hogy nem tudom , hogy hol vagyok, kicsit megrémített.Egy szobában voltam , melynek falai krémszínűek voltak.Kimásztam az ágyból(amiben eddig feküdtem)és felfedező útra indultam, miközben háttal közelítettem meg az ajtót.Nagy hiba volt.Amikor meg     fordultam és megláttam , hogy a hatalmas fenyőből készült barna ajtó a Román klán címere áll , rögtön tudtam hol is vagyok.Az ajtó kinyílt.
-Ó hát felébredtél!-lépett be a szobába Vladimír-Köszöntelek újra nálunk!-mosolygott.Hátrálni kezdtem ahogy egyre beljebb jött a szobába.Fel akartam gyújtani ,de nem ment.Újrapróbáltam de még mindig semmi.
-Ez nem fog menni kedvesem.Ne is erőlködj!-csóválta a fejét a férfi-Tudod találkoztam egy erőblokkolóval aki csatlakozott hozzánk.Most teljesen védtelen vagy!-mosolygott tovább.
-De , hogy..-mondtam volna de a szavamba vágott .
-Hogy tudott átjutni a pajzsodon?Úgy , hogy a pajzsod nem az erődben volt.Vagyis a fizikai pajzs igen,de az a pajzs ami megvéd a különleges képességű vámpíroktól,...nos azt hordtad.Egy amulett formájában.Szerencsére amikor vadászni mentél elővigyázatosságból levetted és a szobádban hagytad.-ekkor szembesültem azzal,hogy azok az amulettek amiket a testvéreimmel születésünkkor kaptunk nem,
csupán családi ékszer szerepét játszotta hanem pajzs rejlett benne.Akkor apa ezért adott ilyen amuletteket Margaret-nek,Loren-nek és Alisha-nak is!
-Mit akartok tőlem?-kérdeztem.
-A múltkor történt incidenst elnézzük neked,ha csatlakozol hozzánk!-mosolygott még szélesebben.
-És mi van ha nem?
-Hát akkor tömlöcbe vetünk és az örökké valóságig a fogjunk leszel.-mondta úgy mintha sajnálna.Meglepődtem!Azt hittem azonnali halállal akarnak büntetni.
-Nem lenne jobb hogyha a börtön helyett inkább megölnétek?-kérdeztem egyik szemöldökömet felhúzva.
-Nem mivel így mi irányíthatjuk a Volturit!Hiszen,ha te itt vagy túszként , akkor ők bármit megtesznek csak azért , hogy ne essen semmi bajod!Ha viszont úgy döntetsz , hogy csatlakozol akkor segítened kell leigázni a Volturit!-mosolygott újból.Igaza volt.De én már döntöttem!
-Nem áll szándékomban csatlakozni hozzátok.-jelentettem ki higgadtan.
-Hát ez sajnálatos!Dominic,Glória!Vigyétek el!Ó és nem kaphat inni csak egy héten egyszer!-adta ki a parancsot.Bejött a két vámpír és a karomnál fogva vezettek le egészen a börtönig.Nem ellenkeztem , vagy próbáltam kiszabadulni amin mind a hárman meglepődtek.
Nem!
Egy igazi Volturi sose menekül vagy hátrál!


/Alec szemszöge/


Natalie illata Románia felé folytatódott.Ausztria határánál  megálltam.Elővettem a mobilom és tárcsáztam Jane számát, majd a fülemhez emeltem a készüléket.
-Halló?!-szólalt meg a vonal másik oldalán húgom bársonyos hangja.
-Szia Jane!Itt Alec!Nagy baj van!Natalie-t valószínűleg elrabolták a Románok!
-Hogy mi?De hát ő az egyik legerősebb vámpír a világon!
-Igen de lehet egy erőblokkoló vámpír a Románoknál!De elég a fecsegésből!Én már Ausztria és Magyarország határánál vagyok!Te,Annah,Kevin és Josh menyetek el Volterrába és riadóztassátok Alex-éket!Én addig itt várok!-vagy inkább továbbmegyek és megpróbálom kiszabadítani!-fejeztem be a mondatot gondolatban.
-Rendben van!Sietünk ahogy csak tudunk!-mondta majd lerakta a telefont.Ez volt a végszavam.Újból futásnak eredtem.
 Natalie amulettje:


5 megjegyzés:

Vivi írta...

Végre*-*
Nekem tetszett:D
Kíváncsi vagyok mi lesz:D
Remélem sikerül:)
Siess a következővel:D
Vivi

Névtelen írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!! Nem tudom elmondani milyen boldog vagyok most, imádom annyira de anyira jó lett nagyon várom a folytatást!!!=) Pusy Becky

Névtelen írta...

Juj ez nagyon jó lett! :D
Szegény Natalie... Remélem Alec majd kiszabadítja. :D Vagy kitalál valamit...
Nagyon szuper lett és alig várom a folytatást! :D
Pusszi,

Alice^^

Kisegér:D írta...

Szia!
Nagyon nagyon jó lett! :) De itt abbahagyni.
Alec nálad is hülyeségeket csinál. Meg kéne várnia a többieket, de akkor mi lenne a pláne? Nem igaz? :)
Nagyon jó volt! Várom a folytatást!
Puszi! :)

Landy írta...

Szia!
Nagyon jó lett!
Szegény Natalie:(
Alec remélem kiszabadítja!
Nagyon várom a kövit!
Puszi