BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. augusztus 13., péntek

5.fejezet

itt a feji!!itt a bál!remélem tetszeni fog!KOMIKAT KÉREK!most két zenét is hoztam:http://www.youtube.com/watch?v=ntmMdInj18Y&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=-yxDmpcEV1k



/Natalie szemszöge/



Mikor kinyitottam a szememet szembesültem azzal , hogy néhány óra múlva nagy estélyiben , és gyémántok társaságában kell jó pofiznom a vendégeknek.
Nyílt az ajtó.Az összes barátom és testvérem jött  be rajta.
-Boldog születésnapot!-mondták egyszerre.Erre én csak elmosolyodtam.Ami a legjobban meglepett , az az volt , hogy még Caius is mosolygott.De ez nem csak amolyan kényszer mosoly volt,hanem rendes,igazi mosoly.Örömkönnyek szöktek a szemembe.Odamentem Hozzájuk és egyenként megöleltem őket.Boldog voltam....egészen addig amíg Jane és Barbarah meg nem szólaltak:
-És most a lányokon kívül mindenki kifelé!Rengeteg dolgunk van még!-ez volt a belépőm.A belépőm a pokolba.
-A hajával kezdjük!-mondta  Jane.
-Én közben csinálom a sminkjét!-jelentette ki Barb.
-Mi csináljuk a körmeit!-kiáltott fel egyszerre Keira és Heidi.
-Én pedig előkészítem a  ruhát és a hozzá való ékszereket!-tapsikolt Rose.
-ÁLLJ!Először is letusolok és fogat mosok!Aztán rátok bízom magam!-tettem fel kezeimet-Remélem nem bánom meg!-suttogtam mosolyogva.


Miután kész voltam,és felvettem egy fehérneműt valamint rá a selyemköntösömet,mindenki elkezdte a saját feladatát.Én csak ültem és tűrtem.



/Alec szemszöge/


2 óra múlva kezdődik a bál.A gondolataim csak Natalie körül forognak.Vajon mit szólna ha tudná , hogy csak miatta csinálom ezt?Vajon megbocsájtana?Gondolatmenetemből  Alisha zökkentett ki.
-Na?Hogy nézek ki?-kérdezte majd megpördült előttem.Egy piros mélyen  dekoltált ruhaköltemény volt rajta.A száján vörös rúzs virított.A nyakában a tőlem kapott piros gyémánt nyaklánc volt,valamint még rajta voltak a hozzátartozó fülbevalók , a jegygyűrűje és a szetthez tartozó karkötője.

Alisha r
uhája és ékszerei:
















Alisha jegygyűrűje:
















Nem mondom , hogy csúnya volt de nem nyerte el a szívemet.Ő azt hitte elképedtem , ahogy megláttam,ezért hátradöntött az ágyon és csókolgatni és vetkőztetni kezdett.De aztán felállt rólam.
-Majd a bál után!-nevetett.




/Natalie szemszöge/


Amikor kész voltak a hajammal ,a sminkemmel ,és a manikűrömmel rám adták a ruhámat és a cipőmet.Komolyan mint egy 2 éves aki nem tud egyedül felöltözni.De sebaj!Legalább a nehezén túl vagyok!A hajamat kontyba fogták, csak az oldalfrufrumat és az első két oldalon lévő rövidebb tincseimet hagyták ki belőle.A körmeimet kék színűre festették , és ezüsttel mintákat csináltak rá.A sminkemet füstösre csinálták.Természetesen kékkel,és a szemhéjamat kihúzták fekete tussal.Na meg szempilla spirált használtak és rózsaszín szájfényt.
Mikor már a ruha is rajtam volt, Rose hozta az ékszereket.Egy kék gyémántokból álló tiarát kaptam,és hozzá egy kék és fehér gyémántokkal kirakott nyaklánc-fülbevaló szettet.Gyönyörűek voltak.

Natalie ékszerei(a ruháját már láttátok:D):
















Amikor belenéztem a tükörbe nem hittem a szememnek!
-Ez...ez....ez-dadogtam.
-Igen ez te vagy!-mosolygott Jane-Jó munkát végeztünk!Na de most már mi is készülődjünk.
Rose még mindig mellettem maradt míg a többiek kimentek.
-Gyönyörű vagy!Édesanyád büszke lenne rád!-mosolygott a tükörbe.Anya.Most ebben a válságos két évben rá lett volna a legnagyobb szükségem.De most nem szabad erre gondolnom mert tuti elkezdek pityeregni és akkor elkenődik a sminkem és akkor jaj nekem.-erre a gondolatomra mosolyognom kellet.Jane dugta be a fejét az ajtón.Már ő is teljes "harci szerelésben "volt.
-Itt az idő!Bent találkozunk!-mosolygott majd becsukta az ajtót.Hát akkor hajrá Natalie!


/Alec szemszöge/


Már a trónteremben vártuk , hogy Natalie is bejöjjön.
Mindenki nagyon izgatott volt.
Alisha folyton csókolgatott és mindenkinek a jegygyűrűjét mutogatta.Persze ezt mindenkit felhergelt, és szúrós pillantásokat kaptunk mindketten.Meg is érdemeltem.Érdemeltük.



/Natalie szemszöge/


Magabiztos léptekkel indultam el a trónterem felé.Emberi tempóban.Azonban amikor megláttam a hatalmas ajtót,megtorpantam egy pillanatra de aztán újra elindultam.Ahogy hallották , hogy közeledem a zene is elkezdett szólni.Majd az ajtót belülről két őr nyitotta ki nekem.Amikor beléptem mindenki elképedt.


/Alec szemszöge/



Egyszer csak  kinyílt az ajtó és megláttam Őt.A lélegzetem is elakadt.Gyönyörű volt.Nagyon jól állt neki az a sötétkék estélyi.Ő viszont mindenkin végigtekintett de rám és Alisha-ra még véletlenül sem nézett.
A szeme most csillogó zafírra emlékeztetett.Egyszerűen nem tudtam betelni a látványával.Olyan csodálatos volt.



/Natalie szemszöge/



Amikor beléptem figyeltem arra , hogy véletlenül se nézzek Alec-ra és Alisha-ra.
-Miután mindenkin végignéztem és biccentettem mindenki felé , Alex kért fel először  táncolni.A zenekar elkezdett játszani.
-Gyönyörű vagy!Csak egy a bökkenő!-mosolygott,mire én ijedten néztem végig magamon,de mikor ezt meglátta nevetni kezdett-A bökkenő az , hogy most már egyikünk se szólíthat kis huginak!-hagyta abba a nevetést.Majd nem is mosolygott.-Mintha csak anyát látnám, fekete hajjal!-mondta miközben még mindig a szemembe nézett.
-Neked is hiányzik?-kérdeztem ledöbbenve és szomorúan.A könnyek már megint gyülekeztek a szememben.
-Hát persze , hogy hiányzik!Bár nem mutatom ki,de nagyon hiányzik!-mondta lehajtott fejjel.
-Lekérhetem a hölgyet?jött oda hozzánk Kevin.
-Persze öcskös!-nevetett Alex.
-Hölgyem!-hajolt meg Kev.
-Uram!-hajoltam meg én is.Majd elkezdtünk táncolni.
-Gyönyörű vagy!-mosolygott.
-Ugye nem egész este ezt kellesz hallgatnom?-nevettem.
-Ha egyszer ez az igazság!-mondta komolyan.
-Köszönöm.-mosolyogtam.
Ugyan semmiség.


 Ezek után még táncoltam Josh-sal,valamint a gárda összes tagjával,Aro-val,Marcus-szal és Caius-szal is.És még apával is.
Majd egyszer csak megszólalt Alex.
-Szeretnék pohárköszöntőt mondani.Igaz pohár nélkül.-nevette el a végét.Mindenki nevetni kezdett-Nos a kis hugunk már felnőtt.Sok jó élményt kívánok neki a további években is.Még egyszer boldog szülinapot hugi.-mondta majd mindenki egyszerre mondta.
-Hát szerintem nem lesz túl boldog a jövője.-suttogta egy női hang.Mikor a hang irányába néztem, megláttam ,ahogy Alec és Alisha szenvedélyesen csókolóznak,majd Alisha kinyitja a szemét és gúnyosan rám mosolyog.
Itt volt vége az egésznek.Most már nem bírtam visszatartani a könnyeimet.Éreztem ahogy a könnyeim végigfolynak az arcomon.Majd elkezdtem futni.Bármerre csak el innen.Hallottam , hogy valaki követ,de nem törődtem vele.


KOMIKAT!!!

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

De utálom Alisha-t!!!
Hulye ribanc!!!
De a feji az nagyon tetszett!
Am első^^

Black Lamb írta...

isteni lett :D
hülye ribanc Alisha :@ átmehetne rajta egy úthenger...
siess a kövivel puszi Zakuro

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó lett =)
Gyönyörű lehetett Natalie. De szegényt úgy sajnáltam. :(
Az az Alisha egyszerűen... erre nincsenek szavak :@
Remélem minden jóra fordul. :)
Nagyon várom a folytatást! ;)
Puszi,

Alice^^

Adrienn írta...

Szegény Natalie...:(
Hülye Alec! :@ és még hülyébb Alisha! :@:@ Áhh én hogy rühellem azt a kis kurvát :@
Nagyon jóó lett :D Fúúú Natalie - lelki szemeim előtt biztosan - nagyon jól nézett ki... az a ruha... na meg a kiegészítők *.* xD
Nagyon jóó=Siess a kövivel, már alig várom :)
Puszi Adree

Névtelen írta...

Szia nagyon jó lett Alec és Alisha elmehet a büdös pics*ba kiváncsi vagyok h ki követi Natalit!!! Pusy becky

Szelena írta...

Szia!
Ugye Alec ment, hogy elm mondja neki az igazat? Mondd, hogy igen, mert ez mar kinazas, amit velük tesz az a kis ringyo!!! Varom a folytatast, hatha megtudjuk belöle. ;P Ez a fejezet is olyan mint a többi: Super csak a vege hibadzik. Miert szereti mendenki a kerdöjeles vegeket? *elgondolkodva forgatja a fejet* Na leptem.
Puszi Szelena

Wyyy írta...

AHW! ne már a szülinapján se hagyja békén?!
Valaki nyírja már ki Alishát!
Idegesítő hülye liba..na most nem írok cifra dolgokat inkább!!!
Hehe...Nataliet kicsit kicicomázták(=
Az a ruha tényleg nagyon szép..és az ékszerek is!
nagyon jó lett a fejiii
siess a kövivel

puszillak♥

Wyyy(=

Rosalie Stanley írta...

szijja nagyon ó törid am eggyet értek hogy szülinapján sem hagyák békén főleg Alisha az a rohadt ribanc :D na jó ez egy kicsit ronda volt de ha már az és tényleg valaki ölje már meg.
puszi : rosalie stanle <3

Devonne Crescent írta...

gyülölöm Alishat! még mindig!
elrontota Natalie szülinapját! :S
a feji nagyon jó lett!
megyek olvasni a kövit
sok puszi niki