BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. augusztus 9., hétfő

1.fejezet

na itt a második könyv első fejezete!nagyon szorgalmasan komiltatok ezért hamar hoztam!úgy látom mindenki ki akarja nyírni Alishat :D remélem tetszeni fog !jó olvasást!

puszi Natalie
Destino
(Végzet)










/Natalie szemszöge/


Két év telt el azóta , hogy Alec elhagyott.Két éve gyűlölöm.Két éve kívánom őt és a kis barátnőjét a pokol legmélyebb bugyraiba.Két év igen csak sok időnek tűnik, ha azt nézzük , hogy mennyit változtam.Nos ,szerintem eleget mondok már csak azzal is , hogy Jane-től is rettegettebb vámpír vált belőlem,azután mióta Alec összetörte a szívemet.Több száz vámpírt öltem meg, vagy ítéltem halálra.Továbbra is embervéren élek.És két éve nem hagytam el Volterrát.Kivéve ha küldetésre mentem.
Josh és Annah fél éve engedélyt kértek tőlünk , hogy csatlakozhassanak Cullenékhez.Természetesen engedélyt adtunk rá,bár én és Caius nem igazán örültünk neki.De végül is beleegyeztünk.
Jane-nel továbbra is legjobb barátnők voltunk.Akárcsak Heid-vel ,Babará-val, és Keirá-val.Rose-zal is nagyon jóban voltam de ő mostanában olyan mint Cullenek-nél Esme.Olyan ....anyáskodó.Van amikor már nem bírom a sajnálkozó tekintetét.Ilyenkor  az erdő lesz a menedékem.Ott mindig kiereszthetem a gőzt.De bármennyire is gyűlölöm Alec-et,a régi énem még bennem lappang.És az az énem még mindig szerelmes belé.


/Alec szemszöge/


Két éve annak , hogy elkövettem életem legnagyobb hibáját.Én már sose lehetek boldog.Csak Demetri nem utál a Volturi-ból.Ő minden nap felhív , hogy elmondja éppen mi van a Volturi-val.Natalie-ból egy már-már lelketlen vámpír lett.És mindez miattam van!
Azóta Alisha azt tesz velem amit csak akar.Szó szerint.Elvettem feleségül,és kiharcolta az apjánál , hogy hamarabb átváltoztassam.Így három hónapja eleget tettem a kérésének.Itt nem élhetek csak állatvéren.De nem is baj.Logen ki nem állhat,és ezt mindig a tudomásomra is adja.Nem hibáztatom.Én is undorodok magamtól.De legfőképp amikor Alisha-val vagyok.Mind a két értelemben.Nora az egyetlen  aki nem utál ebben a házban.Nem rajong értem de ő az egyetlen aki látja , hogy szenvedek.Mert szenvedek.Csak ezt nem hozom nyilvánosságra.Inkább hagyom , hogy belülről felemésszen.
Hiányzik Natalie.A selymes bőre.Az ölelése.A csókja.Mindene.De gyűlöl engem.És teljesen jogosan.
Ez fáj az egészben a legjobban.


/Alisha szemszöge/


Nagyon de nagyon boldog vagyok.A boldogságom oka Alec.Ő egy tökéletes férfi.És az ágyban is fantasztikus.Az esküvőnk gyönyörű volt.És a nászéjszakánk is.De megelégeltem az emberi életemet, ezért kikönyörögtem apánál , hogy ne kelljen várnom a 18. születésnapomig.
Már három hónapja élem vámpír életemet.Van egy képességem is.A levitáció.Mozgatni tudom a tárgyakat és a vámpírokat valamint az embereket is.Állati véren élek akár csak apa és Alec.
Ha valamiért szomorú vagyok akkor csak arra gondolok , hogy Natalie még mindig Alec miatt sír,míg én bármire rávehetem őt.

komikat kérek!

8 megjegyzés:

Black Lamb írta...

áá tök jó :D
hülye picsa hogy döglött volna bele az átváltozásba :@
szegény drága Alec...
és persze Natalie...
siess a kövivel lécci :D
ne kínozz
puszi :D

Vivi írta...

megszereteted velem Alec-et...és most kicsit utálom:S
Pedig olyan aranyos..és ő is szenved.
Amúgy ha tényleg szeretik egymást akkor harcolnának értexD
Na jó ez sablonos voltxD
Tudom tudom ez egy történet:D
De akkor is hogy ááááá
Alec lefeküdt ezzel a r*banccal?:O:O
Ez olyan izéé mert Natalieval nem feküdt le.
Szeretem Alecet de nem értemxD:S
Nagyon jó lett a fejezet:D
Kicsit rövid...de nekem ha oldalakat írsz az sem elég.:D:D
Izgulok:D
Várom a kövit=)
Vivi

Névtelen írta...

Na,jó most volt elegem Alishából!!!!!! Gyűlölöm és szegény Natali és Alec remélem azért valamikor még egymásra találnak :( Natali kezd tiszta Casius lenni az ilyen gyilkolós ez így nem jó !!! Lécci hamar hozd a frisset *kiskutyaszemek* Pusy Becky

Névtelen írta...

De azért IMÁDTAM:)!!!! BECKY

Kisegér:D írta...

Szia!
Először is: Köszi a díjat! :)
Másodszor: Hú de megfújtanám azt a hülye libát!
Remélem hamarosan vége lesz Alisahnak.
Szegény Alec... Szegény Natalie...
Nagyon jó volt, azért tetszett! Várom a folytatást! :)
Puszi! :)

Landy írta...

Szia!
Nagyon jó lett!
Szegény Natalie és Alec:(
Alishát ki kéne nyírni!!
Alig várom a kövit!

Puszi

Virág írta...

tök jóó^^Ł
imádomŁŁŁŁŁ
de az az Alisha egy nagyon hülye picsa.

Devonne Crescent írta...

és megint jön az előző hozzászólásomból az az
áááááááááááááááááááááá
gyülölöm Alishat! még mindig!
Miért kellet Alecnek... ááááááááááááááááááá
Ez így nem igazság!!!!!!!!!!!
ááááááááááá xD beragadt a billentyű
ja am nagyonfantasztikuslett az 1.fejezet!
mégtöbb hasonlót kérünk, de persze, azért jó lenne, ha Alisha élete, egy kicsit, akarom mondani, sokkal rosszabb lenne!
Alishat..
tépdszét, öld meg, nyírd ki, égesdel,meg ilyen hasonlóakat csinálj vele :)
egy kicsitsem gyűlölöm :) ááá

na jó, hagyom az esti dilis megjegyzéseimet és rátérek a lényegre!
A fejezet nagyon jó lett!
Én már megint lemaradtam, arról amikor feltetted :s
Szerintem Alisha rosszabb, mint nállam Alexa...
mit hagytam ki?
ügyi vagy!
Kitti is az!
Sok puszi, és jó éjt!