BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. augusztus 7., szombat

34.fejezet

itt az új feji!!az előzőhöz elég kevés komi érkezett:((de aki írt annak nagyon nagyon köszönöm!!!!:D
remélem , hogy ehhez kicsivel több komi érkezik!Most hoztam hozzá egy zenét is :
http://www.youtube.com/watch?v=-xco6kc06o4&feature=related

szerintem illik a fejezet hangulatához!:)


/Alec szemszöge/

Már egy napja annak hogy átléptem a Román-Magyar határt és rejtőzködök a kastély körül.Egyetlen épp eszű terv sem jutott eszembe.

Másfél óra múlva katonák érkeztek egy emberrel.Méghozzá nem is akárkivel.Alisha-t vezették a kastélyba.

Hamar megtaláltam melyik szobát adták neki, és beosontam,amikor már egy katona sem volt a szoba közelében.
-Á ,Alec!Számítottam a látogatásodra!-mosolygott.
-Te..te elárultad Natalie-t?Hogy tehetted ezt?-vágtam fejéhez bűneit.De ekkor hallottam , hogy vámpírok közelednek a szobához.
-Éjfélkor találkozunk az erdőben a kidőlt fánál.-mondta-Van egy ajánlatom számodra.-mikor befejezte a mondatot , azonnal kiugrottam az ablakon,és a találkozó helyéhez siettem, mivel nem volt jobb ötletem.

/Natalie szemszöge/

A börtönöm egyik sarkában ültem , amikor hangokra lettem figyelmes,majd fél másodpercen belül Stefan állt a börtönajtó előtt ,háta mögött két katonával.
-Jó napot Natalie!Remélem kényelmesen vagy odabent.-mosolygott,de én meg se szólaltam sőt, még csak rá se néztem-Bár már nem sokáig élvezheted vendégszerető szokásunkat.-erre a mondatra viszont már rá kaptam a tekintetem-Hogy miért?Mert mégis úgy döntöttünk , hogy megölünk.Holnap,pirkadatkor megszabadulsz minden fájdalmadtól, és csatlakozhatsz az anyádhoz!-nevette.

/Alec szemszöge/



(éjfélkor)



Egy fekete csukjába öltözött alak jelent meg a fák között.
-Helló Alec!-húzta le csukjáját Alisha.Mosolygott.Mint mindig-Nos nem sok jó hírrel tudok szolgálni.Natalie-t pirkadatkor kivégzik.-mosolygott még mindig.
-Hallani akarom az ajánlatod.-förmedtem rá.Nem!Nem veszíthetem el Natalie-t!Bármit megteszek...csak ő életben  maradjon!
-Nos!Véletlenül nálam van az ő amulettje is.Ha átadom neki ,akkor ki tud szabadulni.
-És hogy tudnád átadni neki?
-Tudod , ha ti vámpírok vesztek fel egy ilyen amulettet , csupán megvéd titeket más vámpírok mentális erejétől.Ha viszont ember viseli akkor különleges erőt tulajdonít neki.Nekem az  alakváltást különleges tulajdonságát.
-És mit kérsz ezért a szívességért?
-Nem sokat......csupán , hogy hagyd el Natalie-t és a Volturi-t,és vegyél el feleségül,valamint ha betöltöm a 18-at akkor változtass át vámpírrá.
-Rendben.De miből gondolod , hogy miután átadtad Natalie-nak az amulettjét, be fogom e tartani a megállapodást?
-Ó..hát erre is gondoltam.Esetleg felveszem az alakod és elcsalom a Románokhoz, és VÉLTETLENÜL nincs rajta az amulettje...a többit úgyis tudod.De siess a döntéssel , mert szegény Natalie-nak egyre kevesebb ideje van.Tik-tak,tik-tak.
-Rendben van!-egyeztem bele életem legnagyobb hibájába.

Most csak ennyi!KOMIKAT KÉREK!

6 megjegyzés:

Kisegér:D írta...

Szia!
Nagyon jó lett! :)
De szemét Alisha!!!!!!!!!! Hú, az a kis gonosz perszóna!!!!
Szegény Alec és Natalie!
Remélem Janeék megérkeznek lassan.
Várom a folytatást! :)
Puszi! :)

Landy írta...

Szia!
Nagyon jó lett!
De utálom Alishát!
Remélem nem ölik meg Nataliet!
És azt is remélem Alec talál valami kibúvót, hogy ne kelljen elhagynia Nataliet!
Nagyon várom a kövit!
Puszi

Black Lamb írta...

jó lett :D
nyírjuk ki Alishat :@ hülye pics@...
:(
hát most én is azt mondom h remélem talál kibúvott... bár én tom mi lesz...
SZÓVAL INDITOK EGY NYÍRJUK KI ALISHA-T PETICIÓT :DD xD

Novellagirl írta...

MI????????
Ez nem lehet igaz!Szegény Alec, tényleg nagyon rossz lehet neki.
És valószínűleg Nathalie ebbe szinte belehal.Ezt nem hagyhatjuk!
Meg Kell ÖLNI ALISHA-T!!!!!
Puszi és siess a kövivel :)
Puszi

Névtelen írta...

Hát ez az Alisha egy aljas dög én személy szerint bemosnék neki párat! Remélem Natali nem hal meg, Alec élete legnagyobb baklövését követi el, de biztos van más megoldás és nem kell arra a hülye picsára hallgatnia, hisz ha jön a Volturi akkor meg tudják menteni ugye? Nagyon Nagyon várom a frisset Pusy Becky

Névtelen írta...

Szija!
Tudtam, hogy Alisha ezt fogja kérni. Már az elején is utáltam, de nem hittem volna, hogy ennyire szemét.
De nem hiszem el, hogy Alec beleegyezett ebbe.
Remélem Natalinak nem lesz baja, se Alecnek.
Csak kitalálnak valamit.
Várom a folytit.
Puszi,

Alice^^