BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. augusztus 15., vasárnap

6.fejezet

itt a feji!!siettem ahogy csak tudtam!!rövidke lett de :KOMIKAT KÉREK!!!!!





/Natalie szemszöge/


Nem néztem merre csak futottam. És sírtam. Aztán egy  kis tavacskához értem és ott megálltam. A követőm szintén megállt , majd emberi tempóban közelített felém.



/Alec szemszöge/



Betelt a pohár!Elegem van Alisha Simth-ből!.Elmondom Natalie-nak az igazat! Nem tud többé befolyásolni!Elmondom neki , hogy mennyire szeretem és , hogy mennyire sajnálom a történteket!
Alig bírtam vele lépést tartani , olyan gyors volt. És sírt. Hallottam , ahogy zokog. Akkor talán még mindig szeret!Akkor talán még van remény!- bíztattam magamat. Majd egy kis tó előtt megállt. Én is lelassítottam. Emberi tempóban közeledtem felé.
- Natalie!- szólítottam meg mire felkapta a fejét és abbahagyta a zokogást. Biztos nem rám számított.


/Natalie szemszöge/


Alec hangjára abbahagytam a zokogást. Mit keres ő itt. A palotában kéne lennie és a barátnőcskéjével hemperegnie. Vagy…talán…….mégis…..sze. NEM!A szembe mondta , hogy nem szeret. Megint lépett egyet majd megállt.
- Natalie !Szeretném elmondani az igazat. - suttogta. Milyen igazat?Két éve már elmondta az igazat. Nem kell megint. Megértettem és elfogadtam. Maga felé akart fordítani de kirántottam a karomat az övéből. Nem tudnék a szemébe nézni.
- Natalie amit akkor mondtam az….az mind csak hazugság volt!- suttogta a fülembe de én megint léptem egyet előre.
- Hát elég meggyőző voltál!- szipogtam mérgesen.
- Megmagyarázom csak adj rá lehetőséget!Kérlek!
- Rendben!- fordultam felé- Magyarázd meg!- feleltem gúnyosan.
- Amikor a Románok elraboltak Alisha segített rajtad , igaz?-kérdezte mire én bólintottam-Hát ő egy alkut kötött velem. Azt  mondta , hogy odaadja neked az amulettet, ha , elveszem feleségül és vámpírrá változtatom.Ha nem hiszel nekem akkor higgy a saját szemednek. Használd rajtam Barbarah képességét -ajálnkozott. Furcsa de valahogy hittem neki.Alisha-ból kinézem ezt.De azért a biztonság kedvéért.


/Alec szemszöge/

Lépett egyet felém és megfogta a kezemet.Fantasztikus érezés volt újra érezni selymes bőrét.Majd tekintete elhomájosult.



/Natalie szemszöge/




Láttam az alku megkötését.Igazat mond.Én  pedig annyi éven keresztül gyűlöltem őt.Holott nélküle lehet , hogy már nem is ’’élnék’’.Én pedig …miket képzeltem róla.A lelkiismeret-furdalás mardosta a lelkem.A könnyeim ismét kibuggyantak és térdre rogytam előtte. A tenyereimbe temettem az arcomat.Ő leguggolt mellém , és átölelt.
-Kérlek bocsáss meg.-suttogtam neki.
-Én bocsássak meg?Inkább te bocsáss meg nekem!-nevetett,majd lefejtette kezeimet az arcomról.Mosolygott.Tehát megbocsájtott nekem.Ez a gondolat nekem is mosolyt csalt az arcomra.Nem tudtam eldönteni , hogy sírjak e azért amiért szemét voltam vele,vagy nevessek e vele azon , hogy milyen buta is vagyok.Az utóbbit választottam. Nevetni kezdtem.Majd mikor abbahagytuk a nevetést.Az arca közelített az enyémhez.Ha dobogna a szívem,már biztos majd’kiugrott volna a helyéről.Majd megéreztem puha meleg ajkát az enyémen.


/Alec szemszöge/



Annyira hiányzott az , hogy megcsókolhassam.De valaki megjelent mögöttünk..

-Alec!Te meg mi a francot csinálsz?-kérdezte dühösen …….




Háát ennyi most:):D KOMIKAT KÉREK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13 megjegyzés:

Black Lamb írta...

jáááj isteni :DD
végre :D olyan édesek :D siess a kövivel puszi Zakuro
aszem első ^^

Névtelen írta...

Szia! elsőőő=) na szval nagyon szuperul írsz csak így tovább =)))) várom (várjuk) a kövit =)

Névtelen írta...

Ajj de jó én írok először komit ehez a csodás fejezethez! Annyira jó és az aki rájuk talált az Alisha volt ugye? Jaj ez a függővég kegyetlen volt te csjszi !!! Remélem hamar jön a kövi, vagy beleőrülök Pusy Becky

Isabella38 írta...

Hali!!!
Nagyon jo lett ez a feji is és olyan jo hogy végre kiderült az igazság!!!Több hétig nem voltam mert nyaraltam és először amikor láttam az új dizit megnéztem a szereplőket(hogy nencs-e valaki új )megláttam hogy " Alisha,Alec párja "kiírást és megrémültem szörnyülködtem de aztán elkezdtem olvasni és aztán mindent megértettem!!!
Végre!!!Halleluja!!!
Remélem az a hülye ribanc Alisha talál rájuk (gonoszmosoly)

Na Pusy vigyázz magadra és jo írást továbbra is !!!

U.I.:A blogomon ahogy tudom hozom a prolódust csak valami van a gépemmel!!!Sajnos arra van lementve a prológus !!!Ja és idáig az Ors neven futottam most hogy már blogom van Isabella38!!!


Isabella38 Vagyis Ors

Névtelen írta...

Szija!
De jó!!!! Végre Natalie megtudta az igazat és kibékültek!!! De örülök. :D
Vajon ki állhat mögöttük? Ilyen függővéget... :D
Nagyon várom a folytatást, siess! ;)
Puszi,

Alice^^

Adrienn írta...

Jujj de jóó :D Kibékültek!!! Áhhhh de jóóó!!! Fantasztikus lett, imádom *.*
Ugye nem Alisha jött/ment oda hozzájuk, mert ha igen akkor én kitekerem a kis nyakacskáját! :@ Megzavarni egy ilyen pillanatot... BŰN! :D
Várom a következőt
Puszo Adree

Devonne Crescent írta...

Végre! :D
Ez a Destino legjobb fejezete, idáig!
Végre boldogok!
Ki zavarta meg őket? :@
Alisha?
Szerintem mindenki boldog lesz, ha megtudják, hogy mi is történt igazából. És akkor Alec ismét Volturi lesz! :D
Alishat, meg dugják a börtönükbe, vagy valami hasonló, hogy az örökkévalóságig szenvedjen!
sok puszi niki

Landy írta...

szia!
Nagyon szuper lett!
Végre!!!
Ugye nem Alisha zavarta meg őket?
Mert ha igen akkor még jobban utálom mint eddig!Bár lehet hogy ennél jobban már nem tudom gyűlölni.
Alig várom a kövit!

Puszi Eni

Vivi írta...

Ennyi volt?
Nem tudtál volna még 1mondatott vagy egy szót hozzá írni?XD:O
Szuper lett az összesxD
Kicsit lemaradtam de végeztemxD
Siess a következővel:D
Vivi

Kisegér:D írta...

Szia!
Szóval ígértem, hogy írok,amit visszatérek.
5. fejezet: Nagyon tetszett! Nagyon szépek voltak az ékszerek és ruhák is.
Alisah pedig egy dög.
6. fejezet: Nagyon boldog vagyok! Nagyon tetszett! :) Kibékültek! Imádlak! :) :)
Nagyon várom a folytatást! :)
Puszi! :)

Wyyy írta...

Szia!
Nemár..ez röviiid lett!!
Bár sztem Aisha érkezett meg!
siess a kövivel
nagyon jó lett

puszillak♥

Wyyy(=

Névtelen írta...

Alishaaaaaaa aaaaazzzaaaa kurrvvvaaaaa:@:@
mér bocs a kifejezésért:$
de kitépném a haját:D

Névtelen írta...

Jaj istenem nagyon jóó lett mikor lesz fent a következő rész nagyon várom már:)