BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. augusztus 11., szerda

3.fejezet

itt a feji!Remélem örültök!:)komikat kérek!
itt egy zene a fejihez:http://www.youtube.com/watch?v=Xw6mOAevDgc



/Natalie szemszöge/



Holnap lesz a bál.De a vendégek még ma megérkeznek.Düh járja át testem minden porcikáját ha arra gondolok , hogy Alex meghívta Alec-et és Alisha-t is.De egyből jobban leszek , hogyha ma kivégezhetek előttük egy vámpírt, aki halálra lett ítélve.Kopogtak.
-Szabad.-mondtam még mindig az ágyban feküdve.Demetri lépett be az ajtón.
-A vendégek hamarosan itt lesznek.-mondta mosolyogva.
-Rendben .-morogtam.
-Mi a baj?-ült az ágyam szélére.A kérdésre felpattantam.
-Még kérdezed?Minek kellett Alex-nak meghívnia őket is?-ordítottam rá.
-Biztos megvolt rá az oka.-mondta lehajtott fejjel.
-Ja !Hogy engem a idegesítsen.-ordítottam.
-Nem!Bármilyen meglepő nem ezért.-jött be a bátyám a szobámba-Demetri !Magunkra hagynál kérlek!-ez inkább parancsnak tűt mint kérdésnek Az említett személy kiment és becsukta maga után az ajtót.-Natalie!Kérlek ülj le!-megtettem amit kért.Leültem az ágyam szélére.Ő mellém ült.-Natalie!Tudom nem sűrűn mondom ezt neked,de szeretlek.Ahogy Kevin és Josh is.De a múlttal előbb ,vagy utóbb szembe kell nézned.-mondta majd magához ölelt.Viszonoztam az ölelését.Egy testvéri ölelés.Erre volt most szükségem ahhoz,hogy megnyugodjak.-Na ,de most öltözz fel és a nagykapunál várlak.-engedett el,de még az ajtóból visszafordult-Ja és az első vendégeink a Cullen és a Denali klán lesznek.-mosolyodott el,majd kiment.


/Alec szemszöge/


Itt ülünk a repülőn útban Róma felé.Hamarosan leszállunk.
Vajon mit fog tenni Natalie mikor meglát?Hát...a legjobb esetben is Jane erejét fogja használni.A legrosszabban ddig használja míg halálért nem könyörgök.És utána széttép.Szép kilátások a jövőmre nézve.

Amikor leszállt a gépünk és már felvettük az összes csomagunkat a kijárat felé sétáltunk.Most borús volt az ég így nem kellet köpenybe burkolóznunk.

Amikor kiléptünk,megláttam Demetrit , Felix-et és David-et egy jipp-nek támaszkodva.Ahogy megláttak minket Alisha-val, Felix-nek és David-nek az arca eltorzult , és inkább beszálltak a kocsiba.Demetri halványan elmosolyodott.
-Helló!-ölelt meg rég nem látott barátom-Szálljatok be.-nyitotta ki nekünk az ajtót.Szerencsére mindenki befért a Jipp-be.


/Natalie szemszöge/



Miután üdvözöltem Cullenékat és a Denali-kat(megjegyzem mosolygás nélkül) valamint még néhány vámpírt , megláttam Őket.A lány kezét fogva közelített felém.Futni akartam.Mindegy merre, csak el innen.Jó messzire.
Biccentettem egyet feléjük.Alisha gúnyosan elmosolyodott de előtte még döbbenet ült ki az arcára.Alec viszonozta a biccentésemet.Margaret ,apa,Loren és Nora pedig megöleltek.
-Heidi kérlek vezesd a vendégeinket a szobáikba!-fordultam barátnőm felé aki csak bólintott egyet és elindult.
-Kérem kövessenek!-mondta.
-Natalie hercegnő.A fivérei várják , hogy döntsön a vámpír életét illetően.Tudja!Aki tömegmészárlást rendezett a városban.-magyarázta a katona.
-Ó....hát persze!Heidi!-kiáltottam barátnőm után-Először a nagyterembe vezesd a vendégeket.Mindenki ott gyülekezik.
-Rendben.-mosolyodott el.Visszamosolyogtam rá.
-Akkor induljunk.Ne várassuk az urakat.-mosolyogtam a katonára majd elindultunk a nagyterem felé.


most csak ennyi!:Dkomikat kérek!

7 megjegyzés:

Devonne Crescent írta...

Jó lett!
és most első vagyok! ez nagy szó!
Alishat még mindig gyülölöm!
Nataliet imádom!
Alec elméletein mosolyogtam.
" legjobb esetben is Jane erejét fogja használni.A legrosszabban ddig használja míg halálért nem könyörgök.És utána széttép.Szép kilátások a jövőmre nézve."
nagyon jó lett!!
sok puszi niki

Kisegér:D írta...

Szia!
Nagyon jó lett! :) De Natalei tényleg eléggé Janes lett.
Várom a következőt! Úgy várom már, hogy kibéküljenek! :)
Puszi! :)

Névtelen írta...

Szia imádom annyira jó lett Alisha egy kis k*va utálom !Nagyon-nagyon várom a kövit Pusy Becky

Névtelen írta...

Szija!
Nagyon jó lett a fejezet.
Én is azt hittem, hogy Natalie neki fog esni valamelyiküknek, de egész jól bírta.
Szegény =(
Azt az Alishát saját kezűleg tépném szét.
Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ebből. :)
Várom a folytatást! ;)
Puszi,

Alice^^

Black Lamb írta...

nagyon jó lett :D ügyi vagy... :D
Natalie a kis gonosz :D hajrá csajszi siess a kövivel puszi Zakuro

Névtelen írta...

Szia!
Bocsi hogy eddig nem komiztam, de most eljött az ideje a komizásnak is :)
Imádom Natalie-t.
Olyan precizek a mozdulatai, de Alisha egy kiba**tt ku*va!
UTÁLOM!!!
tessék sietni a frissel :)
Amúgy kicsit megkésve de tetszik a cim ^^

Crystal írta...

Szia, natalie! :)

Sajnos most nincs sok időm, ezért csak egy rövid komi lesz. De azért írok, mert rosszul érzem magam, hogy egy szót sem szólok, pedig már régóta olvaslak. Szóval nagyon tetszett. Imádom a címét a töridnek. Ja és azt is, hogy Natalie Jane-es lett. ;D Hehh, hát nem kérdés, hogy így sokkal jobban emgszerettem. x) Alisha persze egy kis dög - bár valamennyire azért kedvelem, mert az ilyen dögök teszik érdekessé a töriket XD - , Alec meg hülye, de remélhetőleg jóra fordulnak a dolgok. Natlaie ruhája nagyon szép, nekem tetszik, meg ez a kék szín is illik hozzá. Na már kíváncsi vagyok mik lesznek még itt. Remélem örülsz, azért, hogy komiztam, de mostanában nem nagyon tudok, viszont ígérem, hogy fogok még és most erre a blogra koncentrálok. :D

Puszi:
Crystal ^-^