BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. augusztus 9., hétfő

35.fejezet

the end!itt az utolsó fejezet!úgy veszem észre nem szimpatizáljatok Alisha-t :Dnem is értem miértXD(na jó de tudom :D)ehhez kérek jó sok komit!!megint van hozzá egy zene:http://www.youtube.com/watch?v=nBacckhivxc&feature=related





/Alisha szemszöge/



Miközben  Natalie cellájához siettem egy őrnek az alakjában, már elkezdtem gondolkodni azon , hogy Natalie, vajon milyen arcot fog vágni amikor az én drága Alec-om jól pofára ejti majd!Hm! Az én Alec-om!Csak az enyém!
A gondolatmenetem félbe szakadt amikor megérkeztem Natalie börtönéhez.Bedobtam az amulettjét és vártam.Ő értetlenül nézett rám.
-Alisha vagyok!Ne kérdezz semmit csak vedd fel és menyünk.-meg se szólalt csak felvette és egy lyukat ütött a falba majd betörte az ajtót.Ahátára kapott és elkezdett velem rohanni.Én pedig visszaváltoztam a saját alakomba.





/Natalie szemszöge/



Csak futottam de éreztem , hogy követnek, ezért megfordultam közben letettem a hátamról Alisha-t,majd elhamvasztottam követőimet.Majd vissza vettem a hátamra Alisha-t és meg sem álltam vele Magyarországig.


Amikor az erdőben futottam egyszer csak észrevettem Alec-ot.Elmosolyodtam , de az ő arca olyan elgyötörtnek tűnt.Letettem a hátamról Alisha-t és meg akartam ölelni, de ahogy közeledtem felé ő úgy hátrált tőlem.Mi baja lehet?Ekkor Alisha lépett mellé , átölelte a derekát és szenvedélyesen megcsókolta.Alec nem ellenkezett.Mi a fene történik?Meghaltam és a pokolra jutottam?Könnyek gyülekeztek a szememben.Mikor ajkaik eltávolodtak egymástól megszólaltam:
-Miért?-suttogtam-MIÉRT?-ordítottam Alec arcába.
-Natalie én Alisha-t szeretem.Bocsáss meg , hogy nekem is ennyi ideig tartott míg rájöttem.Te..hogy is mondjam...csupán kis kaland voltál számomra.Nem szeretlek.És sose szerettelek!Alisha a mindenem!És el fogom venni feleségül!-minden egyes szava olyan fájdalmat okozott,mintha tőrt döfnének a szívembe.
Fájt!Minden fájt!Még a levegővétel is!Nem bírtam tovább!
-És velünk fog lakni apáéknál!-mondta gonoszul mosolyogva Alisha.Ezt már nem bírtam elviselni.Térdre rogytam és sírni kezdtem.Lábak dobbanását hallottam.Alec is a földre rogyott és vergődött.Ekkor felemeltem a fejemet és szembesültem Jane-nel és a Volturi-sokkal valamint az egész  Cullen családdal.
-Jane!-szólaltam meg remegő hangon-Hagyd békén!
-Hagyjam békén?Legszívesebben megölném!Még akkor is ha a bátyám!-morogta.Kezeket éreztem a hátamon.Nem néztem fel.
-Én most hazamegyek Volterrába!De egyedül szeretnék most lenni!Otthon találkozunk!-mondtam, majd felálltam és elkezdtem futni.Még hallottam Ahogy a többiek szidják Alec-et és Alisha-t.De nem érdekelt.Számomra Alec már nem létezik!Se Alisha!Ezzel a gondolattal lezártam az egész ügyet!



/Alec szemszöge/



Borzasztó fájdalmat éreztem a már rég nem dobogó szívemben.Ahogy néztem , hogy sír.....egyszerűen undorodtam magamtól.Most nem bírtam a többiek szidalmazó szavaira figyelni.Csak azon járt az eszem , hogy elveszítettem azt a személyt akit a legeslegjobban szerettem.
-Kilépek a Volturi-ból!-vágtam közbe annyi ember szavába.
-Jól teszed.-mondta mérgesen Jane és megannyi Volturi.Észrevettem , hogy Edward és Jasper hitetlenkedve méreget.Nem gondoltam másra csak arra , hogy mennyire szeretem Alisha-t.Holott ez hazugság volt.Legszívesebben megölettem volna magam azért amiért ezt tettem Natalie-val.Biztos , hogy gyűlöl engem.És gyűlölni is fog az örökkévalóságig.Összetörtem a szívét.De csak miatta tettem.Szó nélkül visszaindultam az új otthonomba.Londonba.


/Jane szemszöge/

Hogy tehette ezt Natalie-val?Legszívesebben addig kínoznám mind Alec-et mind Alisha-t  amíg halálért nem könyörögnek.Most azonnal kitépném a nyakából az amulettjét és megtenném.Nem érdekelne mi volna a büntetésem érte.De nem tettem.Csak néztem ahogy a két általam legutáltabb lény visszaindul Londonba.
-Szerintem induljunk vissza Olaszországba.-vetette fel ötletét Barbarah.
-Egyetértek.-jelentette ki Alex , majd Cullenék felé fordult.-Köszönöm , hogy eljöttetek.
-Ugyan...hisz Natalie a mi családunk tagja is.Igazán nem tesz semmit.-mondta Carlisle egy erőltetett mosoly keretében-most viszont mi is indulunk.Sziasztok.-köszönt el majd az összes Cullen futásnak eredt.
-Akkor induljunk mi is!-ölelte át a derekamat Kevin.
-Oké.


/Alisha szemszöge/



Imádtam nézni ahogy ott sír.Ahogy szenved.Alec most.már az enyém.Örökre az enyém.




                                                                              Vége
(komikat kérek!!!!!)
 

9 megjegyzés:

Black Lamb írta...

áááá isteni lett :D
szegény Natalie :( és szegény Alce... :(
hülye némber Alisha h rohadna meg... :@
am téll tök jó lett :D
puszi

Novellagirl írta...

Nagyon jó lett, de mi az, hogy nem ölte meg Jane Alishat?
Ez...ez....Nem találok rá szavakat.
Rohadna meg Alisha, egy nagyszerű szerelmet szétválasztani? Ez a csaj nem normális.
Mégegyszer jó lett.
Puszi

Devonne Crescent írta...

ááááááááááááááááá
hogy lehet így abbahagyni?
ááááááááááááááááá
legszívesebben megfolytanám Alishat!
Már az első találkozásnál sem tetszett!
Alec hogy mehetet bele????
áááááááááááááááááá
ja, a lényeget még nem is mondtam. Nagyon jó lett!!
De am Alice látta, hogy mit tervez Alisha, nem?
És Edward hallotta Alec gondolatait, még ha Alec néhányat elpróbáltrejteni...
Jasper meg érezte, azt amit Alec. Szóval a Cullennek sejthetik, hogy mi van a háttéreben, nem?
És kíváncsi vagyok, arra, mit fogszólni az egészhez Logen. Mert azt ő is látta, hogy Natalie és Alec mennyire odavannak egymásért...
Nem hinném, hogy elhiszi, ezt az egészet...
Mikor Jön a Következő Történet Első Fejezete? Vagy a 36. fejezet? Nem tudom hogy tervezed a folytatást, de remélem, hogy a végén minden sokkal, de sokkal jobb lesz, mint most, mert ez olyan...
áááááááááááááááááá
Égesd el Alishat!!!!!!!
Nem! jobbat tudok!
Alec égessée el Alishat!!! Vagy csak tépje le a fejét! Minden megoldódna. Bár lehet hogy Logennek nem tetszene... De igazán megérné! Elmondhatná Nataienak az igazat, és ha Natalie talán megbocsát érte, akkor Happy end-del végződik minden...
NAGYON JÓ LETT!!!!!
sok puszi niki

Kisegér:D írta...

Szia!
ÍGY ABBAHAGYNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szegény Natalie! Szegény Alec! :( :(
Nagyon várom a folytatást!
Siess vele!
Puszi! :)

Landy írta...

Szia!
Fantasztikus lett!De hogy lehet itt abbahagyni! Még úgy olvastam volna!
Szegény Natalie és Alec!
Jane miért nem nyírta ki Alishát?
A zene nagyon illett a fejezethez!
Nagyon tetszik az új fejléc!
Kérlek siess a következővel!

Puszi

Vivi írta...

Bocsi,hogy a másikhoz nem írtam:s
Nem voltam itthon.
De most itt vagyok.
áááá ez elképesztően szomorú lett=(
Annyira sajnálom őket:S
Siess az első fejivel*-*
hogy lehet egy ember ennyire egy r*banc?:O:O
bocsi a kifejezéseért.
ilyen véget:S:Sajjjjj
:S:S:S:S siess*-*
Vivi

^^GreenGirl^^ írta...

Szia:D jaj nagyon jóó volt imádtam:) és Alishát meg legszívesebben fejbe rúgtam volna wáá nagyon utálom!!
szegény Natalie úgy sajnáltam:(
alig várom a folytatást siess vele légyszííí puszii:)

Névtelen írta...

Jaj hát ez mesés lett bár Alishát legszívesebben megtépném eddig se csíptem na de most... ! Natalit úgy sajnálom szegény =( Nagyon várom a folytatást remélem hamar hozod Pusy Becky

Névtelen írta...

Szia! :)
Juuuj, nagyon jó lett, de hogy tehetted ezt Natalie-val?? Szegény... És szegény Alec. És Jane milyen aranyos volt (illetve szadista) de legalább védte Natalie-t.
Alishát meg úgy meg tudnám ölni. Alig várom a következő részt a történetedből. Remélem Alishának hosszú és fájdalmas halála lesz. :D Uhh, én is elég szadista vagyok. Na mindegy.
Nagyon várom a következő részt!!! Remélem hamarosan fent lesz.
Puszi,

Alice^^