BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. június 30., szerda

24.fejezet

itt a friss!!(szerintem nagyon nem  lett jó)Tudom kicsit rövid lett!
kérek komikat(mint mindig)!


Amikor még mindig a lány helyét bámultam lefagyva Alec rohant be aggodalmas arckifejezéssel.
-Mi történt?Jól vagy?-ölelt meg.
-Persze csak..-folytattam volna de a szavamba vágott.
-Akkor miért sikítottál?-kérdezte meglepetten.
-Láttad már a szemem alatti karikákat?Borzasztó!-hazudtam.
-Nők..-forgatta szemeit.
-Férfiak....-forgattam én is a szemeimet.
Majd elindultunk a nappaliba és onnan a garázsba, miután mindenkit "összeszedtünk".

Arra , hogy a parkolóba beszéltünk e valamiről már nem is emlékszem.Sőt az első óra is kiesett.Azt se tudom milyen tantárgy volt.Már csak a matekórán (ami a 3. órám volt) "ébredtem fel" amikor a tanár felszólított.
-Tehát Mrs.Cullen,mi az eredmény?-kérdezte a gonosz banya.De szerencsére csak rá kellet néznem a képletre és már tudtam.
-Nincs megoldása.-válaszoltam mosolyogva amitől irtó dühös lett.
-Helyes.-fordult el tőlem.Majd megszólalt a várva várt birregő csengőszó.Indultam a következő órára ami kémia volt.Végre valami jó is történik ezen a napon.

Becsengettek.A tanár is bejött a terembe.
-Jó napot mindenkinek!-köszöntött miközben a cuccát pakolta az asztalára-Ma meghallgatunk egy "kiselőadást" Mrs.Cullentől.A témát ő választhatja ki.-mosolygott a tanár kedvesen-Kérem fáradjon ki a táblához.-mutatott a maga mellet lévő  helyre.
Kicsit lassan de kisétáltam.Éreztem a hátamban a pillantásokat,na meg persze Emmett vigyorát is.Kicsit megszédültem ami nagyon furcsa volt,vámpír létemre.Amikor szembe fordultam az osztállyal megint meginogtam és a fejemhez kaptam úgy , ahogy az emberek szoktak mikor fáj a fejük.Majd teljes sötétség.

Megint láttam a lányt.De most mind a ketten egy erdőben voltunk.A lány nagyon nézett valamit vagy valakit.Én is abba az irányba néztem amelyikbe ő, és akkor megláttam egy vámpírt táplálkozás közben.Állattal táplálkozott.Szőke rövid haja volt.Ám a lány is változott.A szája nem volt össze varrva, és a haja sem volt vizes , de ugyanabban a ruhában volt.A fehér , mell alatt megkötött lenge, nyári ruhában.Kikerekedett szemekkel meredt a vámpír férfira.Majd feltűnt egy.a lányhoz nagyon hasonlító nő is.Szőke haja derekáig ért.A férfi felemelkedett a tetem felől és akkor megláttam az arcát.Ez Carlisle!A szám is tátva maradt.A nő is nagyon ismerősnek tűnt de nem tudom honnan ,viszont úgy éreztem nagyon közel állt,áll hozzám.Az arcát nem láttam mert a haja eltakarta,valamint lehajtotta a fejét is. Carlisle megölelte, majd elmentek.A szemem újra a lányra emeltem aki láthatólag sokkot kapott.Két csuklyás alak tűnt fel.Az egyik lefogta a lányt aki már menekült volna.A másik elővett egy hatalmas kb. 5 cm-es tűt és elkezdte ölteni a lány száját.A lány visított volna de amikor próbálkozott volna valamilyen kendőt az orra alá szorítottak , amitől elkábult.Majd mikor befejezték futásnak eredtek.Én is elindultam utánuk.Eddig nem vettek észre akkor nem hiszem , hogy látnának.Egy szikla szirtnél álltak meg és ott a testet a tengerbe dobták.Amikor megfordultak  megcsillant a nyakukban lévő Volturi nyaklánc.Tehát ez történt a lánnyal.De mi köze ennek a lánynak Carlisle-hoz és ahhoz a másik lányhoz?A két Volturi katona megindult felém  ,  de nem néztek rám.Elsétáltak mellettem emberi tempóban. majd újra futásnak eredtek.


Amikor kinyitottam a szememet megpillantottam Carlisle-elt Emmett-et valamint Alec-et.Emmett kivételesen nem mosolygott hanem aggódó pillantásokat irányított felém akárcsak a többiek.
-Hol vagyok?-kérdeztem elfulló hangon.
-A házunkban-mondta kedvesen Carlisle.
-Hogy érzed magad?-kérdezte szerelmem miközben megfogta a kezemet.
-Most már jobban.-mosolyodtam el-Mi történt?
-Elájultál kémián.-mondta dörmögő hangján Emmett.
-Azta!-nevettem el magam-Tényleg fejre ejtett vámpírbébi vagyok!
-Ez nem vicces!-mondta fájdalmas arckifejezéssel  Alec.
-De!Az!-nevette Emmett is.Még Carlisle is elmosolyodott.
-Neked fekete a szemed!-állapítottam meg Alec szemébe nézve-Mióta voltam kiütve?
-Egy napja.-válaszolt készségesen Carlisle.
-Alec menj vadászni!
-De..
-Nincs de!Nyomás!-adtam ki a parancsot már másodjára.
-Haver ,elkísérjelek?-kérdezte Alec vállába bokszolva Emmett.
-Felőlem.-mondta sértődötten szerelmem.Majd mikor kimentek felültem és Carlisle felé fordultam.
-Beszélnünk kell!

ennyi most!komikat kérek!

7 megjegyzés:

Adrienn írta...

Áhhhh, IMÁDOM :D Nagyon jó lett :) Jujj, tuti rákérdez huhhh, már alig várom a kövit.
Puszi Adry

Névtelen írta...

uhh hát ez nagyon jó lett.:D
de nagyon félelmetes..:S:S.
ha az a lány velem szembejönne az utcán én ott kapnék szívrohamot...ha mégsem akkor meg sikítva futnék el XD:S.
de nagyon durva hogy bevarrták a száját...és méghozzá volturisok...kiváncsi vagyok kik voltak..:S:/.
áhh kiváncsi leszek hogy mi sül ki ebből.:D.
de ha rosszat fogok álmodni az a te hibád.:D:D:DD.
már várom a folytatást.;).
pusz.
Jeni.

dzsudy13 írta...

Még mindig nem tudom ki az a csaj...
A másik szőkét tudom,hogy Emily,de a szellem...talán Emily lánya..?
Wáh,Natalie,kikészítesz idegelieg!/az nem lesz nehéz,tekintve hogy nem nagyon vannak idegszálaim.../mind1!
Nagyon jó volt/a függővégért még számolunk!/és alig várom a következőt!
Puszi!

^^GreenGirl írta...

Húú ez nagy volt kíváncsi leszek mit fog mondani Carlisle!!:D légyszíí siess a kövivel puszííí<333

Kisegér:D írta...

Szia!
Szerintem meg nagyon jó lett! :) Kíváncsi leszek kik voltak a Volturi katonák a rémálomban.
Várom a folytatást! :)
Puszi! :)

Landy írta...

Szia!
Szuper lett!
Ki lehet az a összevarrt szájú lány?És aki Carlislet ölelte át?Na meg persze kik lehetnek azok a Volturi katonák?
Nagyon kiváncsi vagyok!
Kérlek siess a kövivel!
Puszi

Trixi írta...

Szia!
Nagyon jó lett. Kíváncsi vagyok már erre a történetre. Hogy akkor ki is lesz ez a lány? Remélem hamarosan megválaszolod. Sok sikert.
Puszi