BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. június 7., hétfő

17.fejezet

ez nem lett túl jó szerintem.de attól még kérek komikat!


Egy kis ugráló és integető koboldszerű vámpírlányt pillantottam meg.Gondolom Alice lehet.Mellette egy  szőke vámpírsrác állt,akinek az arckifejezéséből azt szűrtem le , hogy nem rég csatlakozhatott Cullenékhez.Ott volt Carlisle akit ha akarnám se tudnék elfelejteni.Hisz Aro olyan sokat mesélt róla.Akár akartam akár nem.Aztán ott volt még a felesége Esme.Ő rá egyáltalán nem emlékszem.Ahogy a többiekre se.Mellettük jobb oldalról egy kigyúrt fekete hajú srác volt és egy gyönyörű szőke hajú lány.Bal oldalról egy bronzvörös hajú vámpír állt és mellette pedig egy gesztenyebarna hajú lány.Aztán hirtelen Alice mellett termedt egy szintén bronzvörös hajú fiatalabbnak kinéző lány.Alice nem bírta tovább.Odarohant hozzám és a nyakamba ugrott.
-Nem hiszek a szememnek!Hogy megnőttél!-mondta miközben eltolt magától és végigmért aranybarna szemeivel.Az én szemeim most kékek voltak a többieken pedig napszemüveg volt.
Én még mindig nem tudtam megszólalni.Majd a bronzvörös hajú lány is odajött hozzám.
-Szia.-ölelt meg-Én Renesmee vagyok és..-mondta volna de én elhúzódtam tőle és a zavar ami bennem kavargott az arcomon is meglátszott.Egy vámpír dobogó szívvel?Ez lehetetlen!
-Mi vagy te?-kérdeztem kicsit ingerülten,mire a szintén bronzvörös hajú fiú felmordult.Én csak hátráltam és megpróbáltam nem mutatni , hogy legszívesebben itt helyben megölném a lányt.De tartóztatnom kell magam.Megfogtam Alec kezét.
-Bocsássatok meg neki-mondta Alec mosolyogva-Nem nagyon mozdult még ki Volterrából.-hazudott amiért hálás voltam.
-Semmi gond.-jött oda Carlisle-Bár ezt jobb lenne otthon megbeszélni.
-Ó a szállásunkról-lépett előre Barbara-Nekünk saját házunk lesz.-erre a kijelentésre Alice kicsit elkeseredettnek tűnt.
-Nem leszünk a terhetekre.Éppen ezért jó messze kerestünk házat.-mondta kicsit undokul Jane,mire én megböktem a könyökömmel.
-Most mi van?Ez az igazság.-mondta halál komolyan.
-Akkor se kellet volna így mondanod.-szólt rá Barb.
-Nem !Igazad van!Inkább köszönjük meg nekik , hogy megakarják keseríteni az életünket a piszkos állatvérükkel.-mondta ingerülten.
-Hagyjátok már abba!Ha így fogtok viselkedni inkább visszaküldelek titeket Volterrába.-mondtam komolyan.
-Bocsánat.-mondták egyszerre Cullenékhez fordulva.
-Ugyan semmi baj.Megértjük nehéz most nektek.-mondta édesen mosolyogva Esme.
-Most viszont jobb lenne hazamenni és kipakolni.Nem gondoljátok?-kérdezte szerelmem.
-Egyetértek.-egyeztem bele.
-Elviszünk titeket.-ajánlotta fel Alice nagylelkűen.
-Azt megköszönnénk-mondta mosolyogva Barbara.Majd elindultunk a kijárat felé.


A kocsiút körülbelül 3 óra volt.Én Alice-szel , Jane-nel és Alec-kal mentem.David és Barbara Rosalie-val és Emmet-tel.Nem tehetek róla.Nem akartam hülyének tűnni, hogy még egyszer bemutatkozzanak ezért bekapcsoltam a gondolatolvasó tehetségemet.  Alice-től már rettegek.Már tervezi a heti 5*-i vásárlásokat.Barbarával imádni fogják egymást.Ez biztos.A gondolkozásomból a kocsi megállása zökkentett ki.Megjöttünk.A kocsi egy hatalmas ház előtt parkolt le.A fele ház üvegből volt.
-Na milyen házat találtam?-tette fel Barbara büszkén a költői kérdést.
-Ez nagyon hasonlít a miénkhez.-állapította meg Renesmee.
-Na még ma kipakolunk?-kérdezte morcosan Jane.
-Azt nem tudom.-válaszolt a költői kérdésre David-De azt igen , hogy nekem minél hamarabb vadásznom kell.-mondta majd rám pillantott.Először nemértettem de aztán leesett.
-Ja... persze.-eszméltem fel
-Menjen veled valaki?-kérdezte kedvesen Carlisle.
-Majd én megyek.-mondta szerelmem.
-Biztos , hogy ez jó ötlet?-kérdezte Edward Carlisle felé fordulva.
-Alec-nak hatalmas önuralma van.Akárcsak Natalie-nak vagy Jane-nek-válaszolta Edward-nak Jasper.
-Rendben van-mondta Edward-kicsit csalódottan.Alec még adott egy puszit az arcomra majd eltűnt David-del együtt.

Amikor bementünk a házba már minden be volt rendezve.Ledöbbenve álltunk otthonunk közepén.
-Az én bűnöm-nyújtotta fel Alice a kezét-Én rendeztem be.Már előre láttam , hogy örülni fogtok neki.-mosolygott a kis kobold.Ahogy az emeletre vittük a bőröndöket megláttuk a neveinket az ajtókon.Mit ne mondjak,Alice alapos munkát végzett.Benyitottam abba a szobába amin az én és az Alec neve állt.
Egy gyönyörű vörös szoba tárult elém , egy hatalmas francia ággyal .A falon meg a Volturi címere díszelgett.Gyönyörű volt.A fürdőszobába szintén vörös és fehér csempék voltak.A falon egy hatalmas tükör volt.Az egyik sarokba pedig egy hatalmas kád volt.Mikor már kigyönyörködtem magam a szobában lévő címerben elkezdtem kipakolni.Nem túlzok.A gardróbb nagyobb volt mint a szoba.

Amikor végeztem a pakolással lementem a nappaliba.

4 megjegyzés:

dzsudy13 írta...

szuper volt!
alig várom a következőt!
puszi!:)
Renesmee foreverŁŁ

^^GreenGirl írta...

Szijja nagyon jóó volt:D Nekem is kell olyan szoba!!xD am várom a kövi részt nagyon!!! légyszíí siess vele puszika<33

Melanie Cullen írta...

nagyon jó lett! nem tudom mit akartál azzal, hogy nem lett jó.
Itt csak az olvasók mondhatják azt, hogy nem lett jó! TE csak írj!
pusz

Kisegér:D írta...

Szia!
Nagyon jó lett! :)
Nagyon-nagyon tetszett! :)
Natalie és Alec aranyos volt. Alice hozta a fomáját. Jane pedig egy icipicit undok volt! :)
Puszi! :)