BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. június 12., szombat

19.fejezet

komikat kérek !


Korán reggel a vekkerem ébresztett.Egy jól irányzott ütéssel szétlapítottam.Még vissza akartam aludni és nem is gondolni a sulira.De ebben az én kis terroristám akadályozott meg.Megfogta a lábamat és elkezdett lehúzni az ágyról miközben ezt mondta:
-Felkelni mert elkésünk.Barb azt mondta , hogy semmiképpen ne hagyjalak visszaaludni mert akkor sosem indulunk el.-gondolom mosolyoghatott.
-Nem akarok menni!!-nyavalyogtam a paplan alól.
-Barbara segíts!Nem bírok vele egyedül!-kiabálta le Jane mire Barbara rögtön ott termedt,
-Natalie ha nem kelsz fel most azonnal , akkor el kell velem jönnöd vásárolni-mondta csípőre tett kézzel.Máskor , más ügyben jó fenyegetés lett volna.De ez ügyben inkább mentem volna vele vásárolni mint suliba.
-Oké.-mondtam kicsit boldogabban.
-Ezt nem hiszem el!Ide már Alec kell!-mondta kétségbeesve és kiment a szobából, majd Alec-kal tért vissza.
-Na mi mentünk tovább készülődni te meg győzd meg!-adta ki a parancsot szerelmem húga.
-Rendben.-mondta majd leült az ágyamra és felém hajolt mire én lehúztam a fejemről a takarót.
-Kérlek!-mondta lágy hangon és mélyen a szemembe nézett-Az én kedvemért!Ott leszünk mindannyian veled!Kérlek!-esdekelt nekem majd megcsókolt.
-Nem bánom!-mondtam miközben kikeltem az ágyamból és a gardróbomhoz sétáltam.Kivettem egy mini farmerszoknyát egy fehér magassarkút.egy pánt nélküli szintén fehér felsőt , valamint a bőr dzsekimet.Na meg fehérneműt.A dzsekit az ágyra dobtam a többi ruhadarabot magammal vittem a fürdőszobába.

Egy gyors tusolás után felöltöztem,fogat mostam és kisminkeltem magam.Nem nagyon , csak kihúztam  a szememet fekete szemhéjtussal és tettem fel egy kis szájfényt.Mikor kiléptem a fürdőből  felkaptam a dzsekim és leszáguldottam a garázsba.Alec várt ott a fehér lexus-ban.
-Szép vagy!-mondta mosolyogva.
-Köszi!-feleltem a bókra és beszálltam a kocsi anyósülésére.A garázsajtó nyitódott mi pedig kiszáguldottunk rajta.Meg sem vártuk amíg becsukódik.Miért is tettük volna hiszen, egy lélek sem jár erre.Körülbelül 200 repesztettünk.Az úton nem szóltunk egymáshoz,bár Alec folyton engem nézett ami kicsit zavart.Én csak bámultam ki az ablakon.Bár mi érdekes volt a fák el nem múló rengetegében azt magam se tudom.Amikor beértünk az iskola parkolójába , minden szempár ránk szegeződött.A többiek még a kocsijuk mellet álltak amiket tőlem kaptak ajándékba.Mikor kiszálltunk a járműből  még jobban éreztem magamon , hol a megvető vagy irigykedő pillantásokat,de leginkább a csodálkozás pillantásait.Szerintem valami ilyesmit kérdezhettek magukba:Mit keresnek itt ezek a gazdag diákok?Ezeknek valami elit suliba kéne járniuk!.És ha ezek a gondolatok nem lettek volna elegek akkor a többi fiú gondolataira gondolni sem mertem mert azon nyomban megöltem volna őket.Jane-en látszott , hogy emiatt fortyog a dühtől.Éreztem , ahogy a tanulók végigmérnek.Alec figyelmeztetően átkarolta a derekamat és odasétáltunk a többiekhez.
-Na ezért aztán érdemes volt eljönni-morgolódtam alig halhatóan.
-Ugyan Alice-éket is ugyan így fogadták mikor először jöttek suliba!-mondta mosolyogva Barb.
-Bocs de most ez hidegen hagy!-mondtam ridegen.
-Ahogy gondolod!-válaszolta.Majd mikor elfordítottam a tekintetem megláttam amint Cullenék behajtanak a parkolóba.Alice és Renesmee kiugrott és azonnal lerohantak.Szuper-gondoltam magamban-én ezek mellet egy órát se bírok ki nem hogy egy napot! Vagy hetet!Vagy hónapot!Vagy évet!-ezekre már teljesen megrémültem.
-Sziasztok-köszöntöttek a többiek is.
-Helló-mondtam majd elindultam a bejárat felé és csak reméltem , hogy bent nem bámulnak meg annyira mint a parkolóban.Tévedtem.Minden szempár rám és szerelmemre (aki mellettem jött) tapadt. Bementünk az eligazítóba ahol adtak mindkettőnknek egy-egy térképet és egy cetlit amit minden tanárral alá kell íratnunk.
Az első óránk biosz volt amin együtt voltunk Bellával és Edward-dal.A tanár szerencsére nem kényszerített arra , hogy kiálljunk az osztály elé bemutatkozni.Az óra unalmasan telt mivel már mindent tudtam.Nem tudtak újat mondani.Inkább bámultam ki az ablakon(mivel az ablak mellé ültettek Edward-ék mögé)és azon tűnődtem , hogy fogom én túlélni az itt töltött időmet.-Hát Natalie szedd össze magad és ne add fel-tanácsoltam saját magamnak.Edward felnevetett ami furcsa volt mert nem hallhatta amit gondolok.
Alec írt valamit a füzetébe látva a lepődött arckifejezésemet.
Az én gondolataimon nevet mert azt mondtam magamban , hogy:van mitől félnie Natalie-nak.Barbara is elég volt de , hogy most még Alice is?!A vásárlásba fogsz beleőrülni!-írta.
Mire én csak komoran néztem és elkezdtem körmölni.:Engem ugyan nem rángatnak el sehova!!!-válaszoltam szintén írásban.Kicsengettek.A következő óránk kémia volt.Ezt a tantárgyat szerettem a legjobban a sok kísérletezés miatt.A folyosón csendben sétáltunk végig , egészen a kémia laborig.Amikor beléptünk Rosalie-val és Emmet-tel ,valamint Alice-szel találtuk magunkat szemben.Szuper-gondoltam magamban.
Az óra gyorsan eltelt.A következő órám tesi volt.Ezzel se volt különösebb bajom.Itt mindannyian együtt voltunk.
-Üdvözlök minden új diákot!-szólalt meg a tanár-Én Clap edző vagyok!Ma az új diákok érkezése miatt egész órán játék lesz.Kosarazni fogunk.Fiúk a lányok ellen!-kiáltotta az edző.Mindenki beállt a helyére és már kezdődött is a játék.

16-12-re nyertünk,mi lányok.Nagyon belelendültünk a játékba.Az utolsó órám (amin Bella-val voltam együtt)
matek volt.Ha a tanárt már csak a tantárgya miatt nem utáltam volna , akkor a személyisége miatt biztosan.Ő volt az egyetlen aki kiállított az osztály elé , hogy mutatkozzak be.Majd mikor ez megtörtént Bella mellé ültetett a leghátsó padba.
-Szia!Na milyen a suli?-próbált beszélgetést kezdeményezni.
-Nem szeretem az iskolákat.-ráztam meg a fejem-Se az esős helyeket.
-Amikor ideköltöztem én is ugyan így gondoltam.Aztán megszerettem.
-Te emberként költöztél ide?-kérdeztem lepődötten.
-Igen.Aztán reménytelenül beleszerettem Edward-ba.-mondta majd sóhajtott egyet.
-Neked a lányod Renesmee?-kérdeztem újból.
-Igen.Ember voltam amikor megszületett és majdnem belehaltam a szülésbe.De Edward még időbe átváltoztatott.
-Akkor Renesmee csak félig vámpír?
-Ahogy mondod.-bólogatott.-Na és neked?Mármint , nem hiányzol anyukádnak vagy apukádnak?-kérdezte mire én nevettem egyet.
-Neked  még nem mondtak semmit rólam és a családomról.Igazam van?
-Nem.Miért kellet volna?
Beszélgetésünket a csengő szakította meg.Gyorsan összepakoltam és kimentem a parkolóba.Alec már ott várt.
-Na milyen volt az utolsó órád?-kérdezte mosolyogva.
-Elment-mondtam majd beültem a kocsiba.Beindította a motort és a gázra taposott.
Megcsörrent a telefonom.Barbara volt az.
-Helló csajszi!Ma Cullen ház , pizsibuli?-hadarta a telefonba.
-Most inkább nem.
-Ahogy gondolod.-morogta majd letette a telefont.
-Talán jót tenne neked egy pizsama party ,nem?-aggodalmaskodott Alec.
-Most nem.
Majd mikor feleszméltem már a garázsban álltunk.
-Tudod mit ?Mégis elmegyek.
-mondtam mosolyogva-De inkább futva mennék.
-Biztos?
-Igen.
-Akkor jó szórakozást-mosolyodott el és búcsúzásul megcsókolt.Eszem ágában nem volt a bulira menni.Inkább elmentem vadászni.Három puma és egy medve leterítése után már úgy éreztem tele vagyok.Már sötét volt.Halk morgást hallottam a hátam mögül és mikor megfordultam egy fiút láttam ott.

ennyi lett volna!tudom gonosz vagyok!ez van!komi határ csökkentés!komi határ 5!

5 megjegyzés:

dzsudy13 írta...

De kis morcos itt valaki:D
De azért nem hiszem,hogy ilyen gonosznak kéne lennie Natalienek!
Wáháhá
Látom,beletetted Orlando Bloom-ot:D
:P
Nagyon jó lett,várom a következőt!
PUSZI BFF:D

Névtelen írta...

Jaajjj nagyon jó!!!
Siess a frissel!

Kisegér:D írta...

szia!
Nagyon jó lett! :)
Jaj, ki lesz az a fiú????
Nagyon kíváncsivá tettél! :)
Várom a folytit!
Puszi! :)

Trixi írta...

Szia!
Most találtam meg a történeted és nagyon tetszik, minden fejezetet élmény volt olvasni. Még mindig olvastam volna mikor egyszer csak vége lett. Imádom Alecet olyan édes, Natalieval olyan jól megvannak. A vége miatt nagyon kíváncsivá tettél. Remélem minél hamarabb össze jön az 5 komi és hozod a frisset. Sok sikert a kövihez.
Puszi

Natalie írta...

köszi mindenkinek:D