BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. június 8., kedd

18.fejezet

köszönöm a komikat !imádlak titeket!tudom még nincs meg a hét komi de ihletrohamom volt!



-Cullenék hol vannak?-kérdeztem Jane-től.
-Elmentek.-mondta miközben csatornát váltogatott a tv-n.Körbenéztem de Barbarát sehol nem láttam.
-És Barbara?
-Elment Alice-szel vásárolni.-mondta unottan barátnőm.Az egyik csatornán pont egy vámpíros film ment.A "vámpírok" a gyors futást "suhanásnak" nevezték és embervérrel táplálkoztak de az embereket csak elkábították.Azokat a "vámpírokat" akik pedig megölték az embereket "vérszipojoknak" hívták.Nevetséges.Jane hatalmas nevetésben tört ki ahogy látta , hogy az egyik "vérszipojt" ledöfik egy tőrrel, és az holtan esik össze.
Nyílt a hátsóajtó és Alec.ék léptek be rajta.Szemük aranybarnán csillogott.Nem mondom,nagyon jól állt neki de nekem, valahogy rendellenesnek tűnt.Odajött hozzám és lágyan megcsókolt.
-Jane szerintem menj te is vadászni.-nézett a húgára.
-Jó.-mondta unottan.
-Menjen veled valaki?-kérdeztem.
-Nem.Megleszek egyedül.-majd eltűnt.
Mivel nem volt jobb dolgunk ezért leültünk és tv-t néztünk.Holnap suli.Megint.Ki nem állhatom.Inkább tanulnék még mindig Aro-val Marcus-szal és Caius-szal mintsem iskolába menjek még egyszer.
Az elmélyedt gondolkozásomat egy kocsi parkolása zavarta meg.Azon nyomban kiugrottam Alec öléből és a bejárati ajtóhoz szaladtam.Egy kellemes meglepetés fogadott.A testvérem Kevin és az ő feltuningolt kocsija.Jane-en kívül a kocsikért volt nagyon oda.Hat kocsija volt és mind tuningolt.Természetesen általa volt felturbózva.Most az egyik kedvencét hozta el.A fehér mitsubishi evo-ját.
-Helló húgi.-mondta mosolyogva majd megölelt.
-Alex elengedett téged is?-kérdeztem lepődötten.
-Igen.Jane nélkül egy napot se bírok ki.-mondta nevetve-Na meg a te botrányaid nélkül se.
-Nem értem miről beszélsz.-jelentettem ki.
-Ó ugyan már!Tudom , hogy ti álltatok a heccek mögött amit a vendégeink ellen elkövettek.De be kell látnom, nem volt semmi!-mondta immár röhögve.
-Ők már hazamentek?
-Igen.Mikor meghallották a csata szót már szedték is a sátorfát.Kivétel apa.Ő maradni akart , de Alex nem engedte.
-Értem.
-Jane hol van?-kérdezte fivérem immár a házban-Ó sziasztok srácok.
-Helló-mondták kórusban.Hát igen Kevin és Josh palotán kívül nagyon elengedik magukat.
-Elment vadászni.Ha gondolod menj utána én addig kipakolok neked.-mondtam mosolyogva.
-Imádlak húgicám-mondta és adott egy puszit az arcomra.
-Tudom-nevettem.

Felvittem a szobájukba a bőröndjét és elkezdtem kipakolni.Pakolás közben találtam egy nagy aranymedált, amiben anya képe volt.Vagyis neki is ugyanúgy hiányzik mint nekem.
Miután végeztem lementem a nappaliba.Már mindenki ott volt.
-Beszéltem Alice-szel , hogy mondja meg az igazgatónak , hogy 1 személlyel többen leszünk-mondta mosolyogva Barbara.
-Ne is mond..-mondtam egy szemforgatás közepette- utálom a sulit.
-Ki szereti?-kérdezte Kev-Én mindig bajba keveredtem.
-Arra emlékszem!És mindig egy Dean nevű srác volt a hibás-mondtam egyszerre nevetve és ásítva.
-Menjünk pihenni?-kérdezte Alec .
-Aha.Kell az erő a holnaphoz.-mondtam és elindultam a szobánk felé.
Felmentünk , és én azonnal mentem fürdeni.
Egy gyors fürdés,fogmosás és öltözés után bebújtam Alec mellé az ágyba.
-Félsz a holnaptól?-kérdezte lágy hangon.
-Nem félek!Csak nem szeretem az iskolákat.-válaszoltam durcásan , arcomat mellkasába fordítva.Még adott egy jó éjt puszit a fejemre majd hagyta , hogy álmaim elragadjanak.

kérek komikat!

5 megjegyzés:

Kisegér:D írta...

Szia!
Nagyon jó lett!
Kevin nem bírja Jane nélkül, ezen jót nevettem! :)
Siess a folytatással! :)
Puszi! :)

dzsudy13 írta...

Jujj,nagyon jó!:)
Tetszett
siess a folytatással!
Puszi!

Névtelen írta...

ÉS MÉG HOGY NEM LETT JJÓ? MÉG HOGY NEM LETT JÓ?
Mindjárt szivrohamot kapok te lány!!!!
Nagyon is jó és már megöl a kiváncsisg, hogy mi lessz a folytatásban!
Puszi (L)
Tami

Unknown írta...

Szia!

Én még csak most találtam meg de azonnal el olvastam a fejiket és már az eésőnél elnyerte a tetszsemet :D Szóval ha nem gond akkor ki tennélek az oldalamra és nagyon várom a következő fejezetet :D
Sok pusziii:Vivenna

Névtelen írta...

na még két komi és jöhet a friss, mert ez nagyon jó lett :)