BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. július 25., vasárnap

32.fejezet

 itt a fejii!remélem tetszeni fog!Köszönöm a segítséget Lyla és Felisha Wilde-nak,valamint Kittimnek!köszi lányok!(L)



Amikor meguntam elhatároztam , hogy elmegyek vadászni.Ránéztem az órámra ami 14.25 percet mutatott.Bementem a gardróbomba magamra kaptam egy farmert ,és egy hosszú ujjú felsőt és egy tornacipőt.A hajamat egy hajgumival összefogtam.és lementem a nappaliba.A vendégeink éppen a kocsiba pakolták be a bőröndjeiket.
-Jó reggelt!-köszöntem nekik.
-Á jó reggelt Natalie!-köszöntött George.
-Hova ez a nagy pakolászás?-kérdeztem a bőröndök felé intve.
-Találtunk egy fantasztikus házat innen nem messze.Rögtön le is csaptunk rá.-nevette Dylan.
-Ó!Hát gratulálok.-mosolyogtam.
-Köszönjük.Köszönünk mindent!-ölelt meg Claire.Oké a vadászat tényleg jó ötlet volt részemről.Már kapar a torkom.A bejárati ajtón apa jött be és felkapott egy bőröndöt.
-Apa!Elmegyek egy kicsit sétálni.
-Rendben kicsim.De el ne felejtsd , hogy Dylan-éknél házavató party lesz.
-Persze!Majd ott találkozunk!Sziasztok!-köszöntem el.Még hallottam Dylan aggódó hangját:Te elengeded a lányodat az erdőbe?Egyes egyedül?-kérdezte apától.Majd meghallottam Jane hangját:-Higgye el asszonyom!Natalie az erdőbe jobban eligazodik mint ebben a házban!-nevetett barátnőm.Majd a hangok elhalkultak,míg végül semmit sem hallottam csak az erdő varázslatos énekét.Vajon Alec most merre jár?-kérdeztem magamtól.Úgy hiányzik!Natalie!Tessék koncentrálni!Épp a figyelemelterelés miatt vagy itt!Gyerünk! Natalie szedd össze magad!-mondogattam magamnak.Természetesen csak gondolatban.Ekkor megéreztem egy mennyei illatot.Egy kifejlett grizzly illatát.Azonnal az illat irányába kezdtem futni.Az illat változott,ami miatt megálltam.Forgott velem a világ.A fejem is fájt.Aztán se kép se hang.

/Alec szemszöge/


Tudom részemről csúnya dolog volt azt hazudni , hogy küldetésre hívtak.De muszáj volt!Másként pletykás húgaim kikotyogták volna Natalie-nak.Vagy ha nem is,akkor rosszul hazudnak és Natalie látta volna , hogy mire készülök.Éppen egy ékszerüzletben voltam és a szebbnél szebb gyémánt gyűrűket nézegettem.De egyik sem volt az igazi.Már vagy száz boltban jártam és hatszor annyi gyűrűt láttam de egyik  se volt olyan amilyet akartam.Ebben a boltban sem találtam meg a tökéletes gyűrűt.Így sétálgattam London kihalt esti  utcáin.Már nagyon hiányzott Natalie.És aggódok is érte!Nagyon rossz érzésem van.Már teljesen lemondtam a gyűrűkeresésről amikor az egyik kirakatban megláttam egy fehér gyémántokból kirakott  gyűrűt.A bolt szerencsére még nyitva volt , így bementem és megvettem.Boldogan léptem ki az üzlet ajtaján,és boldog is voltam egészen addig amíg eszembe nem jutottak a következő dolgok.:Mi van ha nemet mond?Egyáltalán szóba fog velem még állni miután megtudja , hogy hazudtam neki?És mi van ha...nem Alec nem gondolhatsz ilyet egy olyan szépséges lányról akinek éppen most készülsz megkérni a kezét!De mi van akkor ha már nem szeret?Vagy hogyha már nem engem szeret?Az isten szerelmére Alec!Mindössze 3 nap telt el azóta mióta eljöttél!És ő nem egy olyan lány aki azonnal más karjaiba szalad.Nem!Nem is értem miért izgulok ennyire!Ha nemet mond..na szuper,már megint itt járunk!Fő az optimizmus!És most siess!-mondtam magamnak gondolatban,majd elkezdtem rohanni.



Amikor "hazaértem"  nem találtam senkit a házban.Végigjártam az összes szobát.De a legegyértelműbb helyen  mégsem kerestem szerelmemet.  Amikor benyitottam hálószobánkba megláttam ahogy nyugodtan fekszik az ágyban és valószínűleg alszik.Most nem érdekelt semmi.Kizártam a külvilágot.Odamentem hozzá és lágyan megcsókoltam.De ekkor villámként nyilallt belém a a felismerés.
-Szia édesem!-mosolygott gúnyosan.....

ennyi lett volna!ugye milyen kis gonosz vagyok:D

9 megjegyzés:

Kisegér:D írta...

Szia!
Ó, itt abbahagyni????????????? KICSODA? Ki mosolygott gúnyosan? Megőrítesz!!!!!
Amúgy nagyon jó volt! :) Alec megkéri Natalie kezét! :) :) :)
Várom a folytatást! Létszi siess! :)
Puszi! :)

^^GreenGirl írta...

Jajj miééééért itt kellett abba hagynii wáááxD tiszta ideg vagyok!! mi lesz most?? ki mosolygott gúnyosan??? de am király volt ez a feji és h Alec meg megkéri a kezét*-* Wííí úgy örülök neke:D siess a kövivel nagyon vááárom puszika szija

Adrienn írta...

Ohh, itt abbahagyni!!! Ez nem ér! Fogadok valami nőci várta Alec-et, és az a nő csinálta az Natalie-val is
Ohh lécci siess a kövivel
nem bírom sokáig, mindjárt megyek és benyugtatózom magamat xD
Puszi Adree

Névtelen írta...

Hülyét fogok kapni...-.-
Könyörgöm siess..
Nem értem...ki volt az?
Siess
*-*
Vivi

Névtelen írta...

Mi történt?
Jaaaj itt befejezni :P
Amúgy nagyon-nagyon jó lett, csak lehetne kicsit hosszabb :)
Várom a folytatást, siess vele! :D
Puszi

Alice^^

Névtelen írta...

áááááááááááááááá hogy teheted ezt velem/velünk itt kell abbahagyni ki volt az ki mosolygott gúnyosan és hol vannak a többiek és mi történt Natali-val jaj annyi kérdésem van legalább 100 de most abbahagyom mielőtt nagyon belelendülök!!!? most egész éjszaka nem fok aludni:( a folytatást de gyorsan LÉCCCÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ BY:BECKY

Landy írta...

Szia!

Nagyon jó lett a fejezet!
De hogy lehet itt abbahgyni?
Mi történt Natalival?
Ki mosolygot gúnyosan?
De jó Alec megkéri Natalie kezét!
Alig várom a kövit!

Puszi

Névtelen írta...

Ilyen fiatalon elveszi Natalie-t?
Izgalmas!!!

Devonne Crescent írta...

Tudom, nagyon izé vagyok, amiért nem olvastam a fejezeteidet! És nem is írtam hozzájuk komit! És nem azért mondom, mert (nem tudom) hanem azért, mert tényleg sajnálom! Imádom a történeted, és láttam hogy fent van a feji, de egyszerűen nem volt rá időm :(
De most elolvastam mindkettöt, és ha nem baj, akkor ide írok komit

31.fejezet:
Margaret tényleg nagyon kedves, kár hogy Alec elment és tényleg fura, hogy pont Jane mondja, hogy menjenek vásárolni...
Nagyon jó fejezet lett, megérte rá várni! és akkor most egy pár szó erről a fejiről is =)

32.fejezet:
Nathalie mostanában nagyon sokat alszik. Fura, hogy azt sem tudja hol laknak majd Dylanék, de megy a házavatójukra.
Natalie most elájult, vagy valami vámpír csinálta ezt vele?
Örülök, hogy Alec megkéri Nathalie kezét! De van itt egy hatalmas kérdés.
Ki a fene mosolygott gúnyosan??????

na, most csak ennyi kérdéssel traktállak.
Puszi niki