BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. július 9., péntek

27.fejezet

itt a friss!remélem elnyeri a tetszéseteket!egy kicsit rövid lett de azért kérek mindenkit hogy írjon komit!!



Már egy órája várjuk , hogy Alec-ék gépje "befusson".Josh és Annah már nagyon türelmetlenek.


Végre!Itt a gép!
Amint megláttam Alec-et elfeledkeztem minden másról , odaszaladtam és a nyakába ugrottam , mire ő elengedte a bőröndjeit és átölelte a derekamat.
-Még egyszer nem mész sehova nélkülem.-mormolta a nyakamba.
-Ebben egyetértünk.-engedtem el nyakát.Két keze közzé fogta az arcomat és szenvedélyesen megcsókolt.
-Bele se merek gondolni , hogy mi lett volna ha egy hétig maradnak távol egymástól.-suttogta  mosolyogva Jane Kevinnek.
-A drága húgom belehalt volna, mi meg átvettük volna Alec letargikus viselkedését.-nevette Kevin.
-Ni csak ki beszél?Te egy fél napot sem bírsz ki Jane nélkül.Alex meg majdnem az én fejemet szedte le , hogy ugye én nem készülök sehova.-védett meg Josh.
-Köszi bátyus.-mosolyogtam védelmező fivéremre.
-Na rajtad aztán meg végkép kiakadt...-folytatta volna de én felemeltem a kezemet.
-Nem vagyok rá kíváncsi.Indulhatunk?
-Futva megyünk?-lepődötten  Jane.
-Igen , mert nincs kedvem kocsikat lopni.Úgyhogy menjünk.indultam el a kijárat felé.
-Na meg úgy nagyobb belépőnk lesz igaz?-kérdezte reménykedve Kev.
-Én az ajtóra szavazok.-emelte fel a kezét Annah.
-Hihetetlen de most én is.-emeltem fel a  kezemet én is.
-Azta ez tényleg hihetetlen.Te a nagy belépők híve vagy nem?-röhögött Kev mire én tarkón vágtam pont akkor amikor Jane is.
-A vámpír azt hinné , hogy vezető létedre komolyabb vagy.-ráztam meg a fejemet.
-Na még ma elindulunk vagy már csak holnap?-kérdezte költőien Josh.
-Még ma.-mondtam és futni kezdtem.Mivel én voltam a legfürgébb(é mivel csak én tudtam az útvonalat) ezért én mentem legelől.Utánam Alec,majd Kev és Jane valamint Josh és Ann(Annah).

Tizenöt perce futhattunk amikor megláttam a hatalmas házat.Lelassítottam és velem együtt a többiek is.Innentől emberi tempóba mentünk.
Amikor elértük az ajtót bekopogtam és néhány pillanat múlva egy fiatal ,barna hajú lány nyitott ajtót.
-Ó sziasztok.Gondolom Logen gyermekei vagytok.De álljon meg a menet!Ti nem csak négyen vagytok?
-Először is.Nem vagyunk gyerekek.Másodszor.Igen négyen vagyunk de a legidősebb bátyánk nem jött velünk.-oktattam ki a csajt, majd folytattam- Harmadszor.Ki vagy te?
-Ó elnézést  kérek a hibákért.-hajtotta le a fejét-A kérdésedre válaszolva Loren Smith vagyok.-mosolyodott el halványan.Azta!Máris felvette apám nevét?Nem semmi.
-Semmi baj.Inkább én kérek elnézést mert kioktattalak.Nincs túl jó tapasztalatom mostohatestvérek terén.De még ácsorgunk egy kicsit a küszöbön vagy bemehetünk?-mosolyodtam el.
-Jaj persze!Bocsi!-mosolyodott el.
-Ugyan..semmi baj.Egyébként Natalie vagyok.Natalie Volturi.-nyújtottam kezet.
-Bocsi de te nem Smith vagy?
-Nem ..de hagyjuk..bonyolult.-húztam el a számat.
-Én Alec Volturi vagyok.-nyújtott kezet szerelmem.
-Nagyon örvendek.-rázta meg a kezét-Nem fáztok?Nagyon hideg mindkettőtök keze.-erre a mondatra mindenki nevetni kezdett.
-Hát téged tényleg nem avattak be túlságosan.-nevettem.
-Én Kevin Volturi vagyok.A "gyerekek"második legidősebb tagja.-biccentett.
-Jane Volturi vagyok.Nagyon örvendek.-mondta levegő vétel nélkül Jane.Biztos nagyon szomjas már mert  szemei ónix feketék voltak, akárcsak a többieké.Gondolom a kontaktlencse nem tartott sokáig senkinél.Az én torok is kapart egy kicsit , de nem volt vészes.Gondolom az én szemem még mindig kék.Mire kizökkentem gondolatmenetemből már mindenki bemutatkozott.
Fél másodpercen belül apám jelent meg egy szintén barna hajú nővel.A nő emberi szemmel gyönyörű , vámpír szemmel átlagos szépségű volt.
-Üdvözöllek titeket.-szólalt meg Logen-Nem számítottam arra , hogy a párjaitok is jönnek.Na sebaj.Ötven szobába csak elférnek.-Jesszusom ez mit hisz?Hogy nem alszunk még együtt a "kiválasztottjainkkal"?Ez jó vicc...
-Nem lesz szükség plusz szobákra.-mosolyodott el Kevin és Jane-re nézett.
-Ahogy gondoljátok.És most bemutatnám az új családtagjainkat.-mondta és megjelent még egy személy egy lány akinek szintén barna haja volt-Ő itt a feleségem Margaret.És ő itt-mutatott az új "jövevényre"-Alisah. Margaret fiatalabbik lánya.
-Helló-mondta unottan a lány.
-Loren-nel már biztos megismerkedtetek.-mosolygott az említett személyre.
-Valóbban.Most viszont elmennénk  vadászni.-mondtam ridegen.
-Bocsi de a házban nem tartunk puskát.-gúnyolódott Alisah.
-Te pedig,addig világosítsd fel őket , hogy mik is vagyunk mi.Mert gondolom azt már tudják te mi vagy.Biztos fel fogják tudni fogni.-mondta szintén gúnyosan Kev amin mindenki elmosolyodott,a "kislány" pedig  egyre dühösebb lett.Majd a fiúk ledobták a csomagjainkat (amikkel idáig futottak) és emberi tempóban kisétáltunk és amikor már az erdőben voltunk nekiiramodtunk.


Mindannyiunk vadászata sikeresen végződött.Én két őzet és egy medvét kaptam el.A többieket nem tartottam számon.Amikor visszaértünk a házhoz mindenki a hatalmas vajszínű nappaliban ült a hatalmas fehér bőr kanapén és beszélgettek.
-Sikeres volt a vadászatotok?Nagyon ízletes az itteni vadállomány.Legalábbis számomra.-mondta nyájasan Logen.
-Ja,  nem volt rossz.-mondta Josh-Már tudnak mindent?-fordult felém testvérem.Tudtam mit vár tőlem.Bekapcsoltam a gondolatolvasó képességemet és válaszoltam kérdésére.
-Igen.De ha lehet én most elmennék pihenni .A szobám a helyén van?-kérdeztem apámtól.
-Igen és Loren és Margaret berendezte számodr..számotokra.-javította ki magát mikor észrevette Alec-et aki átkarolta  a derekamat
-Rendben.Kérlek kövessetek.-néztem a többiekre,majd elindultam a  régi szobámba.A többiek jöttek utánunk.
Amikor beértem a szobámba megálltam az új ágyam előtt.Körbenéztem a szobámban.A falak narancssárgák voltak a bútorok itt is fehérek.Volt egy hatalmas gardróbszekrény és egy kicsi fiókos szekrény és egy ajtó.Gondolom a fürdőszoba.Kikerestem a bőröndömből egy pizsamát és felvettem , mit sem törődve azzal , hogy Alec is a szobában van.Most (majdnem) mindél fontosabb volt egy dolog számomra.Az alvás.Amikor készültem befeküdni az ágyba észrevettem , hogy Alec már benne fekszik.Nem tudom , hogy tud állandóan megelőzni de most ez sem érdekelt.Befeküdtem mellé , fejemet (szokásosan) mellkasára hajtottam és abban a pillanatban elaludtam.


Most csak ennyi!Komikat kérek!!

9 megjegyzés:

Black Lamb írta...

nagyon jó lett
hamar hozzd a frisst :D :D

Névtelen írta...

Szió! :D
Első komiii! :D
Elolvastam a történeted, ahogy megígértem, és nagyon tetszik!!! :) Igaz éjfél lesz mindjárt, de nekem megérte.
Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz... :)
Várom a folytatást ;)
Puszi

Alice^^

Devonne Crescent írta...

Loren kedves, Alisha nem annyira..
50 szoba.. az szép, de minek kell egy vámpírnak ötven szoba? És miért váltogatja a "családját"?
Am jó lett! :)
Natalie leteperte Alecet :D Én se merek belegondolni mi lett volna ha egy hétig maradnak távol egymástól..
:)
puszi niki

Kisegér:D írta...

Szia!
Nekem nagyon tetszett! :)
Vajon velük, az új családtagokkal ki fognak jönni? Kíváncsi vagyok! :)
Siess!
Puszi! :)

Melanie Cullen írta...

nagyon jó lett! de mért mondják el nekik? én titokban tartanám... nem fogják elárulni senkinek???
pusz

Névtelen írta...

Nagyon nagyon jó volt=)
Siess a kövivel:D
Vivi

dzsudy13 írta...

szupi volt:)
Az az Alisha kicsit beképzeltnek tűnik...:\
Loren kedves:)
Frisset hamar!
Puszi!

Crystal írta...

Szia, natalie!!! :)

Bocsi, hogy nem írtam, de persze olvastalak és nagyon tetszik a törid továbbra is! :) Mielőtt bármit mondanák, nagyon köszi a díjakat, a komikat, hogy az olvasóm vagy és mindent! <3
Ez is szuper feji lett! A reptéres jelenet nagyon édes volt. Főleg Jane beszólása. :P (Hát igen, Jane! :3 xD) Én se merek belegondolni, hogy mi lett volna, ha tovább maradnak távol egymástól. :) ;)
Alisha beképzelt csajnak tűnik, de remélem azért nem marad továbbra is ilyen. Bár akkor megírhatnál neki valami jó szívatást. :D Hehehe... xP Ugye milyen kis gonosz vagyok? :3 xD Loren kedves lány... :)
Az 50 szobát se értem. Jó nagy ház lehet! *-* Wááh, szívesen laknék ám egy olyanban. xD Na jó nem, kicsit nekem túl nagy. :D Kíváncsi vagyok, hogy fognak kijönni egymással a továbbiakban.
Várom a következő újabb írományt, amivel elkápráztatsz! x) :) Hozd a frisset, amint tudod, én már nagyon várom! :) De ahogy látom, az előttem íróak is. xD
Szóval csak így tovább, jó munkát a kövihez is és ígérem, hogy írok komit, ha tudok. Nagyon jó feji lett... Áh, ez annyira elavult... De sajnos egy idő után már kifogyok szegényes szókincsemből... Nehogy a törim rovására menjen. xD
Szóval izé, hát... Nem is tudom. romantikus... Csodálatos... Szép... És nekem nagyon-nagyon tetszett. x) Bocsi, most csak ennyi, tartogatok még a kövi komimra. :D

Sok-sok puszi: Crystal

Névtelen írta...

IMÁDOM Alisha kicsit beképzeltnek tűnik de mi a francot csinálnak ezek 50 szobával (bár én is elfogádnék egy ekkora házat)és ki takarítja gondolom nem ők!am Jane kevin és josh beszólásaik nagy jók !!!csak is ismételgetni tudom magam imádom fantasztikus ... és ezek igazak is=) remélem hamar jön a kövi sok sikert pusy:DÓRA