BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. július 22., csütörtök

31. fejezet

itt a feji!bocsánat a késésért de nem volt netem:(!De most már van!:Dés sietek minél több frisst hozni!
a fejezetek rövidek lesznek de gyakoriak;)! sok puszi
Natalie
P.s.:szerintem ez lett az eddigi legrosszabb fejezetem .(ettől már csak jobbak és izgalmasabbak lesznek!és lesz egy alec szemszögű fejezet is)



-Hát akkor hol vannak?-kérdeztem lepődötten.
-Az édesanyja elköltözött.Az apja meg....állandóan részeg.-mondta lehajtott fejjel.
-Akkor egyszerű a szitu.Apáék fogadják örökbe!- mondtam nevetve ötletemet.
-Haha!Jó vicc!-nevetett velem.
-Nem viccelek!-hagytam abba a nevetést.
-De most komolyan!Azt hiszed , hogy ebbe Logen és anya belemenne?-kérdezte kételkedve.
-Nem.Én tudom , hogy belemenne!Annyi ember van itt , hogy még egy már nem oszt nem szoroz.-mondtam majd elindultam vissza a házba.
-Apa !Margaret!Beszélhetnék veletek?-kérdeztem-Négyszemközt!
-Persze kicsim.-szólalt meg apa.Amikor odajöttek hozzám,mindent elmondtam nekik Nora apjáról.
-Máris elkezdem intézni a papírokat!-mondta Margaret telefonnal a kezében.
-Várj egy percet.Először kérdezzük meg , hogy akarja e.-vetettem fel az ötletemet.
-Egyetértek.-helyeselt apa.
-Rendben van.Nora!Létszíves gyere ide!Kérdezni szeretnék valamit.-szólt Margaret,és Nora már ott is volt.-Tudjuk , hogy mi a helyzet az apáddal,és arra gondoltunk......,hogy....mit szólnál ha adoptálnánk?-kérdezte akadozva Margaret.A lány álla leesett amikor meghallotta az ötletet.
Majd 2 perc után megszólalt.
-Nagyon örülnék neki!-mosolyodott el ,majd könnyek gyülekeztek a szemébe,és megölelte kedves mostohámat.El se hiszem,hogy ezt is kimondhattam végre.Az én kedves mostohám.
-Na rám itt már nincs szükség.-jelentettem ki mosolyogva, és elindultam Jane felé.
-Jane , Alec hol van?-kérdeztem aggodalmasan.
-Alex visszahívta Volterrrába.Van egy küldetés aminél nélkülözhetetlen a képessége.
-Értem.És nem mondta mikor jön vissza?
-Nem, sajnos.-sóhajtott.
-Én felmegyek és lefekszek aludni.Hosszú volt az éjszaka.-mondtam barátnőmnek majd elindultam fel a lépcsőn.

Amikor felértem a szobámba bedőltem az ágyba és azonnal elaludtam.

Amikor felébredtem és ránéztem az órámra az (délután)négyet mutatott.Így hát felkeltem és nagy nehezen levánszorogtam a nappaliba.
-Jó reggelt álomszuszék!-köszöntött Kevin.
-Neked is!Ja!Köszi , hogy elhozattad a kocsimat.-mosolyogtam.
-Nincs mit!-nevetett-Csak jössz eggyel!
-Tudom.-forgattam szemeimet majd ledobtam magam a kanapéra melléjük.

Ahogy kapcsolgatták a tv-t rábukkantunk egy vámpíros filmre.Már elég régi lehetett.A főszerepben Brad Pitt és Tom Cruise "Interjú a Vámpírral " című film volt.Hát mondjuk úgy hogy majd az egész filmet végigröhögtük.Ilyet , hogy a napon szénné égnek meg még egy csomó más hülyeség.
Amikor vége lett a filmnek Jane felvetette azt az ötletet , hogy menjünk el vásárolni.Nagyot néztünk Annah-val.Pont Jane akar vásárolni menni.Jane.De végül is az ötlet nem volt rossz.Így összekaptuk magunkat és mentünk vásárolni.Én vezettem , mivel az én kocsimmal mentünk.

Mikor odaértünk,és beléptünk a plázába Jane-t mintha kicserélték volna.Esküszöm vetekszik Alice-szel ami azért nagy szó.Én és Annah egyik próbafülkéből ki másikba be.Borzasztó "élmény" volt.
Amikor végre kiértünk..hát..mondjuk úgy a kocsim elég kicsinek bizonyult.Mi már alig fértünk be.
Hazaérve a fiúk segítségét kértük , hogy ne legyen túl feltünő  mennyire erősek vagyunk.

Amikor végre sikerült mindent felcuccolni a szobáinkba elkezdtünk kipakolni.Nagyon hiányzott Alec.De szerencsére a pakolás segített elterelni a figyelmemet.Miután kész voltam bekapcsoltam a hifit és az ágyamra feküdtem,úgy hallgattam a zenét.

ennyi volt!komikat kérek!

6 megjegyzés:

Melanie Cullen írta...

nagyon jó lett..:Dnézz be a blogomra, van ott vmi amiben érdekelne a véleményed
pusz

Kisegér:D írta...

Szia!
Tök jó volt! :) Nagyon jól írsz! :)
Nekem tetszett! Főleg Jane! XD Jót nevettem ahogy elképzeltem.
Várom az Alec szemszöget! :) Kíváncsi vagyok mi az a küldetés. :)
De mekkora ház az, hogy ennyien elférnek benne? :D
Várom a következőt! :)
Puszi! :)

Black Lamb írta...

Tök jó lett :D
ügyi vagy Natalie siess a frissel
puszi Zakuro

Névtelen írta...

nagyon jó lett !
nehogymá Jane legyen Alice kettő xD
de durva!
siess a frissel!
puszi :D

Névtelen írta...

Nekem tetszet:)
Siess a kövivel:D
Vivi

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó lett! :D Tök jó, hogy adoptálták Nora-t. :)
Várom a folytatást, így tovább! ;)
Puszi

Alice^^