BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. július 8., csütörtök

26.fejezet

itt a feji!remélem tetszeni fog!KOMIKAT KÉREK!!



Amikor kinyitottam a szemem a szobámban találtam magam.Biztos elaludtam a kocsiba és behoztak a szobámba és át is öltöztettek pizsamába.Gondolom Heidi vagy Rose.Esetleg Annah.
Gyorsan felpattantam és a gardróbhoz sétáltam.Kivettem belőle egy világoskék  csőfarmert,egy pink spagettipántos felsőt és egy egyszerű fekete magassarkút.Na meg persze fehérneműt.Aztán besétáltam a fürdőmbe.


Miután lezuhanyoztam rendbe szedtem magam.Egy kis rózsaszín  szemhéjpúdert valamint szempillaspirált és egy kis átlátszó szájfényt használtam.

Éppen kiléptem az ajtómon amikor Demetri-be ütköztem.
-Hát te?-kérdeztem mosolyogva.
-Alex azt mondta álljak őrt a szobád előtt.-mosolyodott el.
-Ja mert nekem szükségem is van őrre.-nevettem el magam és elindultam a trónterem felé-Ugye a trónteremben van mindenki?
-Igen.Ja és kaptatok valami levelet.
-És kitől jött a levél?
-Az apádtól.
-Szuper.Szerintem azt nem akarom látni.-ráztam meg a fejemet.Amikor befordultunk a sarkon megláttam Heidi-t aki szintén észrevett és sikkantott egyet és elindult felém.Még három....kettő.....egy...és éreztem ahogy a földön landolok.
-Istenem Natalie!De jó , hogy itt vagy!Mit keresel itt?-segített fel a földről.
-Van néhány ügy amit el kell intéznem.Na meg persze látogatóba jöttem.-nevettem.
-Én meg Dem-et kerestem.-mondta majd átölelte az említett személyt.
-Miről maradtam még le?-kérdeztem döbbenetet tettetve.
-Á ahogy tudom semmi másról.Kivéve a levélről amit kaptatok.Nagy meglepetés lesz.
-Az már régen rossz ha apámtól jött és nagy meglepetés.-emeltem égnek a tekintetemet.Megindultunk a trónterem felé immár hármasban.Ahogy mentünk a folyosón az egyik szobából Rose jött ki.Amint meglátott sikkantott (ő is) egyet és elkezdett felém rohanni.Még három......kettő......egy.....és ismét padlót fogtam.
-De jó hogy itt vagy Natalie.Épp most akartam menni hozzád.-mondta és közben felállt.Én is követtem a példáját.
-Csak azt ne mond hogy egy bizonyos levél miatt akartál hozzám jönni!-fenyegettem meg mutatóujjammal ,de közben mosolyogtam.
-Fején találtad a szöget!
-Na jó most már  csorog a nyálam , hogy megtudjam mi van abban a levélben.-mondtam és most már rendíthetetlenül tovább indultam a trónterem felé.Amikor benyitottam megláttam fivéreimet valamint Aro-ékat.
-Jó reggelt mindenkinek.Úgy hallom levelet kaptunk.-fordultam bátyáim felé.
-Valóbban.De előbb halljuk látogatásod okát.-állt fel a trónjáról Alex.
-Ez valójában egy régi ügy.Még a születésünk előtti ügy.Nem akarok veszekedni arról , hogy miért nem mondtátok meg nekem , hogy Carlisle és anya testvérek voltak.Igazából az érdekelt , hogy kik ölték meg a húgukat.Mert biztos forrásból tudom , hogy Volturi katonák voltak a brutális gyilkosság hátterében.-hadartam egy szuszra az egészet.Aztán Aró-ra pillantottam akinek fájdalmat és szégyent olvastam le az arcáról.
-Igen.Valóbban Volturi katonák ölték meg Emily és Carlisle húgát.Azonban én csak azt adtam parancsba , hogy hozzák ide,mivel tudta a titkot.Azonban a két legérzéketlenebb harcosomat küldtem érte ami nagy hiba volt.Amikor látták , hogy a lány menekülni akart...-folytatta volna de a szavába vágtam.
-Köszönöm de tudom mi történt.Azt akarom tudni , hogy hol van az a két katona!
-A pokolban.-válaszolt meglepő módon Marcus.Majd Aro folytatta.
-Amint tudomásomra jutott mit tettek azonnal megöltettem őket.
-Értem.Köszönöm , hogy elmondtad Aro.Na és most a levél amit kaptunk.Mi áll benne?
-Logen megint megnősült.És meghívott minket  az otthonukba , hogy ismerkedjünk meg velük.
-De legalább észhez tért.-nevetett Josh.
-Ja.De kérlek mond azt , hogy a nőnek nincs gyerek!-tettem össze kezeimet.
-Két lánya van.-mondta mosolyogva Alex.
-Hát ezt nem hiszem el.Ez direkt akar velünk kicseszni.
-Nem hiszem.-nevetett Josh.
-És tulajdonképpen hol laknak?-kérdeztem Alexet.
-Londonban.
-Én személy szerint Annah nélkül nem megyek sehová.-emelte fel kezeit Josh.
-Én el se akarok menni.Valakinek négyünk közül itt kell maradni.-mondta Alex.
-Valamint én se megyek Alec nélkül,És szerintem Kevin se Jane nélkül.-jelentettem ki.
-Akkor te mármint ti is jössztök?-lepődött meg Josh.
-Még nem biztos.-sóhajtotta-Megyek felhívom Alec-et , hogy neki mi a véleménye erről az egészről.
-Oké.Én is megkérdezem Annah-t.-állt fel trónjáról.


A szobámban kerestem a telefonomat.Csupán a szememet ki nem verte.Az éjjeliszekrényemen volt.Gyorsan bepötyögtem a számát és már hívtam is.
-Halló?!
-Szia Alec!Én vagyok az Natalie.
-Szerelmem.-nevetett a telefonba-Azt hiszed nem ismerem fel a hangodat?
-Jójó.A lényegre térek.Apám küldött egy levelet , hogy látogassuk meg őt és az új családját.Eljönnél velem.
-Ez kérdés?Hát persze.A világ végére is elmegyek veled.
-Hát az igazat megvallva inkább a világ végére mennék mint Londonba.-mosolyodtam el.
-Tehát Londonba laknak.Szerintem legyen úgy,hogy én elmegyek repülővel Londonba , és ott találkozzunk.
-Rendben van.
-Máris indulok a reptérre.
-Ja és hívd Kevinéket is , mert őket is látni akarja.
-Rendben van.-mondta és elkezdett nevetni-Kevin már a falat kaparja.Szó szerint.-nevetett tovább miközben hallottam a "miért?miért?"költői kiáltásokat.
-Szedjétek le a falról és induljatok.Szia.
-Szia!Szeretlek!
-Én is szeretlek!


Már a repülőn ültünk és vártuk , hogy megérkezzünk a Londoni reptérre.Na meg azt , hogy végre megismerhessük az új családtagokat.Már borsódzik a hátam az egésztől!


Most csak ennyi!De sietek a következővel!KOMIKAT KÉREK!!!

8 megjegyzés:

Kisegér:D írta...

Szia!
Nagyon jó lett! :) Szóval új családtagok lesznek? Hmm... Kíváncsi leszek, ők milyenek. :)
Elég gyorsan lerendeződött a két Volturi katona sorsa. Azt hittem nehezebb lesz kideríteni.
Nagyon tetszett! Várom a folytatást! :)
Puszi! :)

Melanie Cullen írta...

nagyon jó lett! tényleg kaparta a falat???xd
pusz

Black Lamb írta...

non jó lett :D
gratula hamar hozzd a kövit :D

Névtelen írta...

Nagyon jó lett...kíváncsi vagyok hogy milyenek az új tesókxD
Siess a kövivel:P
Vivi

^^GreenGirl írta...

Szija nagyon jóó volt alig várom a kövit:D Kevin a végén nagy volt miért? miért?xD puszi(L)

Névtelen írta...

nagyon tetszett imádom ahogy írsz:) lécci siess a kövivel !!! BY : BECKY

dzsudy13 írta...

Már alig várom az új családot!
Remélem nem olyan szemét lesz,mint az előző..:\
Jó volt!
Alig várom a kövit!
Puszi!

Devonne Crescent írta...

Jaj, szegény épp hogy megszabadul attól a három boszorkánytól, most meg jön másik három, remélem ők nem lesznek olyanok mint az előzőek.
Amúgy jó lett;)
szegény Kevin már kaparja a falat xD
nagyon várom már hogy mi lesz a köviben!
puszi