BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. július 12., hétfő

28. fejezet

Na itt a feji!nagyon köszönöm a komikat! nagyon jól estek!ehhez is kérek legalább annyit!



Reggel éles sikításra ébredtem.Valahogy deja vu-m volt.Rögtön tudtam , hogy ki hallatja a hangját.Alisah!Alec elkezdett nevetni.
-Min nevetsz?-kérdeztem.
-Hallgasd mit mond Alisah."Engedelmeskedtem" neki és a következőt hallottam:
-Mi Lions-ék mármint "Oroszlánék" farkasok és medvék is jönnek?-kérdezte gúnyosan anyjától- Te szent ég!
-Alisah vita lezárva!Ma velünk vacsorázol!Mivel ez fontosabb mint egy buli.
-De anya!
-Nincs semmi de!Meg kell mondanod a barátnőidnek , hogy tegyétek át a bulit jövőhétvégére!Nem indítok újabb vitát!-mondta szigorúan Margaret(akit egyre jobban kezdek megkedvelni).
Alec-kal együtt nevettünk az előbb történteken.Hát igen.Volterrában ritkán hallani ilyen hisztiket.
Végre valahára egy fél óra fekvés után úgy döntöttem , hogy felkelek letusolok és felöltözök.

Miután mindezt megtettem Alec-kal kézen fogva lementünk  a nappaliba ahol Alisah füstölgött.Josh és Kevin éppen egy vámpíros vígjátékot néztek és mind a ketten dőltek a röhögéstől.Jane és Annah divatmagazint nézegettek és mindent megbeszéltek, hogy melyik ruha tetszik nekik és melyik nem.
Apa jött  oda hozzánk , Margaret-tel az oldalán.
-Jó reggelt.Remélem jól aludtál kicsim.-nézett rám mosolyogva.Ezen az egy szón meglepődtem.Kicsim.10 éves korom óta nem szólított így.Mondjuk nem volt rá alkalma.
-Igen, mint a bunda.-mosolyodtam el.
-Tudjátok ma délután érkezik Margaret egyik régi munkatársa és annak családja.Bírni fogjátok?-kérdezte aggódva.
-Biztosan.Már megszoktuk az emberek illatát.Biztos bírni fogjuk.De pontosan hányan jönnek? És meddig maradnak?-szegeztem a kérdéseimet Margaret-nek.
-Addig ameddig nem találnak házat.Tudod Floridából költöznek ide Londonba.Nagyon sajnálom , hogy ezt csak most mondjuk nektek de úgy volt , hogy csak a jövő hónapba jönnek.De valami közbejött és máris költözniük kell.-mondta bocsánatkérően-A másik kérdésedre válaszolva hárman jönnek.Dylan és a férje George,valamint a lányuk Claire aki egyidős Alisah-val, valamint egy fiatalabb fiuk Tom .-hadarta el egy szuszra.Na jó most már nem bírom tovább.Bele kell néznem a gondolataiba , hogy megtudjam milyen ember is az új "anyukám".
"Istenem!Most biztos ki nem állhatnak.Pont az ellenkezőjét értem el a kitűzött célomnak ami csupán annyi volt , hogy jóban legyek velük és most tessék..én vagyok minden galiba okozója.Ezt biztos , hogy nem fogják megbocsájtani nekem!"
-Ugyan már.Nem okoz nekünk gondot az önmegtartóztatás.És ne okold magadat.Nem a te hibád.-mosolyogtam rá mire ő lepődötten nézett rám.
-Te , hogy...-mondta volna de én félbeszakítottam.
-Bonyolult-nevettem el magam-A lényeg , hogy nekik nem lehet elmondani semmit sem rólunk.És Logen-ről se mondjatok semmit mert akkor mi is lelepleződünk.-mondtam neki komolyan.
-Természetesen.De a vacsorára eljönnétek?-kérdezte reménykedve.Körbenéztem a többieken akik bólintottak.Emberi szem nem veszi észre de a vámpírszem igen.
-Igen maradunk.De előre figyelmeztetlek, én senki kedvéért nem eszek emberi kaját.-fenyegettem meg mutatóujjammal.
-És ez ránk is vonatkozik.-mondta egyszerre Annah , Jane , Josh  és Kevin.
-Persze.Gondoltam.-mosolygott Margaret-Köszönöm.
-Ugyan-legyintettem-igazán nincs mit.-amikor kimondtam az utolsó szavakat , megcsörrent a mobilom.A kijelzőn Barbara képét láttam.Azonnal felvettem.
-Szia!
-Inkább sziasztok!Ki vagy hangosítva!-nevette a készülékbe.
-Helló csajok!-köszöntem nekik is.
-Szia!-köszöntek egyszerre.
-Na milyen London?-kérdezte Barb.
-Hát ... nagyon...esős.A vadállomány viszont jó.De várjatok itt van Annah és Jane is.Kihangosítalak titeket.-mondtam barátnőimnek azzal megnyomtam a mobilon a kihangosító gombot és letettem  az asztalra.
-Sziasztok lányok!-mondták egyszerre Jane-ék.
-Sziasztok!-köszöntötték őket is Barbaráék.
-Na és milyen az új csa....-de ezt már nem mondta kihangosítva mert visszaállítottam rendes hangerőre és fülemhez emeltem.
-Hát eddig a két lányból egy  kedves a másik képmutatónak és hisztisnek tűnik.Az anyukájuk viszont nagyon lelkiismeretes és kedves.
-Ó ez jól hangzik.A hisztis picsát leszámítva.-röhögött Barb.
-És veletek mi van?-kérdeztem.
-Semmi érdekes!-vágta rá egyből Barbara.
-Hazudsz.Mi történt?-kérdeztem aggodalmasan.
-Hát éppen ez az!Nem történt semmi!Tudod Jasper azt mondta , hogy David belém van esve.De ő nem tesz semmit!Az őrületbe kerget!-panaszkodott barátnőm.
-A többiek olyan csendesek.
-Ja mert kiküldtem őket!-nevetett.
-Na a témához visszatérve ,  akkor ejtsél néhány rejtett utalást arra , hogy  tetszik neked és onnantól már sima ügy.-tanácsoltam.
-Megpróbálom.Te a végén lepipálod a mestert.-a mester szót kicsit megnyomta , hogy tudjam rá vonatkozik-De most már mennem kell!Szia!
-Szia!-köszöntem el tőle.
-Lányok!Menjünk fel és válasszuk ki az esti ruhánkat!-javasolta Annah.
-Jó ötlet!Menjünk!-helyeselt Jane.
-Először had az én ruhámat létszi!-kérlelt minket Annah.
-Oké.És utána Natalie!-mondta Jane.
-Nem lehetnék én az utolsó?Kérlek!-kérleltem őket.
-Na jó.-egyezett bele a "kis terroristám".

Két óra próbálgatás után mind a hármunknak találtunk ruhát.Annah-nak egy citromsárga ujjatlan koktélruhát aminek a felső részén fehérrel selyemcérnával vízszintes csíkok voltak hímezve  az alja pedig testhez simuló , ,Jane-nek egy lila  vállpántos koktélruhát aminek a felső részének a tetején gyöngyök futottak végig é s szintén testhez simuló.Nekem egy piros koktélruhára esett a választásom ami Annah-nak és Jane-nek is tetszett.Pánt nélküli a teteje mintha több piros szalagból állna , a szoknya része kicsit elállt az alakomtól.Mind a hármunkon fekete magassarkú volt és a hajunk is ki volt engedve.A sminkünkhöz csak szempillaspirált és némi fekete szemhéjtust használtunk, valamint szájfényt.
Délután öt órakor érkeztek meg a vendégek egy Mazda 626 kombival.Gondolom a saját autójuk.Én az ablakomból figyeltem az eseményeket.A kocsiból először egy középkorú nő és egy férfi szállt ki.A szülők.A nőnek középhosszú szőke göndör haja volt, a férfinek (rövid)barna.Majd kiszállt egy fiatal lány kinek hosszú egyenes szőke haja van , valamint egy kis fiú akinek (rövid) fekete.Margaret és apa már kint is voltak, hogy üdvözöljék őket.Csak kicsivel több idő után ment ki Alisah is.
Elhatároztam , hogy lemegyek a nappaliba üdvözölni őket.Elvégre , egy ideig lakótársak leszünk...vagy mi a szösz.
Mikorra a gondolatmenetemet befejeztem már a nappaliba is voltam Alec mellet.
-Gyönyörű vagy!-suttogta , majd megcsókolt.Kicsit izgultam, hisz azért csak több ember lesz  házban , és méghozzá olyan emberek akik nem tudnak a titkunkról.Innentől kezdve nagyon óvatosnak kell lennünk.
Mindenki lélegzetvisszafojtva várta , hogy lakótársaink belépjenek a házba.

na KOMIKAT KÉREK!!

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Előszőr is itt abbahagyni?
Másodszor "is"(XD) jöjjenek már be kíváncsi vagyok rájuk...:D
Harmadszor "is" szupi lett.:P
Negyedszer "is" bocsi az is-ekért...nem vagyok jól...kíváncsi vagyok az új lakótársakra.:D
Talán ők nem lesznek majd kedvesek?Vagy nem tudok..:P
Kíváncsi vagyok:)Mint mindig.
Siess
*-*
Ja és bocsi ha összevissza beszéltem.
Vivi

Melanie Cullen írta...

nagyon jó lett. már meg sem lepődök a függővégen...xd am én is raktam fel új fejit. nézz be
pusz(L)

Kisegér:D írta...

Szia!
Nagyon jó lett! :)
Én is nagyon várom már, hogy megismerjük őket! :)
Nagyon tetszett! :)
Folytit! :) :)
puszi! :)

Névtelen írta...

Nagyon jó lett! :)
Kíváncsi vagyok, hogy milyenek lesznek a látogatók.
Ez az Alisha amúgy nem túl szimpi.
Várom a folytatást!
Puszi

Alice :)

Névtelen írta...

itt kell abbahagyni már megint? nagyon kiváncsi vagyok az új lakókra!!! imádom =) BY : BECKY