BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. február 27., vasárnap

13. fejezet

na itt a feji!!!tudom , hogy komiból még csak 10 gyűlt össze, de chat-ben is írtak komit!Így jött össze 12:)
de nem húzom tovább az időt!KOMIKAT MEGINT KÉREK;)
ime a fejezet:




/Alec szemszöge/


Mindenhol kerestem Natalie-t de sehol nem találtam. Amikor már harmadszor léptem be szobánkba észrevettem egy levelet kedvesem fésülködőasztalán. , aminek a tetején a nevem állt.Azonnal észrevettem , hogy ez Natalie kézírása. Kibontottam s csak ez az egy  sor állt benne:
Apához utaztam Londonba .Egy-két hétig maradok.NE gyere utánam!
     Szerető feleséged:
                   Natalie
  
Egyértelmű lett számomra , hogy ismét repülőút vár rám. Összeszedtem pár ruhát szóltam Alex-nek ,aki szintén nem tudta , hogy Natalie elutazott. Természetesen elengedett. Carlisle nagyon aggódott , és velem is akart jönni de Alice lebeszélte.
Mérhetetlenül haragudtam a szüleimre. Tudtam , hogy apám tényleg nem akarta megbántani őt, de azért nem ezt vártam volna tőle.
Csak remélni merem , hogy szerelmem nem csinál semmi buta,meggondolatlan dolgot.

/Natalie szemszöge/


Amikor leszállt a gép úgy döntöttem , fogok egy taxit. Azonban nagy meglepetésemre édesapám várt rám a poggyászátvételre kijelölt helynél. Gondolom nem nézhettem ki a legjobban , mert aggodalmat olvastam le az arcáról. Nem szóltam semmit , csak odaszaladtam hozzá és megöleltem. Ő szorosan zárta körém védelmező atyai karjait.  Pont mint mikor kicsi voltam és leestem az egyik fáról.
-         Mi történt?- kérdezte suttogva.
-          Majd otthon elmondom. Jó?- kérdeztem. Ő bólintott. Felvettem az egyetlen bőröndömet és indultunk is a parkolóba onnan pedig kocsival apáék házába.
-         Senki sincs itthon. Elmentek vásárolni. –szólalt meg mély tökéletes hangján mikor beléptünk a „házba”.
-         Nem kellet volna elküldened őket. –néztem rá egy erőltetett mosollyal.
-         Gyere üljünk le , és mond el mi a baj. –mutatott a kanapéra.
-         Igazából két dolog is van. Az egyik …hát remélem te örülni fogsz neki…a másik inkább félelmetesen meglepő és nem túl jó. – húztam el a számat. Bólintott. -  Nos akkor azt hiszem kezdem a számomra jó hírrel. Apu…babát várok.- hadartam el gyorsan egy kis mosoly kíséretében. Először azt láttam , hogy nagyon meglepődik de aztán egy hatalmas mosoly ült ki márványarcára.
-         De hisz ez fantasztikus! Viszont akkor mi a baj? Alec nem örült neki? Esküszöm kitekerem a nyakát annak a….
-         Nem , nem nem! Alec is nagyon örült neki!El sem tudom mondani mennyire. Viszont a szülei , vagyis pontosabban az apja azzal reagálta le , hogy még túl fiatal vagyok a gyermekvállaláshoz. Az öröm apró fikarcnyi jelét nem vettem észre egyikkőjükön sem.
-         Várj! Hogy-hogy a szülei ? –nézett rám összezavarodottan.
-         Alec szülei élnek. A Románoknál szolgáltak de amikor megtudták , hogy a gyerekeik a Volturi tagjai megszöktek onnan. A többi nem fontos.
-         Lehet , hogy csak túl hirtelen volt nekik a hír. Hisz egyben lettek ismét szülők és rögtön nagyszülők is. – nyugtatott édesapám. Ismét átöleltem.
-         Köszönöm. Ha megengeded én most felmegyek a szobámba és lepihenek egy kicsit. A baba leszívja minden energiámat.
-         Persze menj csak.-mosolygott rám – Ha kérsz valamit csak szólj.


/Alec szemszöge/



Ahogy leszállt a gép , rögtön indultam Logen házához. Futva mentem mert így gyorsabb.
Pár másodperccel azután , hogy kopogtam az ajtón , Lora nyitotta ki.
-Ó szia Alec! Számítottunk a társaságodra!- mosolygott kedvesen – Gyere be!
-Köszönöm. Jó napot Margaret! Nora! – köszöntem az összes szobába lévő embernek.
- Szia Alec! Logen azt üzeni Natalie alszik. Ő vadászni ment de már nemsokára itthon lesz.
Addig szeretnék veled beszélni. – nézett rám komolyan – De csak veled . –Nézett hallgatóságunkra.
-         Rendben akkor talán menjünk a konyhába. – javasoltam.
-         Igazad van . –értett  egyet velem s elindult a konyha felé. Én követtem. Amikor a helyiségbe ért felém fordult – Tudom nagyon kényes téma ez nektek de nem tudjátok mi van Alishá-val? – a név hallatán borzasztó dühös lettem . De próbáltam higgadt maradni. – Tudod ő még akkor is a lányom .Akár mit is tesz. És tudom , hogy nem helyén való de aggódom érte.
-         Megértem. Igazából nem láttuk Volterra környékén sem. Azt jelentették volna a katonák. Még valamit szeretnél? –kérdeztem kicsit sürgetve a téma elhagyását.
-         Meg természetesen gratulálni szeretnék a babához.- mondta mosolyogva , majd megölelt.
-         Jó reggelt Nati! Hogy vagy?- hallottam meg a nappaliból Nora hangját.
-         Jól, fáradtan , és egy kicsit éhes is vagyok. Mármint szomjas.- hallottam meg szerelmem angyali hangját.
-         A frigóban találsz pár tasak nullásat. Apu hozott neked amíg aludtál. – tájékoztatta Natalie-t Lora.
-         Köszi hugicám! – úgy hallottam , hogy kedvesem mosolyogva ölelte meg fogadott testvérét. Majd elindult felénk . A lányok elkezdtek kuncogni.
-         Ti meg min nevettek?- fordult vissza .
-         Semmi , semmi !Majd meglátod!– mondta nevetve Nora.
-         Okéé.



/Natalie szemszöge/


Amint beléptem a konyhába megláttam Alec-et. Egy fekete bőrdzsekiben egy fekete nadrágba és egy fehér pólóban volt, valamint egy átlagos edzőcipőben.
-         Mondtam , hogy ne gyere utánam. Mármint írtam . De mindegy mert ugyan az a lényeg. - mondtam  unottan és kikerültem , hogy a hűtőhöz  jussak. Kivettem belőle egy tasak vért vettem egy bögrét , és beletöltöttem a tasak tartalmát.
-         Most mi a baj? – kérdezte fájdalmas arcot vágva.
-         Még kérdezed? – förmedtem rá.
-         Oké akkor én most megyek.- osont ki Margaret.
-         Nem én tehetek róla. Nem én szabályozom a szüleim véleményét azt meg pláne nem , hogy mit mondanak ki. - vágott vissza ugyanolyan hévvel akárcsak én.
-         Igen de talán elmondani se kellet volna nekik nem gondolod?-na jó ennek a mondatomnak semmi értelme nem volt. De olyan dühös lettem , hogy már nem tudtam mit kitalálni.
-         Persze sokkal jobb lett volna , hogyha ők veszik észre!Ez a legnagyobb ostobaság amit tőled valaha is hallottam! – kiabált rám még hangosabban.
-         Egyáltalán minek jöttél ide? Direkt csinálod mindig az ellenkezőjét annak amit mondok?Remélem rohadt jól szórakozol! – ordítottam ugyanolyan hangerővel mint ő.
-         Tudod mit , ha ennyire zavar , hogy itt vagyok azonnal elmegyek!- válaszolt még mindig kiabálva.
-         Jó!
-         Jó!
-         Akkor menj már!- ordítottam rá még utoljára  mert utána már el is tűnt, az étvágyammal együtt, így a tele poharat otthagyva trappoltam végig a nappalin. Közbe apa is hazajött.
-         Szia kicsim! Felébredtél?- kérdezte kedvesen.
-         Bár ne tettem volna!- morogtam az orrom alatt , de tudtam , hogy meghallja. Felrohantam a lépcsőn be a szobába és becsaptam magam mögött az ajtót.
Amint lefeküdtem az ágyra rögtön megbántam amit Alec-nek mondtam. Sírni kezdtem .


/Alec szemszöge/



Természetesen nem mentem el ,csupán egy kiló méterre a háztól. Úgy furdal a lelkiismeret , hogy kiabáltam Natalie-val. Még sose veszekedtünk. És ő még sose volt ennyire lobbanékony , és ….jó leesett , hogy miért van hangulatingadozása. Természetesen a terhesség miatt. Tehát erre számíthatok az elkövetkezendő…nem tudni meddig tart a terhessége de ilyen lesz  végig. Hangulat ingadozó. De én szeretem úgy ahogy van . És most  azonnal visszamegyek , és bocsánatot kérek tőle. Hisz ez nem az ő hibája.

Amikor visszaértem aludt . Azonban ahogy felém fordult , láttam , hogy kipirosodott  a szeme . Sírt . Egy buta  vita miatt. Mellé feküdtem , de nem volt a legjobb ötlet mert felébredt.
- Sajnálom! - suttogta.
- Nem a te hibád!- ellenkeztem vele .
- De, én mondtam azt a sok hülyeséget. – kezdett megint vitatkozni.
      -  Kicsim , nyugi!- simogattam hátát .
      - Jó oké!- fújta ki a levegőt. Kopogtak .
      - Alec!- dugta be fejét Nora – Ja , nem tudtam  , hogy felébredtél .- lépett be a szobába -  Titeket keresnek.
   - Jó megyünk ! – mászott le az ágyról Natalie . Én  is felálltam , s kézen fogva mentünk le a nappaliba. Amint a lépcsőnél jártunk , megéreztem szüleim illatát . Szerintem Natalie is , mert rögtön megállt,majd elengedte a kezem és hátrálni kezdett. .
  - Gyere!Nem lesz semmi baj! –nyújtottam felé a kezemet . Ő megint megfogta de csak lassan.

Édesanyám ahogy meglátta , Natalie-t azon pillanatban a nyakába ugrott.
-         Annyira sajnálom !- suttogta szomorúan.
-         Én is !- jött oda apám is – Nagyon rosszul reagáltam. El sem tudom mondani mennyire sajnálom.
-         Semmi baj . Én reagáltam túl. - nézett rá mosolyogva. Apámon  láttam , hogy ellenkezni akar ,de mikor meglátta , hogy megrázom a fejem , letett erről.
-         Akkor hazamegyünk?- kérdezte mosolyogva anya.
-         Kicsim?- néztem Natalie-ra.
-         Igen , menjünk. - bólintott mosolyogva szerelmem,majd apámat is megölelte.

komikat!!!!

8 megjegyzés:

Reaa. írta...

Wííííí *-* Nagyon nagyon tetszett. Imádtam ^^. Nagyon nagyon nagyon siess a frissel.


Puszi.:ElenaBells

Kisegér:D írta...

Szia! :)
Már tegnap olvastam, de nem volt erőm írni :)
Most megteszem! :)
Nagyon nagyon tetszett! Alec annyira édes volt.
Várom a kövit! És várom az új blogot is. A másikat meg kár, hogy bezártad, de ha nem tudtál írni, akkor nincs mit tenni. :(
Puszi! :)
(Szilvi voltam :))

ivi írta...

imádom

Devonne Crescent írta...

Szia!
Nagyon tetszett! :D
Alec olyan aranyos <3 :) Natalie direkt írja, hogy ne menjen és erre megy :D
Jaj és Natalie apja is olyan.. :D
Az egész tök jó volt! Már ott tartok, hogy lassan egy külön fogalmat kell kitalálni a történetedhez, mert nem akarom állandóan azt írni, hogy jó volt..
Szóval akkor inkább azt mondom, hogy olyan Natalie-s volt, ami magába foglalja azt, hogy nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-tetszett!
Puszillak!
Devonne(niki23)

Vampire girl írta...

Sziaa.
Tetszik a fejii.
Várom a kövit kíváncsi vagyok most mi lesz..:D
Puszi.: Vampire girl

moncsii írta...

Szijja :D
Most találtam a történeted és el is olvastam.
Annyira jó!!!!!!!!!!!!
imádom :)

Névtelen írta...

szija siess a frissel nagoyn tetszik (LLL)

Névtelen írta...

szia!!
nagyon jó a feji és alig várom a kövit már nagyon kíváncsi vagyok hogy a baba fiú lesz-e vagy lány és hogy mi lesz a neve. siess a kövivel könyörgöm.......