BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2012. augusztus 4., szombat

15.fejezet

itt is a fejezet!:DAlig várom róla a véleményeteket!!:D FIGYELEM! Az Alisha szemszögéből írt rész néhol erős nyelvezetet  néhol morbiditást tartalmaz!Csak erős idegzetűeknek!(egyébként biztos így is elolvassa mindenki szóval felesleges kiírnom de inkább szólok!)





/Alisha szemszöge/



-Hogy érted azt ,hogy a lány még él?-kérdezte dühösen Stefan-Csak annyit vártam el tőled , hogy egy majdnem emberi lényt ölj meg,és te még erre sem vagy képes?Ráadásul a legkiszolgáltatottabb helyzetben , amikor terhes?Legalább azt vártam volna tőled azok után ,hogy elvette tőled a szívszerelmedet , hogy élve felboncolod mind őt mind pedig az ivadékát!De nem!És ne merészelj azzal jönni ,hogy nem tartóztattuk fel őket elég ideig!Így is megölték Thomas-t!Tudod te milyen érzés azt hallani tőled ,hogy a fivérem a hanyagságod miatt feleslegesen halt meg?
-Nagyon sajnálom ami történt Mester.Ígérem , hogy olyan kín szenvedésben lesz része mind a hármuknak mint amilyen érzés önnek volt Thomas elvesztése.
-Mire gondoltál?-kérdezte érdeklődve.Az egész szobát belengte az izgatottság érzése.Pedig csak ketten voltunk az egész hatalmas trónteremben.Vladimír kilépett a klánból mert olyan mélyen megrázta testvére halála ,hogy kijelentette:ő többet nem szól bele semmilyen döntésbe.Majd elhagyta Romániát is.Állítólag Oroszországban van de senki nem tudja biztosan.Én fogok ingázni Ranulf-fal Románia és New York között hála a férfi teleportáló képességének.
-Nos , azt terveztem , hogy esetleg Mind a hármukat elfoghatnánk ,majd Natalie és Alec szeme láttára megkínoznánk Cassandrá-t. Végül megölnénk de csak hosszú szenvedés után, természetesen.Majd , hogy most változtassunk kicsit a sorrenden,mivel Alec egyszer már végig nézte a felesége halálát , most őt öljük meg először.De természetesen előtte legyengítjük ,hogy őt is meg tudjuk kínozni.Végül pedig megcsonkítjuk a mi kis drága Natalie-nkat és bezárjuk egy cellába.És ott hagyjuk örökre.
-Tetszik az  elméletbeli feltevésed.Két kérdésem lenne csupán.Lesz szíved megölni Alec-et?
-Azt a kurvát választotta helyettem amikor én mindent megadhattam volna neki.Már nem érzek iránta mást csak gyűlöletet és mély megvetést.Mi a másik kérdés?
-Miért nem öljük meg a lányt is?
-Nagyobb büntetés neki , hogy rémálmaiban azt fogja látni ahogy megöltük a számára legbecsesebb személyeket.Majd végül beleőrül és akkor mi adunk neki valamilyen eszközt amivel megölheti magát.
-És mi lesz a Volturi-val?
-Annyira össze lesznek törve miután mindhármuk fejét elküldjük nekik , hogy harcolni sem fognak bírni az elkövetkezendő..hm..legalább két hétben.Csak azután kezdenek el bosszút tervezni ,addig tombolnak vagy magukba fordulnak és legfőképpen magukat okolják mert nem tudták őket megvédeni.És nekünk ebben az időszakban kell lecsapnunk rájuk.És mivel nagyobb seregünk van biztos ,hogy győzni is fogunk.-mosolyogtam rá magabiztosan.
-Honnan vagy ennyire biztos a 2 hétben?
-Amikor Natalie majdnem meghalt ennyi hétig tomboltak az erdőben a fivérei,pedig még élt.
-Imádom amikor ilyen szadista vagy mondtam már?-húzott magához és vadul megcsókolt,majd elkezdte lerángatni rólam a ruhámat.Én is ugyanígy tettem.Kettőnk között ez csak szex volt , semmiféle érzelmet nem kevertünk bele.Csupán kiéltük egymáson testi vágyainkat.Már azóta , hogy Alec száműzött Olaszországból.Nekem megfelel így.Alec után nem vágyok érzésekre.Csupán az édes bosszú éltet már.Istenem milyen jó is lesz látni a fájdalmat és a kínt az arcukon.Már csak ezért megéri.




/Natalie szemszöge/


Péntek.Már maga a szó is olyan szépen cseng.Végre péntek!Egy ilyen hosszú hét után igazán megérdemlünk egy jó nagy hétvégi pihenést.Reggel ismét Alec csókjaira ébredtem.Cassie iskolai izgalma szerencsére alább hagyott és nem kelt fel hajnali fél ötkor.
-Jó reggelt!-suttogta a fülembe.Közben éreztem az arcomon hűs leheletét.
-Neked is!-mosolyodtam el majd egy apró csókot nyomtam ajkaira-Ma körülbelül  hánykor érsz haza a munkából?Csak mert este jó lenne lemenni sétálni egy kicsit a parkba.
-Ma nem megyek dolgozni.-mosolyodott el.
-Hogy-hogy?-lepődtem meg.
-Süt a nap.Ilyenkor mindig kiveszek egy nap szabadságot.
-Ó  ,értem.-bólintottam.Már a Volterrá-ban töltött egy hónap alatt megmutatta nekem magát napfényben.Csodálatosan nézett ki.
-Szerintem ma menjünk a csónakházba vacsorázni.Rég voltunk már ott.-javasolta.Éreztem ,hogy az emlékek hatására elpirulok.Aznap este csókolt meg először.Na jó nem először de azután először ,hogy ismét találkoztunk.
-Rendben van.-mosolyogtam rá.Majd ismét a napi rutin.Felkeltettem Cassie-t ,lezuhanyoztam amíg ő öltözött eközben Alec elkésztette a reggelit , majd én is felöltöztem amíg Alec lezuhanyozott és Cassie és én megettük a reggelit amíg Alec felöltözött.Egy cseppet talán bonyolultnak tűnhet de mind úgy működünk reggelente mint egy olajozott gépezet.Viszont én már alig vártam az estét!

bocsi a helyesírási hibákért:)

2 megjegyzés:

Loketratha U. írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Loketratha U. írta...

Genki! Megint xdd
Kicsit elírtam az előző komimat xdd (Gomen, 4 órát aludtam :/)
Nos, a lényeg, hogy Alishát ki kéne már nyírni, a ribanca!
A family szokás szerint ééédes :d
Az Akatsuki legyen veled:
Rose