BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2012. július 7., szombat

13.fejezet

nos visszatértem és hoztam a fejezetet is !!:D kérlek írjatok hozzá jó sok komit!!:D




/Natalie szemszöge/


Szombat van.-az első gondolat ami megfordult a fejemben mikor felkeltem.
-Jó reggelt szerelmem.-suttogta Alec majd egy puszit adott a homlokomra.Én felemeltem a fejem és megcsókoltam.-Igen ez a reggel határozottan jól indul!-nevetett.
-Úgy izgulok , hogy ma ismerem meg a kollégáidat.Egyáltalán miről fogok  velük beszélni.Talán jobb lenne ha itthon maradnék és inkább csinálnék valami hasznosat.Úgyis van még papírmunkám.Igen ezt fogom tenni!Itthon maradok és befejezem a papírmunkát!
-Szó sem lehet róla!Szépen velem jössz és jól fogjuk érezni magunkat.
-De Alec én ott nem ismerek senkit.
-Én sem ismerem minden meghívott gyermek szülőjét de attól még elmegyek.Te ismerni fogsz engem és biztos jóban leszel a barátaimmal is.
- Rendben van-sóhajtottam-De ha az egyedül álló anyukák rád szállnak sorban fogom kikaparni a a szemüket.
-Oké ha ellenben én ugyan ezt tehetem a férfiakkal.-nevetett.
-Hát akkor neked tényleg pihenéssel fog telni az egész mert nem bomlanak utánam a férfiak.-nevettem.
-Ez nem igaz!De ebbe most bele se akarok menni.Egyébként mire fel ez a harcias kedv?
-Fogalmam sincs.-vontam meg a vállaimat.Majd lépteket hallottunk a szobánk felé haladni.Pár másodperccel később kislányunk nyitott be hozzánk.
-Már fent vagy mami?-kérdezte suttogva.
-Igen kicsim.Gyere ide!-tártam ki karjaimat.Ő felmászott az ágyra és átölelt.Én Alec egyik felén feküdtem Cassie pedig a másikon.Szerelmem másik karjával magához ölelte kislányunkat is.Még így feküdtünk pár percig néma csendben és élveztük egymás közelségét.De aztán rövidesen fel kellet kelnünk ,hogy készülődni kezdjünk a mai napi programunkra.
Egy halványkék csipkés ruhát vettem fel.Alec Egy fekete farmert fehér pólót és egy fekete zakót ami hihetetlenül jól állt neki bár én jobban szeretem amikor a fekete bőrkabátját viseli.Az valahogy jobban illik hozzá.Kislányunk egy nagyon szép kis fehér ruhát vett fel és a hajába masnit kötött.Természetesen viselte a tőlem kapott karkötőjét is amit fityegő szív alakú vörös gyémántok és ezek között V betűk díszítettek.Nem volt éppen olcsó de nem számított a pénz mert ,szerettem volna valamit ami a családjához köti.A mi családunkhoz.
Mikor már teljesen készen voltunk elindultunk a mélygarázsba.

Nem tartott sok ideig amíg a házhoz értünk.Alec elmesélte nekem , hogy Kathy szülei nemrégiben elváltak.Egyszerűen képtelen voltam elhinni ,hogy egy anya így le tud mondani a gyermekéről.A ház tipikusan családi jellegű volt.Igazán otthonosnak nézett ki.Szinte mindent lufik borítottak az előkertben ,de gyerekek itt még nem voltak.Gondolom a hátsó kertben és a lakásban játszhatnak.Gondolom akik a környéken laknak gyerekeket hívhatták még meg mert nem volt túl sok kocsi a ház előtt,bár éppen elég ,hogy alig tudjunk megállni.Amikor kiszálltunk az autóból egy szőke hajú kék szemű kislány szaladt ki a házból egyenesen Cassie-hez hogy megölelje.
-Végre itt vagy!Bridget Harper már az őrületbe kerget!Lion meghúzta a haját és rögtön sírva szaladt az anyukájához , hogy Lion megverte!És már megint az ékszereit mutogatja mindenkinek.-forgatta meg kék szemeit a kislány.Majd ránk nézett-Csókolom Mr.Smith!Örülök , hogy el tudtak jönni!A néni Cassie új anyukája?
-Igen de tegezz nyugodtan nem vagyok még olyan öreg.A nevem Natalie Dormer.-nyújtottam neki kezet amit ő el is fogadott.
-Katherine Collins vagyok.A néni ...azaz te tényleg olyan szép vagy mint Cassie mondta.-mosolygott rám.
-Köszönöm.
-Egyébként Kathy már mondtam neked , hogy engem is tegezz nyugodtan.-szólalt meg mosolyogva Alec.
-Ó milyen buta vagyok!Tényleg tetszett mondani...azaz tényleg mondtad már!Na de most már menjünk be!
-Tessék ezt neked hoztuk.Boldog születésnapot!-adta át a kis díszes táskát kislányom a barátnőjének miközben befelé igyekeztünk.
-Nagyon köszönöm!-azonnal kikapta a kis dobozt majd mikor kinyitotta még talán a lélegzete is elállt.
-Tetszik?Én terveztem neked!-lépett közelebb hozzá Cassie.
-Ez gyönyörű!És biztos , hogy Bridget-nek ilyenje nincs!És nem is lesz!Köszönöm Cassie!Te vagy a legjobb barátnőm!-ölelte magához már az előszobában állva.
-Te pedig nekem vagy a legjobb barátnőm!-nevetett Cassie és visszaölelte.
-Hol vagy már Kathy ?Az előbb azt mondtad hozol nekem inni?Ha rajtad múlik akár szomjan is pusztulhatok!-hallottam meg egy magas és felettébb idegesítő hangot közeledni hozzánk.Majd mikor megláttam azt hittem elájulok.
A kislánynak eperszőke gyűrű göndör haja volt melyet lófarokba fogott majdnem a feje tetején ahol egyébként egy kisebb  égkövekkel vagy gyémántokkal díszített tiara volt.A fülében olyan nehéznek tűnő fülbevalók voltak ,hogy nem csodálkoztam volna ha leszakad a fülcimpája.A nyakában egy kötél vastagságú sodort láncon egy golflabda nagyságú gyémánt volt.Legalább is szerintem az volt.
-Ó hát végre te is megérkeztél?-nézett végig Cassie-n.A szeme megakadt a karkötőjén de nem szólt semmit-Most már végre kaphatnék egy pohár limonádét?-nézett ismét Kathy-re.
-Gyere velem!Kapsz limonádét!-nézett rá összehúzott szemekkel amin a kis hercegnő valósággal felháborodott.-Apuék a hátsó kertben vannak.-nézett még vissza ránk majd eltűnt (gondolom)a konyha irányába kislányommal és a mozgó ékszerüzlettel együtt.Én pedig csak álltam lefagyva.De hirtelen észbe kaptam amikor Alec átölelte a derekamat.Megráztam a fejem.
-Nos , igen ez a kislány nagyon gazdag családból jött akik ezt szeretik nagydobra verni.Az apja egy bank és egy új multimilliárdos cég tulajdonosa.Bár én ha akarnám Cassiet akár gyémánt ruhákba is öltöztethetném , mert a családunk a világ leggazdagabb családja de mi inkább szeretnénk beolvadni.
-Értem.-csak ennyit tudtam mondani.
-Na gyere erre lesz az udvar.-fogta meg a kezem és elkezdett húzni az úti célunk felé.Az udvar hatalmas volt.Elég sokan voltak felnőttek is de  a gyerekek sokkal többen voltak.Ki-be szaladgáltak az udvar és a lakás között.Volt egy hatalmas ugrálóvár ,valamint bohócok és bűvészek.Alec hirtelen integetni kezdett valakinek majd már csak azt vettem észre ,hogy elindultunk valakik felé.A férfi is ott volt aki a kórházban lévő lövöldözéskor hívott minket segítségül.Valamint volt még ott 2 nő 4 férfi plusz a házigazda.
-Sziasztok!-köszönt Alec-Natalie ők a kollégáim!Srácok ő itt a barátnőm Dr.Natalie Dormer.
-Jó napot!Nagyon örvendek.
-Szervusz .Szerintem tegeződhetünk nyugodtan.Dr.Miranda Folt vagyok.-nyújtott kezet egy barna hajú nő barna szemekkel.
-Én...én...Anna Sepherd vagyok.-nyögte ki végül nehezen a vörös hajú fiatalabb nő-Bocsáss meg de  megszólalásig úgy nézel ki mint az a nő akinek a képét Casssie a nyakában hordja.
-Igen valóbban mivel ő a volt feleségem csak sajnos valamilyen okból kifolyólag nem emlékszik semmire és senkire és nem olyan mint én.De ebbe most ne menjünk bele kérlek.
Értetlenül Alec-ra néztem.Ő csak mosolyogva nézett rám.
-Nyugi ők tudják.Tudniuk kellett miért pattannak le rólam a golyók.-nevetett.
-Rendben van.
-Szóval ön orvos?--kérdezte Miranda
-Igen.-bólintottam-Ön milyen orvos , mármint patológus vagy...
-Nem ,szerencsére nem vagyok az.-nevetett fel-Viselkedés tudományból doktoráltam.Tudod meg tudom mondani , bárkiről , hogy mi érez csupán úgy ha az arcára pillantok.Richard is ebben "utazik".
-Igen és most már Alec nagyon jó benne.Mármint mindig is jó volt de ugye az túl feltűnő lett volna ha rögtön értett volna mindenhez amikor hozzánk került.
-Ó Alec!Szervusz!-köszönt egy hang a hátunk mögül.Egy nagyon szép vörös hajú nő volt nagy zöld szemekkel.Nem tudom miért de rossz érzésem támadt attól ahogy láttam , hogy néz Alec-ra.Vágyakozó tekintetével szinte levetkőztette miközben végigmérte.
-Carol!Szia!Hadd mutassam be Natalie-t a barátnőmet.-erre a mondatra leolvadt az arcáról a vigyor és rám nézett majd ismét mosolygott de most inkább vicsorításnak tűnt.
-Nagyon örülök.Carol Sanders!-nyújtott kezet amit elfogadtam.A nő úgy megszorította ,hogy azt hittem eltörik az egyik ujjam.De természetesen a fájdalmat nem mutattam ki csak mosolyogtam-Nem baj ha kicsit elrabolom a barátnődet  csupán csajos dolgokról beszélgetnénk meg ilyenek tudod.-nézett ártatlanul szerelmemre.
-Nem , persze , hogy nem baj.

Amikor már elég félreeső helyre értünk szinte nekem esett.
-Szállj le a pasimról te kis ribanc.Ő az enyém ,nem lehet senki másé.Ha ezt mégsem teszed meg annak csúnya következményei lesznek.Elég világos voltam?
-Nem igazán.Pontosan milyen következményekre gondol?
-Vannak  nagyon befolyásos emberek az orvosvilágban legyen elég ennyi önnek.
-Szerintem Alec eléggé felnőtt , hogy el tudja dönteni kit is szeret.Úgyhogy felesleges fenyegetnie!Most pedig ha megbocsát visszamennék a páromhoz!-ezzel  vissza indultam Alec-ékhez.Fogalmam sincs miért de hirtelen de ja vu érzésem lett.


A továbbiakban elég jól szórakoztam ,sokat beszélgettünk Alec  kollégáival.
Már sötét volt amikor hazafele mentünk.Cassie már elaludt a hátsó ülésen.
-Jól érezted magad?-kérdezte Alec már sokadjára.
-Hányszor kell még elmondanom ,hogy igen?-kérdeztem mosolyogva.
-Mi volt Carol-lal?
-Semmi.Csak beszélgettünk.-hazudtam.
-Kérlek ne hazudj nekem.-nézett rám könyörgően-Tudom ,hogy megfenyegetett.
-Nem számít.Nem érdekel.
-Egy két fenyegetést én is kiosztottam.-nevetett fel elég halkan ahhoz , hogy ne ébressze fel Cassie-t.
-Most már csak haza akarok érni és aludni egy jó nagyot!-hajtottam hátra a fejemet.
-Rendben van.-mosolygott rám Alec ,majd ismét az utat kémlelte.

4 megjegyzés:

Szilvi írta...

Szia! :)
Bocsi, hogy nem írtam. Úgy tűnik kicsit kába vagyok mostanában, észre se vettem az új részt, csak a mai kiírásodat. Ne haragudj!
A fejezet, mint mindig most is nagyon jó volt. Imádom Alecet! De ezt tudod :D
Cassie és Natalie is nagy kedvencek.
"Bár én ha akarnám Cassiet akár gyémánt ruhákba is öltöztethetném , mert a családunk a világ leggazdagabb családja de mi inkább szeretnénk beolvadni." Ezt a mondatot imádtam, olyan aranyos volt :D
Várom a folytatást!
Puszi! :)

S. Lora írta...

Hali!
Bocs, hogy nem írtam de csak most a kiírásodból vettem észre az új részt!
Amúgy nagyon jól sikerült.
Várom a folytatást.
Még egyszer bocs.
Siess a kövivel!
Pusszi

Loketratha U. írta...

Genki! /Szia/
Sajnálom, hogy eddig nem írtam komit, de nem jelenítette meg a fejezetet, csak most nézelődtem, és ott találtam meg :/
Na a fejezetről:
Végreeee! *.* Nagyon jó lett, megint hoztad a formád, és óriásit alkottál. Gratuláció Natalie-nak! Cassie még mindig tündéri! Büszke vagyok Nat-ra, hogy nem futamodott meg a fenyegetés miatt. Hülye ribanc Carol! Bridget is... hogy is mondjam, szépen (hisz mégis csak kislány)... egy kis nyafka liba. Na! Sikerült megfelelő szót találnom xD. Kathy is imádnivaló ^_^
Sikerült kisregény írnom :d
Nos, egy szó, mint száz, ügyes vagy, jó lett xD
Siess a kövivel:
Rose

Nina20 írta...

Szia

Bocsi, csak most néztem, hogy van új rész. Ami szerintem nagyon jól sikerült. Már nagyon várom a folytatást.


Nina