BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2012. április 19., csütörtök

Életjel!!

Tudom ,tudom,tudom!!!És NAGYON ,NAGYON sajnálom , hogy eltűntem de nem igazán jeleskedtem tanulás terén ezért keveset kerültem géphez.://:(NAGYON keveset.
Az igazából a legnagyobb probléma hogy ihlet hiányban szenvedek:((.De próbálok összehozni egy vállalható fejezetet:)Csak mint mondtam nem nagyon van rá időm mivel még nyelv vizsgára is készülnöm kell külön tanárnál.De mindjárt itt a nyár és akkor elég sok frisst fogok hozni:))IGÉREM!!és a többi blogomra is:)
 millió puszi minden olvasómnak:)


Natalie

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hali :D Remélem, azért összejönnek a vizsgáid:D Megértően és türelmesen várjuk az újabb fejezeteket :D
Nem tudom, nekem nem lehetnek túl jók a blogjaim XD az egyikben már a kilencedik fejezetnél járok, a másikban a hatodiknál és még mindig SEMMI XD(mindkettő Aleces)
De neked azért sok sikert kívánok :D
És imádom a blogodat. De tényleg :D

Natalie írta...

nagyon köszönöm!:)és szívesen megnézném a blogjaidat:)imádom a Volturis blogokat!!:)

Névtelen írta...

Oké, akkor ide linkelem őket :D És jó lett az új fejezet :D
http://alecandsara.blogspot.hu/
és
http://angelicdemon-alec.blogspot.hu/
az első lehet hogy jobb lett, de majd Te eldöntöd :D jó szórakozást hozzá, és további sok sikert és ihletet!