BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. június 5., vasárnap

2.fejezet

itt a fejezet , rövid lett és nem túl jó:/azért kérek 12 komit!





/Natalie szemszöge/



Hajnali hat órakor keltett a vekkerem mint minden reggel.Szinte kipattantam az ágyból.Gyors tusolás,öltözés, fésülködés és egy kis sminkelés után főztem egy kávét , majd elindultam a parkolómba.
A gyönyörű  fehér Mazda 6-om lámpája sárga fénnyel villant amikor kinyitottam a kocsit a kulcson lévő távkapcsolóval.Amikor beültem , rögtön beindítottam a motort, és indultam is a kórházba.

Amikor beértem , az öltözőbe mentem a fehér köpenyemért és a sztetoszkópomért.A csipogóm megszólalt.Egy műtőben lévő beteghez hívtak.Gyorsan bemosakodtam , és már a műtőben voltam.
Egy végstádiumban lévő agydaganatos  gyermeket operáltak.
-Dr.Dormer !Végre itt van!
-Mi történt?-kérdeztem miközben a műtőasztalhoz sétáltam.
-Nem mertem kivágni a daganatot , mert túlságosan szétterjedt.Már majdnem az egész homloklebenyt belepte.-tájékoztatott miközben átadta a helyét.
-Nos muszáj megkockáztatni a lehetetlent.Nagyon óvatosan.-kezdtem kivágni a daganatot a monitort figyelve.
Imádkoztam , hogy ne legyen semmi baj.Majd mikor már az öltéseket végeztem , egy kicsit kifújhattam a levegőt.Most már csak azért kell izgulni , hogy semmilyen agyi károsodás nem történt -e.


/Alec szemszöge/


-Mi a baj?Kik azok?-kérdezte suttogva kislányom és közben a kabátomba kapaszkodott kétségbeesetten.
-Nem tudom.-vallottam be.
-Engedd el a lányt te vérszívó szörnyeteg!-kiabálta a magasabb barna hajú fiú.A kezében egy kés volt.
-Ez tévedés!Nem akarom bántani és nem is raboltam el!Ő az én lányom.-kiabáltam vissza nyugodtan.
-Na persze én meg a mikulás vagyok!gúnyolódott a másik szőkés hajú kinél egy számszeríj volt-Ha nem engeded el azonnal....-folytatta volna de a szavába vágtam.
-Hagy magyarázzam meg!Kérlek!Mint a szemszínemből látod  nem embervérrel  táplálkozok.Kérlek hallgassatok meg!
-Hát jó!-mondta az alacsonyabbik és letette az íjat.A másik követte a példáját-Várjuk a magyarázatot.Kicsit közelebb mentem hozzájuk , hogy azért ne kürtöljem világgá a dolgokat.Cassie még mindig a hátam mögött sétált belém kapaszkodva.
-A nevem Alec Smith és ő itt a vér szerinti lányom Cassandra Smith.
-Én Dean Archibald vagyok ő pedig Sam Archibald az öcsém.Vadászok vagyunk , de erre gondolom már magadtól is rájöttél.
-Igen.
-Ha igazat beszélsz , akkor szeretnénk látni a kislány anyját is.-nézett rám kételkedően Sam.
-Az nem fog menni.-vontam össze szemöldökeimet.
-Miért nem?
-Anyu meghalt-suttogta szipogva Cassie-amikor megszülettem.
-Nem ember volt hanem félvér.-Cassie miatt mind a kettőjüknek meglágyult az arckifejezése.
-Láthatunk róla egy képet?-kérdezte kedvesebben Dean.Kislányom előrelépett , kabátja alól kiszedte a nyakláncát és kinyitotta-Köszönöm szépen.-mosolyodott el a fiú-Van rajtatok kívül más vegetáriánus vámpír is a környéken?
-Igen , a nagyapáék!
-Csak nem...rendőr vagy?-mutatott a fegyveremre Sam.
-FBI ügynök.-mosolyodtam el.
-Akkor egy mintavámpírt fogtunk ki.-nevetett Dean.
-És ti mik vagytok?-kérdeztem.
-Aminek látszunk.Bár minket megölni már nem tudnak.Mindketten megjártuk a Poklot és a Mennyországot is. Öregedni nem öregszünk  , amit máig nem értünk de azért nagyon jó dolog.-mosolygott Dean.
-Ha nem magamfajta vámpírt kerestek , Brooklyn-t javaslom vadászatra.Manhattan-ben nem élnek emberölő vámpírok.Ha bármiben segítség kell akkor hívjatok -nyújtottam át egy névjegykártyát.
-Kösz és bocsi a gyanúsításért de nem gyakran látni ilyet.-mosolygott Sam Cassie-re.Kislányom már nagyon álmosnak tűnt ezért az ölembe vettem .Ő karjaival a nyakamat ölelte.
-Tudom , semmi baj!Sok szerencsét a vadászathoz!
-Köszönjük!És még egyszer bocs!-mosolygott Dean majd lekanyarodtak egy elágazáson.Kislányom már fejét a vállamra hajtva aludt.



remélem azért van akinek tetszett:)

9 megjegyzés:

Sophie Bass írta...

Szia.
Jó lett.:)
Örülök h. Cassie-éknak nem lett semmi bajuk.:)
Hm..Natalie pedig orvos.
Remélem hamarosan találkoznak!
Csók.Zsófi.
ℒℴνℯ.♥

Névtelen írta...

szia!
egyáltalán nem lett rossz!!!
tiszta jó lett! nagyon-nagyon tetszett!
ügyes vagy :)
puszi
kitti

ivi írta...

jó lett

Black Lamb írta...

jó lett :D
ügyes vagy :D
puszi Zaza ^^

Kisegér:D írta...

Szia!
XD Sam És Dean Winchester?OMG!!!!! :D
Szintén nagy Supernatural fan vagy?
Jót nevettem amikor leesett! :)
Nagy tetszett a feji. Aranyos a kis Cassie. :)
Várom a kövit. :)
Puszi! :)

Reaa. írta...

Nagyon,nagyon tetszett. Végre Natalie is feltűnt :D rem. minél hamarabb találkoznak Aleccal és Cassieval :D. Ha már Cassie: iszonyat aranyos volt :D. Örülök neki h. Alecéknak nem esett semmi bajuk :D. Nagyon nagyon nagyon siess a következő fejivel.

Millió puszi.:ElenaBells

Névtelen írta...

Szia!
Alice vagyok, sajnos rég nem írtam, bocsi, de vizsgáztam.
Most visszajöttem és olvasom tovább az eddig kimaradt fejezeteket.
Hát őszintén szólva nem hittem volna, hogy így végződik, olyan rossz volt, hogy Natalie meghalt, az a fejezet olyan szívszorító volt.
De végülis él, szóval kíváncsi vagyok hogy fog majd találkozni Alec-kel. Jaj, ez a történet annyi kérdést vet fel, és olyan izgi. :D
Alig várom a folytatást! ;)
Puszi,

Alice^^

Vivi írta...

Szia:)
Szégyen szemre annyira lemaradtam,hogy kb most olvastam egyszerre 6 fejezetet. Bocsi,de azt hiszem a suli időszak nem az én pályámxD
Igazából gyűlöllek!xD Na jó nem ám:D tudod,hogy nem de mi az,hogy kinyírod a főszereplőt?:D Kész vagy az biztos:D
De hát mit is várhattam tőled?:D Mindig meglepsz minket valami újdonsággal:)
Elbőgtem magam amikor meghalt! A húgaimnak is elmeséltem ám:D Ők meg néztek,hogy miért tetted ezt:D De utána elmeséltem,hogy vissza hoztad,csak emberként:D Jó ötlet volt:)
Még mindig megbabonázva várom a következő fejezetet.
Vivi

Nesssy írta...

Könyrgök FOLYTASD NEM BÍROK VÁÁÁRNIIII