BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2014. június 18., szerda

Vége...

Nos emberek eljött ez a nap is.Ezennel kijelentem ,hogy minden blogomat amit Natalie név alatt írtam bezárom.Az az igazság ,hogy nagyon sokáig próbálkoztam új fejezetek írásával , de egyszerűen nem jött semmilyen ötlet ,hogy hogyan is folytathatnám.Valamint az is közre játszott ,hogy mondhatni "kinőttem" a Twilight-os korszakomból.Természetesen még mindig szeretem de már nem annyira mint régen.Ennek oka az is lehet ,hogy hatalmas fordulatot vett az életem ha mondhatjuk így , mivel új továbbtanulási célom lett.A pszichológiáról áttértem az ELTE Japán szakára...azaz oda szeretnék bekerülni.Ilyen témával indítottam is a mai nappal egy új blogot más néven.(Lejjebb megtaláljátok ha érdekel titeket.).
Végezetül szeretném megköszönni ,hogy ilyen sok ideig olvastátok a történeteimet , és kommenteltetek is , nagyon jól esett a támogatásotok.:)
A blogokat nem fogom letörölni mert magamról tudom , hogy szeretem olykor-olykor visszaolvasni a történeteket.

Még egyszer köszönök nektek mindent!!


Utóljára csókoltat mindenkit:

Natalie



Az új blogom linkje : Világok élén

0 megjegyzés: