BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. augusztus 1., hétfő

6.fejezet

remélem mindenkinek tetszeni fog:)KOMIKAT, és most már tényleg 10 KOMIT KÉREK!!



/Alec szemszöge/


Felhőtlenül boldog voltam.Annyira megkönnyebbültem amikor azt mondta , hogy ő is szeret.Biztos vagyok benne ,hogy ő az én Natalie-m.Túl sok az egybeesés.
Amikor hazaértem Cassie rögtön letámadott.
-Na mi volt?Miről beszélgettetek ?Hova mentetek?Mit csináltatok?Megcsókoltad?Mondtad , hogy szereted?Visszatértek már az emlékei?-hadarta egy szuszra összes kérdését és folytatta is volna ha nem szólok közbe.
-Nyugalom kicsim , mindent elmondok csak ülj le.-mosolyogtam rá.Ő eleget tett kérésemnek és helyet foglalt a kanapén Nessie mellett.
-Először is elmentünk a Central Parki Csónak Házba.
-És milyen volt a kaja?-kérdezte röhögve Emmett.
-Elviselhető.....na jó borzasztó.-nevettem én is-Aztán elmentünk sétálni a parkba.Majd hazavittem , és megbeszéltük , hogy holnap bemegyek hozzá a kórházba.
-Ennyi?-kérdezte lepődötten Cassie-Semmi csók?Semmi "Szeretlek"?-én csak cinkosan rámosolyogtam és ő máris vette a lapot.Edward is csak mosolygott.Nem akartam mindenki orrára kötni , de előlük nem tudtam eltitkolni-Na majd legközelebb.-sóhajtott kislányom.Kitűnő színésznő.
-De most már menj aludni!Nagyon késő van.
-Jó megyek.-állt fel,adott egy puszit és szobájába sétált.



/Natalie szemszöge/



Az egész napi fáradságot leszámítva nagyon boldog voltam.Nem késtem el a munkából , és az első hosszú műtétem is jól sikerült.Aztán hoztak egy autó balesetes  pasast.Könnyebb sérülésekkel megúszta. De amikor kiderült , hogy ő okozta a balesetet , és a másik autóban ülő három gyermekes családanya meghalt , felment bennem a pumpa , úgyhogy kollégáimra bíztam és visszavonultam az irodámba.Majd megcsörrent a vonalas telefon.
-Igen?-kérdeztem ingerülten.
-Doktornő , egy bizonyos Alec Smith úr keresi önt.-tájékoztatott a portás.
-Kérem , küldje az irodámba.-mondtam kedvesebben.Majd letettem a kagylót.
Pár perc múlva résnyire kinyílott az ajtó és valaki benyújtott egy papírzacskót.
-Békével , és ebéddel jöttem.-hallottam meg Alec hangját.
-Gyere be!-mondtam nevetve és felálltam az asztal mögül.A szokásos fekete bőrdzsekije volt rajta és alatta egy fekete póló.
Becsukta maga mögött az ajtót megragadta szabad kezével a derekamat,magához húzott és megcsókolt.
-Ejnye egyből a desszerttel kezdeni.-csóváltam a fejem mosolyogva ő pedig nevetni kezdett.A kanapéhoz húztam.A zacskóba kínai volt amit kimondhatatlanul imádtam.
-Honnan...?-néztem rá tátott szájjal.
-Ma már egyszer jártam bent , és összefutottam Elienor-ral aki súgott egy kicsit.-mosolygott büszkén.
-Ó értem.-mosolyogtam rá.
-Hogy sikerült a műtét?-kérdezte miközben én már falatoztam az édes-savanyú tésztát.
Lenyeltem a falatot és válaszoltam.
-Tökéletesen , szerencsére.És Cassie , hogy van?Mit mondott arra , hogy késő este értél haza?
-Nagyon örült neki.-mosolygott féloldalasan.Éreztem ahogy a szívem nagyobbat dobban , mosolyát látva-Cassie szeret téged.
-Tényleg?-lepődtem meg.
-Igen.Nincs ellenére , hogy együtt vagyunk , sőt nagyon örül neki.Ma reggel azt mondta , hogy az édesanyját pontosan olyannak képzelte el mint amilyen te vagy.-mondta lágyan.Könnyek gyűltek a szemembe-Mi a baj?
-Baj?Semmi baj nincs.Csak...el se hiszem , hogy ilyet mondott.-mosolyogtam rá.
-Pedig hidd el nyugodtan , mert ezt mondta.-hajolt közelebb és szenvedélyesen megcsókolt.Kezemet arcára simítottam.
-Nem fázol?Nagyon hideg a bőröd.
-Á , dehogy.Amolyan hidegvérű szerzet vagyok.-mosolygott majd közelebb hajolt , de ekkor megszólalt a csipogóm.
-Bocsi , de mennem kell!- álltam fel gyorsan.
-Veled mehetek?-nézett rám izgatottan.Pimaszul rámosolyogtam.
-Ha bírod a vért!
A sürgősségi osztályra mentem, és ott ki az udvarra ahol a mentőautók szoktak befutni.Pont akkor emelték ki a hordágyat.
Automatikusan a már megszokott kérdésekkel kezdtem.
-Neve?
-Taylor Heyden.16 éves.Lőtt seb a jobb vállon.Elég sok vért veszített már, de nem életveszélyes az állapota.
-Ő az egyedüli sérült?-kérdeztem meglepődve.Lövöldözésről mindig több pácienst hoznak.
-Igen , a tettes elmenekült , jelenleg ennyit tudok a rendőrségtől.Tudja kicsit sietnünk kellett.-viccelődött.Elmosolyodtam.
-Vigyék a műtőbe.-adtam ki az utasítást.Alec-hez fordultam aki csak mosolygott-Mi az?
-Lenyűgöztél.-vonta meg a vállát.
-Várj meg az irodámba.-mondtam már a bemosakodó előtt-Gyorsan végzek.
-Oké.-gyors csókot nyomott a számra aztán elengedett.
 A golyó nem fúródott túl mélyre.Könnyen ki tudtam venni, majd összevarrtam a sebet.
-Kérem a golyót adja át a rendőrségnek miután a vértől megtisztította , de kesztyű nélkül ne nyúljon hozzá.Lehet , hogy még mindig nem kapták el a tettest.-mondtam az egyik nővéreknek.
-Igen is doktornő.-bólintott az egyik.

Miután kezet mostam és levettem a műtétes ruhámat , vissza mentem az irodába.Alec a kanapén ült és telefonált.
-Rendben.Viszhall.-nyomta ki a telefont-Szia!-állt fel mikor meglátott-Na , hogy sikerült a műtét?
-Jól , a lányra feltehetőleg távolról lőttek mert a golyó nem fúródott túlságosan mélyre.Az altatóktól holnapig aludni fog.Az állapota stabil.
-Ügyesen megállapítottad!-karolta át a derekamat-Képzeld az ügyet az én csapatom kapta meg.Na jó egy kis közbeszólással ugyan , de mi kaptuk meg.Feltehetőleg meg akarták ölni a lányt , de nem egy gyakorlott lövésszel van dolgunk.Ezért őrizetet rendeltem el a kórházba a lány mellé.Aztán holnap egy-két kollégámmal kikérdezzük.Persze csak ha engedélyt adsz rá.-mosolyodott el.
-Hát nem is tudom.-tettettem gondolkodást de azért mosolyogtam.Alec megcsókolt.-Na jó.-nevettem el magamat.Kopogtak.
-Szabad!-mondtam mikor már egymás mellett álltunk.
-Bocsánat a zavarásért  doktornő Mr.Norris akin ma szívműtétet végzett volna , 3 perccel ezelőtt meghalt.
-Mi?És miért csak most szólnak nekem?-kérdeztem dühösen.
-Mert Dr.Pretifer azt mondta , hogy majd ő intézkedik és ne szóljunk magának.-mondta bűnbánóan , mintha ő hibázott volna.
-Köszönöm , hogy tájékoztatott.-válaszoltam kedvesebben-Most elmehet.
-Mégis mit képzel magáról..... hogy merészelte.....istenemre mondom leszedem a fejét annak a fennhéjázó egoista baromnak.-kiabáltam dühösen.Nem tudtam , hogy sírjak , vagy ordibáljak , legszívesebben mind a kettőt tettem volna.
-Nyugalom.-ölelt magához kedvesem, és a hátamat simogatta.Aztán megcsörrent a telefonja.-Bocsáss meg.-nézett rám bűnbánóan majd felvette-Igen?....Rendben azonnal indulok!-hadarta gyorsan majd kinyomta-Bocsáss meg de mennem kell.Úgy tűnik a lövöldöző , megölt valakit , nem messze onnan ahol a lányra lőtt.Mennem kell.Menj haza , és pihenj.Ne hibáztasd magadat semmiért oké?-bólintottam-Majd hívlak!Szeretlek!-csókolt meg hosszan és kiment.Megkerestem Dr. Pretifer irodáját és kopogás nélkül nyitottam be.Ő az asztala mögött ült.
-Jó napot Dr. Dormer!Micsoda kellemes meglepetés!-mosolygott.
-Hogy merészelte kezelés alá venni a betegemet úgy , hogy engem nem tájékoztatott?-kérdeztem tőle dühösen.
-Á szóval már szóltak magának.Nos nagyon sajnálom ami azzal a férfivel történt.Próbáltuk újraéleszteni de nem sikerült.-húzta el a száját , de a szemét nem vette le rólam.Már párszor kikosaraztam a pasast , mindig próbált randira hívni de én undorodtam az efféle emberektől mint ő.Nemrég helyezték át Miami-ból.Az itteni orvosoknak dicsekedett mennyi és milyen nőkkel volt már "dolga".Egyszer megpróbálta kivetni a hálóját Elienor-ra is de ő is visszautasította-De esetleg meghívhatom egy ebédre?Kárpótlásképpen.-mosolygott újra.
EZT NEM HISZEM EL!Ezek után még van képe.....
-Nem , mert először is már ebédeltem , másodszor önnek dolga van , ugyanis MAGA fogja közölni az elhunyt családjával , hogy a MAGA felelőtlensége miatt halt meg a férfi.-hangsúlyoztam ki a maga szót.Az ő hibája volt.Mivel eleve nem is erre szakosodott orvos.Egy plasztikai sebész még jó , hogy nem tudja , hogy szívbetegeket , hogy kell kezelni.Csak ez a felfuvalkodott hólyag túl sokat képzel magáról.Nem vártam meg a reakcióját , kimentem az irodából.Eszembe jutott , hogy a férfinek három gyermeke van és egy 2 hónapos terhes felesége.Könnyek gyűltek a szemebe.Az irodámban a barátnőm várt.
-Hallottam mi történt.-állt fel a kanapéról és megölelt.Én pedig utat engedtem a könnyeimnek.
-Én tudtam volna rajta segíteni...biztos vagyok benne...de nem szóltak.-zokogtam.
-Nyugodj meg egy kicsit aztán menj haza.Pihenj le , egyél egy forró fürdőt és meglátod jobban leszel.
-Rendben.
Mivel az elhunyt férfit műtöttem volna , így nem is kellett volna tovább bent maradnom.Amint hazaértem ledobtam a táskámat a kanapéra , majd egyből a fürdőbe mentem és elkezdtem engedni a forróvizet.Természetesen a szemem bepirosodott  , mert az egész kocsiutat végigsírtam.Még jó hogy az eső miatt vízálló sminket tettem fel , különben szanaszét folyt volna.

Miután kiszálltam a kihűlt vízből , magam köré csavartam egy törölközőt és kimentem a konyhába.Kivettem az egyik szekrényből a martinit és hozzá poharat.A fagyasztóból jeget vettem ki és a pohárba tettem.Ritkán szoktam inni , legfőképpen amikor ki vagyok borulva valami miatt.A tele pohárral visszamentem a szobámba , magamra kaptam a pizsamámat majd visszamentem a nappaliba és bekapcsoltam a Tv-t.Igazából nem nagyon érdekelt semmi.Úgyhogy ki is kapcsoltam.Az üres poharat letettem a konyhapultra és ismét töltöttem.Fogalmam se volt mit csinálhatnék.
Csak ültem és néztem ki a fejemből.
Körülbelül fél óra múlva kopogtak.Felálltam és kinyitottam.Egy hatalmas csokor vörös rózsát láttam meg először aztán Alec bújt elő a rózsák mögül.
-Szia!-mosolygott.
-Szia!-köszöntem tátott szájjal.Fél perc után feleszméltem-Gyere be!-álltam el az ajtóból.
-Jobban vagy?-nézett rám aggódva.
-Ja !Nem is hiszed mi mindenen könnyít egy kis martini!-mondtam szarkasztikusan mosolyogva.
-Jézusom!Mennyit ittál?-tette le a csokrot az asztalra.
-Nem elég sokat.Még csak három pohárral.
-Ezt neked hoztam.-adta a kezembe a virágcsokrot.
-Nem kellett volna.De nagyon köszönöm.Aranyos tőled , hogy próbálsz felvidítani.-mosolyogtam rá erőtlenül-Mingyárt jövök , csak vízbe teszem.
-Oké.-bólintott.
Miután vázába tettem és elhelyeztem az étkezőben lévő asztalon visszamentem a nappaliba.Alec a kanapén ült.Mellé ültem,ő pedig magához ölelt.
-Jól vagy?-kérdezte miközben az arcomat simogatta.
-Jobban , most , hogy itt vagy velem.-sóhajtottam , és egy kis mosoly jelent meg az arcomon.
-Miért nem szóltál hamarabb , hogy jöjjek ide?
-Először is nem tudtam , hogy végeztél e a munkahelyeden , és másodszor...nem akarok rád akaszkodni minden gondommal.
-Nem akaszkodsz rám!Nagyon örülnék ha melletted állhatnék.Mindig!-mosolygott rám.
-Uram isten!Remélem soha nem fogok felébredni ebből a csodálatos álomból.-nevettem el magam.
-Nem értelek.-rázta meg a fejét zavartan Alec.
-Egyetlen egy randink volt csak, mégis úgy viselkedünk mintha már hónapok , vagy legalábbis hetek óta együtt lennénk....és olyan mintha már évek óta ismernélek.-az arcán a vonások elkomorodtak.
-Ez rossz?Mármint lassíthatunk ha szeretnéd....nem akarom , hogy úgy érezd , hogy..-folytatta volna de megcsókoltam.
-Minden tökéletes így ahogy van.Azaz még nem.Szeretnék egy kis időt Cassie-vel is tölteni.Vagy esetleg holnap elmehetnénk hárman valahova.Holnap úgy is szombat van. A helyet kiválaszthatná Cassie.
-Rendben van.Majd megkérdezem tőle , hova szeretne menni.-mosolyodott el.
Órákig ott ültünk beszélgettünk vagy csak csókolóztunk.Amikor már este tíz volt felálltam és kikapcsoltam a tv-t.
-Cassie már biztos hiányol.
-Nem hiszem.Emmet úgy lefárasztja a szócsatáikkal , hogy el is felejtkezik rólam.-nevetett.
-Biztos nem lesz baj , hogy ilyen sokáig itt vagy?
-Dehogy is.
-Akkor azt se bánná , hogyha ma itt aludnál?-kérdeztem kicsit elvörösödve.
-Nem hiszem.De azért küldök nekik egy sms-t , hogy ne aggódjanak.-mosolygottrám felállt , magához ölelt és egy apró csókot adott.
-Oké addig én a szobába megyek.Inkább hívd fel és beszélj velük úgy.
-Ahogy akarod.

A szobámban bebújtam az ágyba és lehunytam a szememet.Hallottam ahogy Alec beszél valakivel , majd elindul a szoba felé.Hallottam ahogy kinyitja az ajtót , majd ruhák suhogását és utána megéreztem Alec hideg karját a derekamra fonódni.Felé fordultam , és a fejemet a mellkasára hajtottam és hamar elaludtam.

komikat kérek!!

10 megjegyzés:

Loketratha U. írta...

Szija4!!
Először is: Eszméletlen!!!
Másodszor is: Csodálatos!!!
Harmadjára: Óriási!!!
Nagyon nagyon imádom és remélem Natalie hamar visszakapja az emlékeit!!! Siess a kövivel ti meg komizzatok!!!!!!!!

Puszika!!! <3

Daisy írta...

Szia!
Nat és Alec annyira aranyosak együtt :) A kis Cassie lelkesedése is nagyon kawaii. Remélem hamar visszatérnek az emlékek..
Gyűljön össze hamar a 10 komi :)
Sok-sok puszi.
Vámpít

Giwiii írta...

Szia!
VÁÁÁ:D NAGYON JÓ*-*
Milyen édesek*-*
Siess a frissel*-*

Névtelen írta...

Sziaa!
Úristen, de aranyos fejezet lett.
Natalie elég jól bírja az orvos munkát, bár látom néha azért kiborítja.
Alec meg annyira aranyos.^^
Kíváncsi vagyok milyen lesz, ha hárman csinálnak majd valamit, a kis Cassie-vel.
Nagyon jó lett, ha gondolod nézz be hozzám is, nálam hamarosan új történet indul.
Addig is várom az új fejit.
Puszi,

Alice^^

Kisegér:D írta...

Szia!
Hú mennyi történés. :)
Nagyon tetszett! Igazi menő orvosok rohanó életét festetted le. Nagyon tetszett.
Alec olyan aranyos volt. :)
Nagyon várom a kövit.
Puszi! :)

dzsudy13 írta...

Ójjeeeee (H)
Tiszta jó lett:D
Aranyosak együtt:)
Egy kis sütizést mikorra várhatunk?:D:D:D:D
Várom a kövit:D
Cupp-cupp^^

Névtelen írta...

Imádtam, nagyon jó író vagy! Alec annyira cukiiiiii!
Már várom a kövit, szia

ivi írta...

jóóóóóóó

Névtelen írta...

Tökéletes volt! Nessie annyira aranyos és imádom Alecet és Nataliet újra gyütt...csodálatos!!!

Lisa írta...

Tetszett ahogy Natalie kiakadt egy kicsit, nagyon tetszik az új személyisége! És Nessie is tök aranyos...mint egy kis kerítőnő...