BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. szeptember 26., vasárnap

9.fejezet

na itt az újabb fejezet!remélem tetszeni fog!KOMIHATÁR!!!





/Natalie szemszöge/






-Igen!Igen , igen , igen!-ugrottam nyakába.Felhúzta az ujjamra a gyűrűt, majd szenvedélyesen megcsókolt.
-Köszönöm , hogy vagy nekem!-suttogta mikor ajkaink elváltak.
-Ugyan !Semmiség!-kuncogtam.Ő is elmosolyodott, majd ismét megcsókolt.

Na igen.A nagy bejelentés.Másnap reggel mindenkit összehívtunk a nagyterembe "Nagy bejelentésünk van" címszó alatt.Nem mertem magassarkút felvenni , mert van egy olyan érzésem , hogy amint kimondjuk az "összeházasodunk" szót , Jane , Heidi,Rose,Barbarah , és Keira , egyszerre vetik rám magukat.

amikor már mindenki a teremben , volt elkezdtük a mondanivalónkat.
-Köszönjük , hogy mindannyian eljöttetek.Nagy bejelentést szeretnénk tenni.-mosolygott szerelmem-Tegnap este , megkértem Natalie , kezét , és nagy szerencsémre igent is mondott.-nevette el a végét.A gyanúm beigazolódott.Egyszerre támadtak , mint valami tökéletes gépezet.Visítoztak , nevetgéltek , és én hánykódtam a kupac alján.De amikor végre észhez tértek felsegítettek , és gratuláltak nekem , és Alec-nak.Felix szokása szerint, felkapott , és legalább hatszor megpörgetett a levegőben.A bátyáim mind nagyon örültek , és ragaszkodtak hozzá , hogy máris tűzzük ki az esküvő időpontját.Máris kezdtük a meghívókat írni.Az esküvő három hónap múlva lesz.A családtagok , mint például , apáék és Cullenék , már hamarabb itt lesznek.Alec ragaszkodott ahhoz , hogy hívjuk meg az alakváltókat is.Felix nem nagyon örült neki  ahogy láttam , de nem szólt semmit.

Amikor kézbesítettük a meghívókat , olyan fáradt voltam , hogy majdnem állva elaludtam.
Bementünk Alec-kal a szobánkba , belebújtam a pizsimbe , és bebújtam az ágyba.Majd három másodpercen belül Alec is mellém feküdt,odabújtam , hozzá , és azonnal elaludtam.



Telefoncsörgésre ébredtem , de Alec olyan gyorsan vette fel , hogy időm se volt kinyitni a szememet.
-Halló?!-suttogta szerelmem.
-Szia Alec,Alice vagyok !Itt vagyok Rómában!Heidi-éknek segítek az esküvőszervezésben!Értem tudnál küldeni valakit.Nem akarok kocsit lopni,ha nem muszáj.És ha lehet Natalie-nak se szólj , hogy itt vagyok.Meglepetés!-hallottam a vonal másik oldalán.
-Oké!Azonnal küldök érted valakit!
-Köszi!És bocsi a korai zavarásért!-nevetett barátnőm.
-Szia neked is!-mosolygott Alec.Vagyis szerintem mosolygott.Tárcsázni kezdett.Három csöngés után felvették.
-Halló?!
-Szia Heidi,itt Alec!Bocsi , hogy zavarlak , de Alice hívott!Ki kéne menni érte a Római reptérre!
-Három másodperc és indulok!Köszi , hogy nekem szóltál !Szia!-majd letette.
-Jó reggelt szerelmem!-puszilt bele a hajamba , ahogy szokott.
-Téged sose tudlak becsapni igaz?-kérdeztem , majd felemeltem a fejemet hűvös mellkasáról , és megcsókoltam.
-Ahhoz már túl jól ismerlek.-mosolygott-Majd tégy úgy mintha meglepődnél.
-Oké.-kuncogtam a nyakába.


Már felöltözve sétáltunk a kertben, kézen fogva.
-Mi jár a fejedben?-kérdezte Alec.
-Az , hogy....Alisha biztos meg akarja majd akadályozni az esküvőt.-hajtottam le a fejemet.Megállított , majd maga felé fordított.
-Na jó....ezt most azonnal tisztázzuk.Alisha soha , érted soha nem fog még egyszer elválasztani minket egymástól.Esküszöm ha még egyszer a szemem elé kerül , én magam fogom kivégezni.Te pedig ne bánkódj miatta.Egyikünknek sem árthat.-nyugtatott meg.
-Rendben van.-mosolyodtam el bizonytalanul.Adott egy puszit a számra.
-Helló !-termett mellettünk hirtelen Alice.Mindketten összerezzentünk.És akkor jön z Oscar-os alakításom.
-Alice!Te mit keresel itt?-öleltem meg.
-Hát ahol esküvő van én általában ott vagyok.Jöttem Heidi-nek segíteni.-vigyorgott.
-A többiek is jöttek?-kérdeztem mosolyogva.
-Nem csak én..de nekem most mennem kell.Máris elkezdjük a munkálatokat.-tapsikolt , majd sarkon fordult.
-Na jól alakítottam?-kérdeztem suttogva.
-Igen.Fantasztikusan.-mondta s nyomott egy puszit a számra.
-Elmegyek vadászni.Hamarosan , jövök.-indultam volna el de elkapta a könyökömet.
-Egyedül nem engedlek sehova.A múltkor is ez volt.Veled megyek.-jelentette ki.Mivel úgyse tudnám lebeszélni róla csak ennyit mondtam:
-Oké.



Vadászatunk sikeresnek bizonyult.Nyolc szarvast kaptam el.Alec tizenkettő.És akkor kinek kellett volna vadászni jönni?


tudom nem lett olyan izgi de kérek KOMIKAT!!ja és kérem ezentúl tartsátok  be a KOMIHATÁRT!

15 megjegyzés:

Reaa. írta...

Első komii.Nagyon szuper feji lett.Naon ügyi vagy.

Kisegér:D írta...

Szia!
Ez nagyon szép volt! :) Nagyon tetszett! :)
Natali és Alec olyan aranyosak.
Alice pedig már csak ilyen marad, minden lében kanál. :D
Nagyon várom a kövit!
Puszi! :)

Jandi írta...

Első! :D
Imádtam! (Vagyis nagyon szerettem, mert imádni csak Istent lehet. Na mind1.)
Végtelen százalékban biztos voltam, hogy Natalie igent fog mondani!
Szegény Natalie! Úgy megrohamozták! Alec szerintem egy kicsit túlreagálja a dolgot. Natalie nem egy porcellánbaba!

Siess a kövivel!

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó lett a fejezet.
Annyira aranyosak.
Na meg Alice se semmi :D
Várom a folytatást! ;)
Puszi,

Alice^^

rek@ írta...

Szia!
Nagyon jó volt a feji nagyon,
nagyon, nagyon hamar hozd a kövit... Cejetlek...

Puszi:rek@!

Rosalie írta...

Szia(:
nagyon jó lett(:
várom a kövit(:
puszi,R

Napsugár írta...

JóJóJóJó. Tömören:) (L)

Devonne Crescent írta...

Szia! Szia! Szia! : D
bocsi, bocsi, bocsi! :s
itt vagyok! csak nem voltam gépközelben!
na de most vagyok, és olvastam és írok komit!
nekem nagyon tetszett! olyan szép volt!
utolsó mondat = xD
hozd a kövit! és ha nem tudok jönni, akkor írj rám msn-en! ha nem is vagyok fent, akkor is megkapom!
Puszi: niki23

Névtelen írta...

szia!
nagyon jó lett:) nagyon várom a kövit:)

Nina20 írta...

Szia,

Jó lett a töri, és már nagyon kíváncsi vagyok Natalie és Alec esküvőjét. Alice szokás szerint felpörgött.

Várom a folyattatást.

Nina

Vivi írta...

Szia.
Rég láttalak erre felé...:S
Nagyon jó lett:)
Olyan cuki:)
Alice az Alice nem lehet mitt tennixD
Siess a következővel:)
Vivi

Névtelen írta...

szia! jajj, ez is nagyon jó lett! mikor lesz kövi? már nagyon várom... :) siess vele, lécci :):)

Névtelen írta...

szia
csak csatlakozni tudok a többiekhez, nekem is nagyon tetszett ez a fejezet is és én is nagyon várom már a kövit:)

Kitty írta...

Én is csak a többieket tudom ismételni.
Szuper lett.
Puszi: Kitty

Névtelen írta...

hali! ez a rész is nagyon szuper lett, egyszerűen fantasztikus... már nagyon várom a kövit!!